Poznaj funkcje systemu CRM
Stworzony, by wspierać zespoły w codziennej pracy
Zarządzanie szansami sprzedaży
Widok zarządzania szansami sprzedaży sprawia, że proces sprzedaży staje się przejrzysty i czytelny. Uporządkowanie i uproszczenie procesu sprzedaży to jedno z najważniejszych zadań systemu CRM.
Baza wiedzy o kontrahentach
Synergius CRM gromadzi wszystkie niezbędne dane o Twoich kontrahentach. W ten sposób w systemie znajduje się jedna, wspólna baza wiedzy o współpracy z klientami i partnerami biznesowymi, dostępna dla uprawnionych pracowników.
Aplikacja mobilna CRM
Praca handlowca często wiąże się z wieloma spotkaniami i wizytami u klientów. Możliwość połączenia systemu CRM z aplikacją mobilną to rozwiązanie pozwalające w takich sytuacjach szybko odnaleźć niezbędne informacje.
Zarządzanie projektami
Synergius CRM umożliwia zarządzanie projektami w metodyce Agile, a także Waterfall. Jako kierownik możesz wykorzystać w planowaniu zadań takie narzędzia jak Widok Kanban, a także Wykres Gantta.
Lokalizacja kontrahentów na mapie
Funkcja lokalizacji kontrahentów na mapie pozwala efektywnie planować trasy handlowców. Zredukuj koszty podróży, takie jak paliwo, hotele, a przede wszystkim – cenny czas przedstawicieli handlowych.
Zarządzanie przez cele
Kierownik w prosty i szybki sposób może definiować cele dla pracowników. Pracownik na pulpicie widzi listę celów wraz z postępem realizacji.
Integracja z programem handlowo-magazynowym
Synergius CRM został stworzony, by integrować się z programami handlowo‐magazynowymi. Jeżeli korzystasz z tego typu systemów w firmie, możesz zapewnić pomiędzy nimi wymianę informacji.
Fakturowanie i płatności
W systemie Synergius CRM istnieje możliwość zarządzania różnymi rodzajami istotnych dla firmy dokumentów - w tym również i fakturami. Opcja automatycznego tworzenia tych dokumentów bezpośrednio w systemie to sposób na zaoszczędzenie czasu oraz uniknięcie potencjalnych pomyłek.
Planowanie i koordynacja pracy
Synergius CRM sprawia, że planowanie i koordynacja pracy stają się łatwiejsze i mniej czasochłonne. System CRM jest asystentem Twojego pracownika, przypominającym o zaplanowanych zadaniach.
Raporty dla zarządu
Synergius CRM dostarcza kierownikom wiele narzędzi, które na co dzień wspierają ich w analizie działań i efektów działu sprzedaży. W systemie dostępne są gotowe raporty, ale istnieje również możliwość przygotowania raportów indywidualnych
Raporty dla przedstawicieli handlowych
Synergius CRM wspiera handlowców także w obszarze raportowania. Oprócz szerokich możliwości monitorowania wyników działu sprzedaży przygotowanych dla kierowników, handlowcy zyskają własne narzędzia do analizy swoich wyników.
Zarządzanie ofertowaniem
Ofertowanie to jedna z najważniejszych czynności, którą wykonuje handlowiec. Synergius CRM zadba o to, aby wprowadzić standard ofertowania i składania zamówień w Twojej firmie. Tworzenie ofert jest szybkie i wygodne.
Zarządzanie zamówieniami
Synergius CRM zadba o to, aby wprowadzić standard składania zamówień w Twojej firmie. Tworzenie zamówień jest szybkie i wygodne, dzięki automatycznemu uzupełnianiu informacji o produktach.
Zarządzanie katalogiem produktów
System CRM umożliwia zbudowanie wspólnej, szczegółowej bazy wiedzy o produktach i usługach.Zintegrowana baza produktów z informacją o cenach, czy stanie magazynowym pośrednio dba o spójność komunikacji z klientem.
Integracja z pocztą e-mail
Wysyłaj wiadomości bezpośrednio z systemu CRM. Synergius CRM integruje się z serwerem pocztowym (np. home, nazwa.pl) poprzez protokół IMAP. W ten sposób maile dostępne są bezpośrednio w CRM.
Uporządkowana komunikacja w zespole
W systemie znajduje się komunikator, który pozwala na wymianę informacji i plików w zespole. Komunikator posiada przypomnienie o wiadomości, informacje o odczytaniu, historię oraz wyszukiwarkę wiadomości.
Zarządzanie uprawnieniami
Zarządzanie uprawnieniami to niezwykle ważna funkcja systemu CRM. Dlaczego? Już na samym początku należy zwrócić uwagę na bezpieczeństwo danych. w CRM pozwalają na zarządzanie informacjami, do których mają dostęp pracownicy.
Pobieranie danych z GUS
Synergius CRM integruje się z GUS. W ramach współpracy system CRM pobiera informacje o kontrahencie na podstawie numeru NIP. Wystarczy, że pracownik wpisze numer, a system uzupełni dane.
Automatyzacja sprzedaży
Automatyzator wspiera Twoich pracowników i oszczędza czas, który obecnie poświęcają na powtarzalne i monotonne czynności. Umożliwia wykonywanie tych zadań automatycznie, bez Twojej ingerencji, na podstawie wprowadzonych wcześniej reguł.
Operacje masowe
Operacje masowe to funkcja, która umożliwia szybką edycję wielu danych za pomocą kilku kliknięć. Synergius CRM wspiera działania masowe na kontrahentach, osobach kontaktowych oraz produktach.