Poznaj funkcje systemu CRM

Stworzony, by wspierać zespoły w codziennej pracy

Zarządzanie szansami sprzedaży

Widok zarządzania szansami sprzedaży sprawia, że proces sprzedaży staje się przejrzysty i czytelny. Uporządkowanie i uproszczenie procesu sprzedaży to jedno z najważniejszych zadań systemu CRM.

Baza wiedzy o kontrahentach

Synergius CRM gromadzi wszystkie niezbędne dane o Twoich kontrahentach. W ten sposób w systemie znajduje się jedna, wspólna baza wiedzy o współpracy z klientami i partnerami biznesowymi, dostępna dla uprawnionych pracowników.

Automatyzacja sprzedaży



Automatyzator wspiera Twoich pracowników i oszczędza czas, który obecnie poświęcają na powtarzalne i monotonne czynności. Umożliwia wykonywanie tych zadań automatycznie, bez Twojej ingerencji, na podstawie wprowadzonych wcześniej reguł.

Planowanie i koordynacja pracy

Synergius CRM sprawia, że planowanie i koordynacja pracy stają się łatwiejsze i mniej czasochłonne. System CRM jest asystentem Twojego pracownika, przypominającym o zaplanowanych zadaniach.

Raporty dla zarządu

Synergius CRM dostarcza kierownikom wiele narzędzi, które na co dzień wspierają ich w analizie działań i efektów działu sprzedaży. W systemie dostępne są gotowe raporty, ale istnieje również możliwość przygotowania raportów indywidualnych

Raporty dla przedstawicieli handlowych

Synergius CRM wspiera handlowców także w obszarze raportowania. Oprócz szerokich możliwości monitorowania wyników działu sprzedaży przygotowanych dla kierowników, handlowcy zyskają własne narzędzia do analizy swoich wyników.

Zarządzanie ofertowaniem

Ofertowanie to jedna z najważniejszych czynności, którą wykonuje handlowiec. Synergius CRM zadba o to, aby wprowadzić standard ofertowania i składania zamówień w Twojej firmie. Tworzenie ofert jest szybkie i wygodne.

Zarządzanie zamówieniami

Synergius CRM zadba o to, aby wprowadzić standard składania zamówień w Twojej firmie. Tworzenie zamówień jest szybkie i wygodne, dzięki automatycznemu uzupełnianiu informacji o produktach.

Zarządzanie katalogiem produktów

System CRM umożliwia zbudowanie wspólnej, szczegółowej bazy wiedzy o produktach i usługach.Zintegrowana baza produktów z informacją o cenach, czy stanie magazynowym pośrednio dba o spójność komunikacji z klientem.

Integracja z pocztą e-mail

Wysyłaj wiadomości bezpośrednio z systemu CRM. Synergius CRM integruje się z serwerem pocztowym (np. home, nazwa.pl) poprzez protokół IMAP. W ten sposób maile dostępne są bezpośrednio w CRM.

Uporządkowana komunikacja w zespole

W systemie znajduje się komunikator, który pozwala na wymianę informacji i plików w zespole. Komunikator posiada przypomnienie o wiadomości, informacje o odczytaniu, historię oraz wyszukiwarkę wiadomości.

Zarządzanie uprawnieniami

Zarządzanie uprawnieniami to niezwykle ważna funkcja systemu CRM. Dlaczego? Już na samym początku należy zwrócić uwagę na bezpieczeństwo danych. w CRM pozwalają na zarządzanie informacjami, do których mają dostęp pracownicy.

Operacje masowe

Operacje masowe to funkcja, która umożliwia szybką edycję wielu danych za pomocą kilku kliknięć. Synergius CRM wspiera działania masowe na kontrahentach, osobach kontaktowych oraz produktach.

Pobieranie danych z GUS

Synergius CRM integruje się z GUS. W ramach współpracy system CRM pobiera informacje o kontrahencie na podstawie numeru NIP. Wystarczy, że pracownik wpisze numer, a system uzupełni dane.

Integracja z programem handlowo-magazynowym

Synergius CRM został stworzony, by integrować się z programami handlowo‐magazynowymi. Jeżeli korzystasz z tego typu systemów w firmie, możesz zapewnić pomiędzy nimi wymianę informacji.