Zarządzanie ofertowaniem w CRM

Spójny standard ofertowania kontrahentów

Zarządzanie ofertowaniem to jeden z najważniejszych obowiązków realizowanych przez handlowców. Synergius CRM dba o to, aby w Twoim przedsiębiorstwie panował spójny standard ofertowania niezależnie od tego, który pracownik tworzy daną ofertę handlową oraz kto jest jego klientem. Niwelując problem braku jednolitych ofert przyczyniasz się do budowania spójnego wizerunku całej firmy, a odpowiednie dokumentowanie wszelkich działań składających się na ten proces wpływa pozytywnie na relacje z kontrahentami. Bogaty w funkcjonalności system CRM wspiera ofertowanie od etapu tworzenia dokumentu, poprzez jego dystrybucję, aż po analizę wyników tego procesu.

Zarządzanie ofertowaniem dzięki odpowiednim funkcjom

  • Lista ofert: wszystkie stworzone dokumenty ofertowe prezentowane są w postaci przejrzystej listy z opcją konfiguracji kolumn i filtrów oraz eksportu.
  • Dokument ofertowy: w prosty sposób wystawisz nową ofertę określając adresata, adres dostawy, rodzaj dostawy, formę płatności i walutę.
  • Produkty: produkty wyszukasz za pomocą nazw lub wykorzystując zbiorczą listę.
  • Ceny: uwzględnione zostaną poziom cenowy i rabaty przypisane do klienta, ale będziesz mieć możliwość edycji tych elementów.
  • Separatory: dzięki tej funkcjonalności jesteś w stanie grupować produkty oraz generować oferty wielowariantowe.
  • Powiązania: z poziomu oferty możesz dodawać nowe zadania i zdarzenia, wysyłać komunikaty, a także śledzić powiązane z ofertą obiekty.
  • Szablony: możesz dopasować szablony do swoich indywidualnych potrzeb tworząc proste i te bardziej rozbudowane.
  • Wiadomości: stworzoną ofertę w prosty sposób wyślesz do klienta w postaci pliku PDF lub wydrukujesz i przekażesz za pomocą innego kanału.
  • Zamówienia: na bazie gotowej oferty jednym kliknięciem możesz wygenerować nowe zamówienie dla klienta.
  • Integracja z ERP: wykorzystując integrację, część danych na dokumencie będzie uzupełniana automatycznie.
  • Raporty: masz możliwość korzystania z automatycznych raportów ukazujących liczbę ofert, ich wartość, a także najpopularniejsze produkty.
  • Dostępność: procesem ofertowania możesz zarządzać również z poziomu karty kontrahenta i szansy sprzedaży.

Korzyści ofertowania w systemie CRM

Handlowiec dzięki ofertowaniu w programie CRM:

  1. Posiada pełną wiedzę o dostępnym asortymencie i cenach przypisanych do klienta.
  2. Nie musi wyliczać ręcznie kwoty końcowej oferty.
  3. Ma możliwość dopasowywania poszczególnych elementów do wymagań klienta.
  4. Może korzystać ze spójnych szablonów dopasowanych do potrzeb firmy.
  5. W prosty sposób wysyła oferty do w swoich klientów.
  6. Jednym kliknięciem może zmienić ofertę na zamówienie.
  7. Wszystkie informacje może analizować na automatycznie tworzonych raportach.
  8. Wszelkie działania względem oferty śledzi i planuje na jednym widoku.

Poznaj inne funkcjonalności systemu CRM

Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy

Dokumenty ofertowe są proste w użyciu i opierają się na dobrze skonfigurowanej lub pobranej z programu ERP bazie produktów i ofercie cenowej. Korzystają również z możliwości samodzielnego tworzenia szablonów ofert. Przed rozpoczęciem pracy zapoznaj się naszymi filmami i dowiedz się:

  • jak sprawnie tworzyć nowe oferty,
  • w jaki sposób przygotować ofertę produktową,
  • czym są separatory i jak wspierają oferty wielowariantowe.

Twórz spójne oferty w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje