Integracja CRM z Enova365
Automatyczna wymiana danych między CRM, a ERP
Zarządzając przedsiębiorstwem dysponujesz ogromną ilością danych, które trzeba sprawnie przetworzyć, by realizować założone cele. Informacje o kontrahentach, wszystkich ustaleniach z nimi, wynegocjowanych przez nich rabatach to tylko jeden z obszarów. Kolejnym jest oferta produktowa Twojej firmy - lista produktów, opisy, ceny, stany magazynowe. Następnie dwa powyższe zazębiają się ze sobą we wszelkiego rodzaju dokumentach - ofertach, zamówieniach fakturach. Tym z kolei zarządzają pracownicy zajmujący różne stanowiska i odpowiadający za inne obszary. Integracja CRM z enova365 jest swego rodzaju pomostem, który łączy wszystkie najważniejsze obszary w całość i dba o sprawną komunikację między systemami, gromadzącymi różne informacje.
Dlaczego CRM zintegrowany z enova365 jest dla Ciebie ważny?
Gdy firma się rozwija, klientów przybywa, a oferta produktowa się rozrasta, w pewnym momencie ilość danych, którymi trzeba zarządzać może przytłaczać. Zwłaszcza jeśli są rozproszone w różnych systemach IT. Pracownicy włączają się na różnych etapach współpracy - handlowcy prowadzą pierwsze rozmowy, przygotowują ofertę. Jeśli klient zaakceptuje propozycję, dokument przekształca się w zamówienie, które powinno dotrzeć już do następnego działu, odpowiedzialnego za realizację. Do tego dochodzi jeszcze kwestia rozliczenia, którą zapewne nadzoruje księgowość.
Co jeśli etap sprzedaży obsługiwał system CRM, ale zamówienie może być zrealizowane zgodnie ze stanami magazynowymi prowadzonymi po stronie ERP enova365? Mailowe czy też telefoniczne przekazywanie takich ustaleń między działami, wydłużyłoby cały proces, a do tego doszłoby ryzyko pomyłki przy ręcznym przepisywaniu danych. By tego uniknąć, warto wdrożyć w swojej firmie CRM zintegrowany z ERP enova365. Synchronizacja obu programów zapewnia stały przepływ informacji bez konieczności każdorazowego ręcznego aktualizowania dodanych czy wyedytowanych elementów.
Jak działa integracja CRM z enova365?
Synchronizacja danych między Synergius CRM a enova365 odbywa się przyrostowo, w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że w każdej chwili, kiedy w którymś z systemów pojawiła się jakaś nowo dodana informacja (np. nowy kontrahent, nowy produkt, nowe zamówienie), automatycznie pojawia się ona też w drugim programie. Ponadto, integracja CRM z ERP enova365 działa w obie strony - system CRM zarówno pobiera dane z ERP, jak i eksportuje do niego swoje informacje. Jeżeli natomiast coś zostało wyedytowane (np. klient zmienił formę prawną firmy i zmieniła się jej nazwa), zostanie to przesłane w pełnej synchronizacji nocnej. Wówczas aktualizują się wszystkie dane, nie zakłócając Twojej pracy na którymkolwiek z tych systemów.
Integracja CRM z enova365 w praktyce
Posiadając CRM zintegrowany z enova365 zyskujesz komunikację między dwoma kluczowymi bazami danych Twojej firmy. W praktyce, system CRM pobiera z ERP informacje o:
- kontrahentach,
- produktach,
- stanach magazynowych,
- fakturach.
Z kolei Synergius CRM przesyła do ERP enova365 utworzone w nim zamówienia.
Co daje Ci integracja systemu CRM z ERP enova365?
Decydując się na system CRM zintegrowany z enova365 zapewniasz sobie i firmie szereg korzyści:
- oszczędność czasu - najważniejsze informacje dostępne są z poziomu obu programów, więc łatwo je odnaleźć,
- usprawnienie komunikacji wewnętrznej - pracownicy mają pewność, że kolejna osoba odpowiedzialna za projekt dokładnie wie, jakie jest jej zadanie w związku z danym zamówieniem,
- automatyzacja procesów - monotonne, powtarzalne czynności wykonuje za Was system, dostarczając gotowy dokument,
- minimalizowanie ryzyka pomyłki - czynnik ludzki najlepiej sprawdza się przy budowaniu relacji, a mozolne przepisywanie liczb z faktur i zamówień lepiej zostawić systemowi!
Korzystasz z programu ERP enova365?
Zapytaj o szczegóły integracji systemu CRM z Twoim ERP‐em!
Skontaktuj się z nami