Integracja CRM z Symfonią Handel ERP
Automatyczna wymiana danych między CRM, a ERP
Synergius jest przejrzystym, łatwym w obsłudze i konfigurowalnym systemem CRM. Samo wdrożenie jest proste i szybkie. Realizacja codziennych zadań przy pomocy naszego systemu pozwala efektywnie zarządzać działem sprzedaży. System tworzy stałą bazę informacji na temat klientów. Jedną z funkcji, które posiada nasz system CRM, jest zarządzanie procesem ofertowania oraz szansami sprzedaży.
Obszary, które usprawnia integracja CRM z Symfonią Handel ERP
- Aktualizacja oferty – proces zostaje zautomatyzowany, wiąże się z tym mniejsza ilość pomyłek przy przepisywaniu danych oraz redukcja kosztów z tym związanych.
- Przeniesienie realizowanych zamówień.
- Przeniesienie dokumentów handlowych z Symfonii ERP do Synergius CRM następuje w sposób automatyczny.
Obszary, które obejmuje integracja CRM z Symfonią Handel ERP
- rozliczenia,
- zamówienia,
- kartoteki kontrahentów, limity cenowe, ceny specjalne oraz rabaty,
- produkty, ich stany magazynowe oraz ceny,
- dokumenty magazynowe.
Jak działa integracja CRM z Symfonią ERP?
Proces integracji jest w pełni automatyczny. Handlowiec posiada dostęp do aktualnych informacji na temat stanu faktur klientów za których jest odpowiedzialny, rozrachunków oraz w razie potrzeby aktualnych stanów magazynowych. Do naszego systemu CRM przeniesione zostają również wybrane dane o kontrahentach, produktach, cenach i rabatach. Zamówienia wystawione przez pracowników działu sprzedaży pojawią się w sposób automatyczny w Symfonii ERP.
Korzystasz z programu Symfonia Handel ERP?
Zapytaj o szczegóły integracji systemu CRM z Twoim ERP‐em!
Skontaktuj się z nami