System Synergius CRM - prezentacja możliwości

Zarządzasz sprzedażą w firmie? Chcesz zorganizować proces sprzedaży i na bieżąco analizować wyniki na podstawie automatycznych raportów i zestawień? Jeśli tak to, zapraszamy do zapoznania się z vlogiem oraz do kontaktu z nami. System CRM prezentacja - najlepszy sposób na szybkie poznanie możliwości platformy.

W materiale przedstawiamy między innymi takie korzyści jak:

  • elastyczny pulpit pracy,
  • kompletna karta informacji o kontrahencie,
  • zarządzanie szansami sprzedaży,
  • rozbudowany katalog produktów,
  • dokumenty - oferta, zamówienia, faktury i analizy,
  • mapy - adresy kontrahentów i lokalizacje pracowników,
  • komunikacja mailowa,
  • zarządzanie projektami.

System CRM prezentacja

Elastyczny pulpit pracy

To bardzo ważne miejsce w systemie, o którym obowiązkowo trzeba wspomnieć w prezentacji systemu CRM, ponieważ pomaga organizować pracę oraz analizować działania sprzedażowe. Dzięki jego elastyczności, w zależności od uprawnień możesz decydować jakie informacje wyświetlą się na pulpicie. Został stworzony w taki sposób, aby można było dostosować go do potrzeb i preferencji danego użytkownika.

W każdej chwili możesz dodawać kolejne widgety lub usunąć te, które już do niczego Ci się nie przydadzą. To Ty zdecydujesz o wyglądzie pulpitu, ile ma zakładek i co znajduję się w nich.

Prezentacja systemu CRM - pulpit pracy

Co możesz wyświetlić na pulpicie:

  • Kalendarz - wyświetla zadania, które pomagają organizować pracę. Możesz na nim wyświetlić swoje zadania, a jeśli masz odpowiednie uprawnienia także zlecenia innych pracowników.
  • Listę zadań na dziś - która wyświetla zadania zaplanowane na ten dzień oraz może wyświetlać zadania nieukończone z poprzednich dni.
  • Listę zdarzeń - poprzez ten widget dowiesz się jakie zadania zostały wykonane przez Twoich pracowników np. zewidencjonujesz co zostało ustalone z klientem.
  • Cele - Twoje lub całego zespołu jeżeli jesteś kierownikiem- dzięki temu pracownicy widzą jakie ustalone mają cele, jak wygląda ich realizacja i na jakim etapie wykonywania zlecenia się znajdują.

Sprawdź możliwości systemu CRM w praktyce i działaj efektywniej.

Wypróbuj Synergius CRM. Za darmo, przez cały miesiąc. Bez żadnych zobowiązań.

Kompletna karta informacji o kontrahencie

Kolejną rzeczą o której trzeba wspomnieć w prezentacji systemu CRM to, że jest to jedna spójna baza informacji o naszych kontrahentach. Wszystkie dane o kliencie gromadzone są w jednym miejscu. Karta klienta dzieli się na poszczególne zakładki, w zależności od tego z jakich możliwości systemu korzystasz liczba zakładek może być różna. Systemy CRM pozwalają na automatyzację wielu różnych obszarów. Możesz tu znaleźć, między innymi, np.:

  • podstawowe informacje o firmie (adres, NIP),
  • dane kontaktowe do pracowników tej firmy,
  • szanse sprzedaży,
  • historię kontaktów - wszystkie zdarzenia oraz zaplanowane zadania,
  • różnego typu dokumenty, np. oferty.
Karta klienta w systemie Synergius CRM - prezentacja funkcji

Zarządzanie szansami sprzedaży

Synergius CRM pozwala zarządzać różnorodnymi, nawet mocno złożonymi procesami sprzedażowymi. Widok zarządzania szansami sprzedaży sprawia, że cały proces staje się bardziej przejrzysty i czytelny.

W systemie możesz stworzyć rożne kampanie sprzedażowe, w zależności od swoich potrzeb. Masz możliwość zarządzania np. procesem pozyskiwania nowych klientów lub procesem rozwoju współpracy z obecnymi klientami.

Tworzenie osobnych kampanii sprzedaży jest przydatne dlatego, że każdy z tych procesów możesz osobno analizować. Możesz badać dlaczego w danym procesie klienci rezygnują, jakie etapy danego procesu wymagają usprawnienia oraz jak wygląda konwersja danego procesu.

Zarządzanie szansami sprzedaży w systemie Synergius CRM - prezentacja sposobu działania

Katalog produktów

System Synergius CRM pozwala na prowadzenie bazy produktów i usług, które mogą być wykorzystane do tworzenia ofert, zamówień, faktur. Katalog produktów może być pobrany z systemu ERP. Jeżeli korzystasz z integracji masz w systemie spójną bazę produktów, informacje o cenach oraz stanach magazynowych. Jeżeli jednak nie korzystasz z integracji, to zawsze możesz dodać produkty bezpośrednio w systemie, importując bazę produktów z Excela lub dodać je ręcznie.

Prezentacja CRM - katalog produktów w systemie Synergius CRM

Dokumenty - oferta, zamówienia, faktury i analizy

Ofertowanie to jedna z najważniejszych czynności, którą wykonuje handlowiec. Synergius CRM zadba o to, aby wprowadzić standard ofertowania i składania zamówień. Możesz w systemie wprowadzić bazę produktów i usług, a następnie wykorzystać ją do tworzenia ofert.

Spójny standard ofertowania jest bardzo ważny, ponieważ dzięki niemu pozbędziesz się pomyłek, które pojawiają się przy przepisywaniu danych. Przy tworzeniu oferty lub dodawaniu towarów każdy pracownik ma dostęp do aktualnych informacji, więc nie dojdzie do sytuacji, w której wprowadzą nieaktualne ceny lub zaczną oferować niedostępnych produktów.

Dokumenty ofertowe w systemie Synergius CRM - prezentacja ofertowania

Mapy - adresy kontrahentów i lokalizacje pracowników

Często proces sprzedażowy wymaga osobistego spotkania w siedzibie potencjalnego klienta. W wielu przypadkach będzie to jeden z najważniejszych etapów budowania trwałych relacji biznesowych. Jednak koszty tego typu spotkań mogą być wysokie i nieść za sobą trudności organizacyjne, szczególnie, jeśli Twoja firma działa w skali ogólnokrajowej. Duże znaczenie ma w tym przypadku lokalizacja kontrahentów.

Sprawdź możliwości systemu CRM w praktyce i działaj efektywniej.

Wypróbuj Synergius CRM. Za darmo, przez cały miesiąc. Bez żadnych zobowiązań.

Jeśli wiesz, że w danym dniu będzie on odwiedzał klienta w danym regionie (np. w Wielkopolsce), możesz szybko sprawdzić, czy w okolicy są inni klienci, których warto odwiedzić. Synergius CRM umożliwia również sprawdzenie lokalizacji Twoich pracowników na mapie. Jeżeli handlowiec korzysta z aplikacji mobilnej i ma w telefonie włączoną geolokalizację, możesz zweryfikować gdzie obecnie się znajduje. Ta możliwość pomaga w monitorowaniu pracy handlowców przebywających w terenie oraz w przydzielaniu nowych zadań tym, którzy są najbliżej lokacji docelowej.

Moduł mapy w systemie Synergius CRM - prezentacja systemu CRM

Komunikacja e-mail

W prezentacji systemu CRM nie może zabraknąć informacji o możliwości integracji ze swoim klientem poczty elektronicznej. Główna korzyść przede wszystkim możesz dać uprawnienia do wybranych skrzynek pracownikom. Jeśli masz ogólną skrzynkę, na którą przychodzą maile i zapytania od klientów, kilka osób na raz może mieć do niej dostęp, aby usprawnić obsługę.

Konfiguracja email Synergius CRM - prezentacja możliwości systemu CRM

Zarządzanie projektami

Synergius CRM umożliwia sprawne zarządzanie projektami. Wspiera projekty wewnętrzne, a także te realizowane dla klientów zewnętrznych. Jest przeznaczony dla średnich i dużych działów zarządzających projektami, a także dla całych firm, których działanie opiera się na zarządzaniu realizacją. W tym celu stosuje się m.in. widok Kanban i wykres Gantta.

Zarządzanie projektami Synergius CRM - prezentacja funkcji systemu CRM

Tablica Kanban wizualizuje przepływ zadań realizowanych w danym dziale. Wspiera kierownika w planowaniu i zarządzaniu pracą zespołu, co prowadzi m.in. do wzrostu efektywności.

Podsumowując możliwości Synergius CRM:

Podczas prezentacji systemu CRM omówione zostały wszystkie najważniejsze moduły platformy Synergius CRM. Oczywiście trzeba pamiętać, że przedstawione wyżej zasady działania to tylko przykłady. System pozwala na samodzielne dopasowanie wielu elementów, odpowiadających specyfice Twojej firmy i zachodzącym w niej procesom. Za pomocą ustawień możesz samodzielnie skonfigurować takie elementy jak:

  • Kampanie szans sprzedaży (etapy, cele, atrybuty);
  • Kartoteki kontrahentów (zakładki, atrybuty po których można segmentować i wyszukiwać klientów);
  • Pulpit pracy (dostosowanie widoków i widżetów do stanowisk pracowników i potrzebnych im danych);
  • Zadania i zdarzenia (podział aktywności ze względu na typ, np. kontakt handlowy, spotkanie, przygotowanie umowy);
  • Projekty (tworzenie własnych typów projektów np. marketingowych, ich faz i list zadań do wykonania);
  • Wiele widoków Kanban (możliwość tworzenia osobnych tablic do poszczególnych procesów sprzedażowych oraz wewnętrznych procedur)
  • Produkty(opisy, atrybuty przydatne przy tworzeniu ofert, wybór widoku na listę);
  • Szablony dokumentów (np. własny szablon oferty, zamówienia, faktury);
  • Raporty (szeroki wybór dostępnych widoków na dane w raportach, samodzielnie wyznaczane cele dla handlowców i monitorowanie ich poziomu realizacji);
  • Uprawnienia pracowników (wybranie które informacje mają być wyświetlane konkretnym pracownikom oraz określenie praw do edycji)

Sprawdź także:

Sprawdź możliwości systemu CRM w praktyce i działaj efektywniej.

Wypróbuj Synergius CRM. Za darmo, przez cały miesiąc. Bez żadnych zobowiązań.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje