CRM w praktyce – vlog

Zarządzanie firmą za pomocą systemu CRM

Dlaczego warto łączyć moduł CRM z systemem do obsługi zgłoszeń?

Łączysz działalność sprzedażową z pracami serwisowymi? W przypadku przedsiębiorstw takich jak Twoje, synergia między działem handlowym i serwisowym jest niezbędna. Jednym z rozwiązań usprawniających pracę jest wykorzystanie wsparcia technologicznego i oparcie codziennej pracy na połączeniu CRM-a z programem serwisowym. Dowiedz się, co możesz zyskać dzięki takiej integracji.

Efektywniejszy menedżer sprzedaży ze wsparciem CRM-a

CRM to nie tylko filozofia działania, to także system wspierający pracę całego działu handlowego. Pracujesz jako menedżer sprzedaży i chcesz skutecznie wykorzystywać to narzędzie w swojej pracy? Mamy dla Ciebie materiał edukacyjny, w którym przedstawiamy sposób na skuteczne korzystanie z CRM-a. Sprawdź co przygotowaliśmy.

CRM dla przedstawicieli handlowych to NIE narzędzie do kontroli. Poznaj korzyści CRM

CRM dla przedstawicieli handlowych bywa często określany narzędziem kontroli. Pokażemy Ci dzisiaj, że tak nie jest, a system CRM posiada wiele korzyści, które wpłyną na jakość Twojej pracy. W jakich obszarach działalności wesprze Cię CRM? Dlaczego automatyzacja jest tak ważna? Przekonaj się!

Kokpit menedżerski – jedno spojrzenie i znasz sytuację całej firmy

Kierownicy każdego dnia odpowiadają za decyzje, które stanowią fundament dalszego rozwoju firmy. Kokpit menedżerski to nieocenione narzędzie, które umożliwia zarządzanie na podstawie sprawdzonych danych. Co sprawia, że kokpit menedżerski jest tak chętnie wykorzystywany i jak go stworzyć nie poświęcając na to zbyt dużo czasu?

To ułatwi pracę w Twoich projektach IT

W tym odcinku omawiamy narzędzia, które wspierają firmy z branży IT. Skupiliśmy się na zarządzaniu sprzedażą oraz usługami. Przygotowując materiał bazowaliśmy na elementach, które na co dzień wykorzystujemy w Questy.

Proces sprzedaży: To musisz o nim wiedzieć

Proces sprzedaży – dobrze zaprojektowany jest ważnym elementem każdej firmy. Wspiera efektywne zarządzanie działem handlowym, pozwala osiągać wyznaczone cele sprzedażowe i zwiększać zyski. Obejrzyj i dowiedz się, w jaki sposób możesz wznieść swój proces sprzedaży na mistrzowski poziom.

Automatyzacja sprzedaży w CRM: Jak zaoszczędzić czas

Sprzedajesz produkty lub usługi? Czujesz, że Ty lub Twoi pracownicy tracicie czas na wykonywanie zadań, które są proste i powtarzalne? Sprawdź jak możesz zautomatyzować Waszą pracę i zwiększyć efektywność zespołu.

Nieobecność pracownika, czyli jak zapewnić ciąłość pracy

Nieobecność pracownika wskutek rotacji to wyzwanie wielu firm. Jak przygotować się do zniknięcia pracownika i zadbać o zastępstwo? Obejrzyj ten odcinek i w kilka minut zdobądź potrzebną wiedzę.

Cele sprzedażowe w CRM: Jak je określać

Z pewnością wiesz, jak wielkie znaczenie mają cele sprzedażowe w kontekście przyszłości Twojej firmy. Jak je określać, by przynosiły jak najwięcej korzyści? Obejrzyj ten odcinek i zdobądź niezbędną wiedzę na ten temat w ciągu kilku minut.

CRM online: narzędzia do pracy zdalnej

Tematem kolejnego odcinka naszego vloga z serii "System CRM w zarządzaniu" jest praca zdalna. Dowiesz się, jak radzić sobie z wyzwaniami wynikającymi z pracy na odległość oraz jakie wsparcie w tym zakresie oferuje CRM online.

Raportowanie sprzedaży, czyli jak błyskawicznie raportować w CRM

W kolejnym odcinku naszego vloga o zarządzaniu firmą w CRM dowiesz się jak błyskawicznie raportować sprzedaż, dzięki narzędziom do analizy wbudowanym w system CRM.

Integracja CRM z programem handlowo-magazynowym

Tematem najnowszego odcinka naszego vloga traktującego o zarządzaniu firmą w systemie CRM jest integracja tego rozwiązania z oprogramowaniem handlowo-magazynowym. Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, opowiada o zakresie danych przesyłanych pomiędzy systemami, stronie technicznej tego procesu i korzyściach, jakie płyną z integracji.

Jak zorganizować sprzedaż pośrednią?

W kolejnej odsłonie naszego vloga, w którym opowiadamy o wykorzystywaniu systemu CRM do zarządzania firmą, poruszamy temat budowy kanału partnerskiego. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy opisze, w jaki sposób sprzedaż pośrednia może być wsparta przez dobrej jakości system CRM.

Aplikacja CRM: sposób na pracę w terenie

W najnowszym odcinku naszego vloga o zarządzaniu przedsiębiorstwem za pomocą systemu CRM poruszamy temat pracy zdalnej. Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, przedstawia aplikację CRM oraz możliwości pracy z wersją webową systemu.

Konfigurowalność i elastyczność systemu CRM

W kolejnej odsłonie vloga o zarządzaniu przedsiębiorstwem przy użyciu systemu CRM Joanna Kujawska, Marketing Manager w Questy, przybliża kwestię elastyczności tego narzędzia. Dlaczego warto wybrać wysoko konfigurowalny system? Po czym rozpoznać elastyczny CRM? O tym wszystkim w nowym materiale. Zapraszamy!

CRM – coś więcej niż program do ofertowania

Tematem kolejnego odcinka naszego vloga jest ofertowanie. CRM to bardzo praktyczny program do ofertowania, który pozwala na optymalizację tego procesu oraz uniknięcie całego szeregu problemów, które mogą w nim występować.

Zarządzanie szansami sprzedaży i kampaniami w CRM

W kolejnej odsłonie naszego vloga "System CRM w zarządzaniu", Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, przedstawia temat kampanii i szans sprzedaży. Jak zorganizowanie tych procesów w systemie CRM może pomóc w ich optymalizacji? Zapraszamy.

Stosowanie CRM w miękkiej windykacji

Tematem kolejnego odcinka jest miękka windykacja w CRM. Aleksandra Sobczyńska, Business Development Coordinator w Questy, opowiada, na czym polega miękka windykacja oraz jak system CRM może wesprzeć ten proces.

TOP 5 funkcji w systemach CRM dla firm – RANKING 2020

W kolejnej odsłonie naszego vloga "System CRM w zarządzaniu" przedstawiamy ranking pięciu najpopularniejszych wśród naszych użytkowników funkcji. Sprawdź, jakie funkcje są niezbędne w dobrym CRM.

5 pomysłów na budowanie relacji z klientami

W kolejnym odcinku naszego bloga o tym, jak system CRM może pomóc w zarządzaniu firmą, poruszamy temat relacji z klientami. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy, omawia sprawdzające się praktyki budowania relacji z klientami na podstawie swojego długoletniego doświadczenia w przedaży.

Lejek sprzedaży w teorii i praktyce

Czym jest lejek sprzedaży, jak go stworzyć i jak czerpać korzyści z jego analizowania – o tym wszystkim opowiadamy w kolejnym odcinku vloga o pracy z systemem CRM.

Co to jest CRM?

Co to jest system CRM? Do czego najlepiej go stosować? Jakie są najważniejsze cechy i zalety systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientami? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedź w naszych materiałach.

System CRM a marketing

Sprawne planowanie oraz efektywne monitorowanie pracy działu marketingu to podstawowe zadanie jego kierownika. Zadanie to może być o wiele łatwiejsze przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi, na przykład takich jak CRM wykorzystujący widoki kanban.

Sposób na udane wdrożenie systemów CRM

Idealnie dostosowany i bezproblemowo wdrożony system CRM to inwestycja, o jakiej marzy wiele przedsiębiorstw. W materiale tym pochylamy się nad kwestią wdrożenia systemów do zarządzania relacjami z klientami i tego, jak się do niego przygotować, aby zmaksymalizować swoją szansę na sukces.

CRM w zarządzaniu rozproszonym zespołem – zadania i zdarzenia

Jednym z głównych wyzwań, z jakimi musi się borykać kierownik rozproszonego zespołu sprzedażowego, jest kwestia sprawnej komunikacji oraz efektywnego organizowania czasu pracy podwładnym. System CRM, dzięki funkcji planowania zadań oraz monitorowania zdarzeń, jest w tym przypadku niezwykle przydatnym narzędziem.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje