CRM w praktyce – vlog
Zarządzanie firmą za pomocą systemu CRM
Dlaczego warto łączyć moduł CRM z systemem do obsługi zgłoszeń?
Łączysz działalność sprzedażową z pracami serwisowymi? W przypadku przedsiębiorstw takich jak Twoje, synergia między działem handlowym i serwisowym jest niezbędna. Jednym z rozwiązań usprawniających pracę jest wykorzystanie wsparcia technologicznego i oparcie codziennej pracy na połączeniu CRM-a z programem serwisowym. Dowiedz się, co możesz zyskać dzięki takiej integracji.
Efektywniejszy menedżer sprzedaży ze wsparciem CRM-a
CRM to nie tylko filozofia działania, to także system wspierający pracę całego działu handlowego. Pracujesz jako menedżer sprzedaży i chcesz skutecznie wykorzystywać to narzędzie w swojej pracy? Mamy dla Ciebie materiał edukacyjny, w którym przedstawiamy sposób na skuteczne korzystanie z CRM-a. Sprawdź co przygotowaliśmy.
CRM dla przedstawicieli handlowych to NIE narzędzie do kontroli. Poznaj korzyści CRM
CRM dla przedstawicieli handlowych bywa często określany narzędziem kontroli. Pokażemy Ci dzisiaj, że tak nie jest, a system CRM posiada wiele korzyści, które wpłyną na jakość Twojej pracy. W jakich obszarach działalności wesprze Cię CRM? Dlaczego automatyzacja jest tak ważna? Przekonaj się!
Kokpit menedżerski – jedno spojrzenie i znasz sytuację całej firmy
Kierownicy każdego dnia odpowiadają za decyzje, które stanowią fundament dalszego rozwoju firmy. Kokpit menedżerski to nieocenione narzędzie, które umożliwia zarządzanie na podstawie sprawdzonych danych. Co sprawia, że kokpit menedżerski jest tak chętnie wykorzystywany i jak go stworzyć nie poświęcając na to zbyt dużo czasu?
Proces sprzedaży: To musisz o nim wiedzieć
Proces sprzedaży – dobrze zaprojektowany jest ważnym elementem każdej firmy. Wspiera efektywne zarządzanie działem handlowym, pozwala osiągać wyznaczone cele sprzedażowe i zwiększać zyski. Obejrzyj i dowiedz się, w jaki sposób możesz wznieść swój proces sprzedaży na mistrzowski poziom.
Integracja CRM z programem handlowo-magazynowym
Tematem najnowszego odcinka naszego vloga traktującego o zarządzaniu firmą w systemie CRM jest integracja tego rozwiązania z oprogramowaniem handlowo-magazynowym. Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, opowiada o zakresie danych przesyłanych pomiędzy systemami, stronie technicznej tego procesu i korzyściach, jakie płyną z integracji.
Jak zorganizować sprzedaż pośrednią?
W kolejnej odsłonie naszego vloga, w którym opowiadamy o wykorzystywaniu systemu CRM do zarządzania firmą, poruszamy temat budowy kanału partnerskiego. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy opisze, w jaki sposób sprzedaż pośrednia może być wsparta przez dobrej jakości system CRM.
Konfigurowalność i elastyczność systemu CRM
W kolejnej odsłonie vloga o zarządzaniu przedsiębiorstwem przy użyciu systemu CRM Joanna Kujawska, Marketing Manager w Questy, przybliża kwestię elastyczności tego narzędzia. Dlaczego warto wybrać wysoko konfigurowalny system? Po czym rozpoznać elastyczny CRM? O tym wszystkim w nowym materiale. Zapraszamy!
Zarządzanie szansami sprzedaży i kampaniami w CRM
W kolejnej odsłonie naszego vloga "System CRM w zarządzaniu", Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, przedstawia temat kampanii i szans sprzedaży. Jak zorganizowanie tych procesów w systemie CRM może pomóc w ich optymalizacji? Zapraszamy.
5 pomysłów na budowanie relacji z klientami
W kolejnym odcinku naszego bloga o tym, jak system CRM może pomóc w zarządzaniu firmą, poruszamy temat relacji z klientami. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy, omawia sprawdzające się praktyki budowania relacji z klientami na podstawie swojego długoletniego doświadczenia w przedaży.
Sposób na udane wdrożenie systemów CRM
Idealnie dostosowany i bezproblemowo wdrożony system CRM to inwestycja, o jakiej marzy wiele przedsiębiorstw. W materiale tym pochylamy się nad kwestią wdrożenia systemów do zarządzania relacjami z klientami i tego, jak się do niego przygotować, aby zmaksymalizować swoją szansę na sukces.
CRM w zarządzaniu rozproszonym zespołem – zadania i zdarzenia
Jednym z głównych wyzwań, z jakimi musi się borykać kierownik rozproszonego zespołu sprzedażowego, jest kwestia sprawnej komunikacji oraz efektywnego organizowania czasu pracy podwładnym. System CRM, dzięki funkcji planowania zadań oraz monitorowania zdarzeń, jest w tym przypadku niezwykle przydatnym narzędziem.
Konfigurowalność i elastyczność systemu CRM
W kolejnej odsłonie vloga o zarządzaniu przedsiębiorstwem przy użyciu systemu CRM Joanna Kujawska, Marketing Manager w Questy, przybliża kwestię elastyczności tego narzędzia. Dlaczego warto wybrać wysoko konfigurowalny system? Po czym rozpoznać elastyczny CRM? O tym wszystkim w nowym materiale. Zapraszamy!
Sposób na udane wdrożenie systemów CRM
Idealnie dostosowany i bezproblemowo wdrożony system CRM to inwestycja, o jakiej marzy wiele przedsiębiorstw. W materiale tym pochylamy się nad kwestią wdrożenia systemów do zarządzania relacjami z klientami i tego, jak się do niego przygotować, aby zmaksymalizować swoją szansę na sukces.
Zarządzanie szansami sprzedaży i kampaniami w CRM
W kolejnej odsłonie naszego vloga "System CRM w zarządzaniu", Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, przedstawia temat kampanii i szans sprzedaży. Jak zorganizowanie tych procesów w systemie CRM może pomóc w ich optymalizacji? Zapraszamy.
Efektywniejszy menedżer sprzedaży ze wsparciem CRM-a
CRM to nie tylko filozofia działania, to także system wspierający pracę całego działu handlowego. Pracujesz jako menedżer sprzedaży i chcesz skutecznie wykorzystywać to narzędzie w swojej pracy? Mamy dla Ciebie materiał edukacyjny, w którym przedstawiamy sposób na skuteczne korzystanie z CRM-a. Sprawdź co przygotowaliśmy.
Kokpit menedżerski – jedno spojrzenie i znasz sytuację całej firmy
Kierownicy każdego dnia odpowiadają za decyzje, które stanowią fundament dalszego rozwoju firmy. Kokpit menedżerski to nieocenione narzędzie, które umożliwia zarządzanie na podstawie sprawdzonych danych. Co sprawia, że kokpit menedżerski jest tak chętnie wykorzystywany i jak go stworzyć nie poświęcając na to zbyt dużo czasu?
Proces sprzedaży: To musisz o nim wiedzieć
Proces sprzedaży – dobrze zaprojektowany jest ważnym elementem każdej firmy. Wspiera efektywne zarządzanie działem handlowym, pozwala osiągać wyznaczone cele sprzedażowe i zwiększać zyski. Obejrzyj i dowiedz się, w jaki sposób możesz wznieść swój proces sprzedaży na mistrzowski poziom.
CRM w zarządzaniu rozproszonym zespołem – zadania i zdarzenia
Jednym z głównych wyzwań, z jakimi musi się borykać kierownik rozproszonego zespołu sprzedażowego, jest kwestia sprawnej komunikacji oraz efektywnego organizowania czasu pracy podwładnym. System CRM, dzięki funkcji planowania zadań oraz monitorowania zdarzeń, jest w tym przypadku niezwykle przydatnym narzędziem.
CRM dla przedstawicieli handlowych to NIE narzędzie do kontroli. Poznaj korzyści CRM
CRM dla przedstawicieli handlowych bywa często określany narzędziem kontroli. Pokażemy Ci dzisiaj, że tak nie jest, a system CRM posiada wiele korzyści, które wpłyną na jakość Twojej pracy. W jakich obszarach działalności wesprze Cię CRM? Dlaczego automatyzacja jest tak ważna? Przekonaj się!
Jak zorganizować sprzedaż pośrednią?
W kolejnej odsłonie naszego vloga, w którym opowiadamy o wykorzystywaniu systemu CRM do zarządzania firmą, poruszamy temat budowy kanału partnerskiego. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy opisze, w jaki sposób sprzedaż pośrednia może być wsparta przez dobrej jakości system CRM.
5 pomysłów na budowanie relacji z klientami
W kolejnym odcinku naszego bloga o tym, jak system CRM może pomóc w zarządzaniu firmą, poruszamy temat relacji z klientami. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy, omawia sprawdzające się praktyki budowania relacji z klientami na podstawie swojego długoletniego doświadczenia w przedaży.
Dlaczego warto łączyć moduł CRM z systemem do obsługi zgłoszeń?
Łączysz działalność sprzedażową z pracami serwisowymi? W przypadku przedsiębiorstw takich jak Twoje, synergia między działem handlowym i serwisowym jest niezbędna. Jednym z rozwiązań usprawniających pracę jest wykorzystanie wsparcia technologicznego i oparcie codziennej pracy na połączeniu CRM-a z programem serwisowym. Dowiedz się, co możesz zyskać dzięki takiej integracji.
Integracja CRM z programem handlowo-magazynowym
Tematem najnowszego odcinka naszego vloga traktującego o zarządzaniu firmą w systemie CRM jest integracja tego rozwiązania z oprogramowaniem handlowo-magazynowym. Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, opowiada o zakresie danych przesyłanych pomiędzy systemami, stronie technicznej tego procesu i korzyściach, jakie płyną z integracji.