Niezawodny system CRM online - pracuj skąd chcesz

Zarządzanie pracą na odległość może sprawiać trudności wielu osobom zajmującym się zarządzaniem nowoczesnymi przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku. Ze względu na powszechność pracy zdalnej umiejętność ta jest niezwykle przydatna, a wspierać może ją prosty CRM online - program pozwalający w prosty sposób panować nad zespołem wykonującym swoje obowiązku poza siedzibą firmy.

Zapoznaj się z naszym artykułem, a dowiesz się:

  • jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym ze zdalnej pracy,
  • co to jest system CRM,
  • jak nowoczesny CRM w chmurze wspiera pracę na odległość.

Nowe zasady funkcjonowania przedsiębiorstw

Od rozpoczęcia pandemii minęło już sporo czasu. Jej różnorodne konsekwencje widoczne są w otaczającej nas rzeczywistości. Świat biznesu również doświadcza jej negatywnych, a także pozytywnych efektów. Jednym z nich jest z pewnością praca zdalna, która upowszechniła się podczas panującego zagrożenia, a następnie stała się codziennością wielu przedsiębiorstw. Obecnie w wielu przypadkach nadal biurami są nasze domy, rolę open-space’y pełnią kanapy w salonie, a rozmowy w biurowej kuchni zastępujemy rozmowami z wykorzystaniem komunikatorów internetowych.

Początkowo wiele przedsiębiorstw zostało wystawionych na trudną próbę umiejętności szybkiego dostosowania się do nowych realiów. Obecnie z pracy zdalnej korzysta duże grono firm, a jednym z ich wyzwań jest już nie tyle samo zorganizowanie zasad pracy na odległość, ale dbałość o jak największą jej efektywność. Ciekawi Cię jak my jako Questy poradziliśmy sobie w dobie zagrożenia i jak obecnie realizujemy nasze projekty pracując częściowo poza siedzibą biura? Sprawdź nasz sposób na efektywność i dowiedz się jakiego narzędzi używamy jako programu do monitorowania pracy zdalnej.

Co to jest system CRM w chmurze?

Jesteśmy producentem i dostawcą programów Customer Relationship Management dlatego naszym głównym rozwiązaniem jest oczywiście… system klasy CRM! Jest to oprogramowanie kojarzące się najczęściej z zarządzaniem relacjami z potencjalnymi klientami oraz obecnymi kontrahentami. Jednakże dobre CRM programy mają w obecnej dobie dużo większe znaczenie. Łączą one w sobie bazę danych klientów z kopalnią wiedzy o wewnętrznym statusie przedsiębiorstwa. Dzięki temu pozwalają nie tylko na wygodne zarządzanie sprzedażą, ale przede wspomagają codzienną pracę w trybie zdalnym. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się dla kogo jest system CRM online oraz poznać zalety systemu CRM online.

Wypróbuj prosty system CRM online i efektywniej zarządzaj pracą zdalną.

Testuj za darmo, przez 30 dni, bez zobowiązań. Bez karty kredytowej.

Najlepszy CRM dla firm pracujących zdalnie

Brak fizycznej obecności pracowników przy swoich obowiązkach może wywoływać poczucie braku kontroli. Tylko w teorii, bo w praktyce jest zupełnie inaczej. Jak korzystasz z oprogramowania CRM online posiadającego bogate możliwości monitorowania pracy zdalnej wszystkich działów firmy zyskujesz jeszcze większą kontrolę nad działaniami Twoich pracowników.

Jakie narzędzia posiada CRM online pozwalający monitorować pracę zespołu managerowi sprzedaży?

W przypadku online CRM systemu mającego służyć monitorowaniu pracy całego zespołu największe znaczenie dla managera sprzedaży mają:

  • Rejestracja zdarzeń czyli raport, w którym pracownicy określają jakie zadania robili i ile zajęły im czasu. Mogą wybrać też typ zdarzenia - spotkanie, prezentacja, kontakt itp.
Rejestracja zdarzeń w CRM online.
  • Współdzielony kalendarz to narzędzie, oprogramowania online CRM pozwalające na zarządzanie zadaniami, a także sprawdzenie planów współpracowników. To opcja Synergius CRM przydatna szczególnie wtedy, gdy muszą pracować nad czymś razem.
Współdzielony kalendarz zadań w CRM online
  • Wyznaczanie celów to funkcja programu CRM online, która pokazuje stan realizacji celu pracownika. Świetnie sprawdza się w wygodnym zarządzaniu sprzedażą i monitorowaniu targetów indywidualnych i zespołowych. Menedżer ma możliwość kontrolowania wskaźników tego rodzaju bez konieczności kontaktu z pracownikiem.
Definiowanie celów w CRM online.
  • Raporty – dzięki online CRM systemowi można przeglądać automatycznie generowane podsumowania wyników dowolnych danych przechowywanych w systemie (także tych dotyczących zarządzania sprzedażą). Przedstawiają informacje w czytelny i przystępny sposób, aby móc łatwo wyciągnąć z nich wnioski.
Monitorowanie aktywności - raporty w CRM online

Jakie są zalety oprogramowania CRM w zarządzaniu relacjami z klientami?

Wdrożenie systemu CRM online daje możliwość monitorowania relacji z poszczególnymi kontrahentami. Służą temu następujące podstawowe funkcjonalności oprogramowania online:

  • Wspominaliśmy już o współdzielonych kalendarzach. Przedstawiciele handlowi planują i dodają w nich spotkania oraz prezentacje. Po skontaktowaniu się z wygenerowanym potencjalnym klientem mają możliwość wykonania notatki z kontaktu w postaci zdarzenia.
Planowanie pracy w CRM online.
  • Zarządzanie szansami sprzedaży na tablicy Kanban – to widok systemu klasy CRM, dzięki któremu można błyskawicznie zweryfikować bieżący etap poszczególnych szans sprzedażowych i ocenić sposób zarządzania potencjalnymi klientami. Wewnątrz każdej z szans sprzedaży znajdują się wszystkie informacje o transakcji, ustalenia i powiązane oferty. To pełna wiedza o procesie obsługi klienta w jednym miejscu programu Synergius CRM.
Szanse sprzedaży - CRM online do pracy zdalnej
  • Kartoteka klienta – elastyczny CRM software umożliwia także zarządzanie kontaktami poprzez uporządkowanie informacji na temat danego kontrahenta. Uprawnieni pracownicy mają możliwość zarządzania bazą klientów, przez co posiadają dostęp do wszelkich danych kontrahentów (np. kontaktowych) istotnych w procesie sprzedaży, ustaleń z klientem czy dokumentów rozliczeniowych.
Karta klienta w CRM online

Zadaniem systemu CRM online – w chmurze jest dostarczenie także innych ciekawych funkcji, z którymi trzymanie ręki na pulsie w dziale handlowym i zarządzanie sprzedażą jest jeszcze skuteczniejsze. Zalicza się do nich mobilna aplikacja CRM z opcją monitorowania lokalizacji handlowców na mapie. Omawiamy ją w innym odcinku naszego vloga.

Poznaj inne funkcje niezawodnego systemu CRM online.

Zalety systemu CRM online w zarządzaniu projektami - z czego korzystać?

Tutaj nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Znajdziesz wiele rozwiązań mogących sprawdzić się w procesie zarządzania projektami w Twojej firmie. Nasze narzędzia sprawdzają się w przedsiębiorstwach, które szukają kompleksowości – spójnego oprogramowania obejmującego wszystkie obszary.

Zespoły odpowiedzialne za projekty wykonują w ramach danego projektu wiele zdań. To obszar, w którym doskonale sprawdzą się znajdujące się na pokładzie naszego prostego CRM online narzędzia takie jak widok Kanban czy Gantt. Tablica Kanban to miejsce, które doskonale prezentuje etapy, na jakich znajdują się zadania projektowe i projekty. To wyjątkowo prosta w użyciu funkcja, w której przepływ zleceń wykonywany jest przy pomocy metody “przeciągnij i upuść”. Pracownicy raportują w tym miejscu czas wykorzystany na zadania, określają także ile pozostało go do jego zakończenia. Jedno spojrzenie na tablicę wystarczy, by poznać status realizacji zleceń.

Zarządzanie projektami w CRM online

Dla kogo jest system CRM online? Dla ceniących komunikację

Komunikacja to najgorętszy temat pracy zdalnej. Jej brak uporządkowania jest jak jazda samochodem we mgle bez świateł. Warto wtedy włączyć światła przeciwmgielne. W tej metaforze jest nimi komunikator wbudowany w najlepszy CRM dla firm. W naszym przedsiębiorstwie wykorzystujemy go do rozmów na tematy zawodowe. Nowoczesny CRM software mający tę funkcjonalność umożliwia wiązanie poszczególne czatów z zadaniami, mailami i dokumentami, co bardzo ułatwia pracę na odległość.

Bezpieczny CRM online – w chmurze

O bezpieczeństwie w kontekście zalet oprogramowania CRM mówi się zdecydowanie zbyt rzadko. Praca zdalna niesie za sobą niebezpieczeństwo w postaci dostępu przez osoby do tego niepowołane. Analizując oferty systemu CRM online koniecznie sprawdź, co jego producent oferuje w zakresie bezpieczeństwa. Questy zapewnia światowe standardy zabezpieczenia informacji. Mamy certyfikację ISO 27001, współpracujemy wyłącznie z najlepszymi dostawcami hostingu, nasze systemy uzbrojone są w zaawansowane mechanizmy zarządzania dostępem do informacji. Więcej na temat bezpiecznego wdrażania systemu CRM dla małych firm, a także średnich i dużych organizacji znajdziesz tutaj.

Podsumowanie – najczęściej wybierany polski CRM w pracy zdalnej

Zdalna praca jest od pewnego czasu standardem. Przedsiębiorstwa stawiają jej czoła z różnym skutkiem. Nasza firma, dzięki wspomnianym w tym artykule rozwiązaniom radzi sobie naprawdę dobrze. Wymienione opcje to tylko przykłady wsparcia, jakie oferuje program CRM online w kontekście pracy zdalnej. Jako producent oprogramowania dla firm mamy możliwość dostosowania możliwości do procesów Twojej firmy. Zdecyduj się na wdrożenie programu Customer Relationship Management i wesprzyj proces sprzedaży i relacje z kontrahentami, a dodatkowo usprawnij zarządzanie pracą zdalną.

Dowiedz się jakie zalety posiada system CRM dla małych firm oraz średnich i dużych przedsiębiorstw:

Wypróbuj prosty system CRM online i efektywniej zarządzaj pracą zdalną.

Testuj za darmo, przez 30 dni, bez zobowiązań. Bez karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje