Aplikacja CRM: sposób na pracę w terenie i dobre relacje z klientami?

Witamy w kolejnym odcinku naszego vloga na temat zarządzania przedsiębiorstwem za pomocą systemu CRM. Tym razem, zgodnie z otrzymanymi sugestiami, postanowiliśmy opowiedzieć trochę o możliwościach wykorzystywania naszych narzędzi CRM w trakcie pracy poza biurem. Gdy tylko opuszczamy nasze wygodne biurko i ruszamy w tak zwany “teren”, aby realizować obsługę klientów firmy i skupiać się na zarządzaniu potencjalnymi klientami, telefony i tablety stają się naszymi podstawowymi narzędziami do pracy. W takich sytuacjach dostęp do najbardziej niezbędnych danych z oprogramowania CRM ma zapewnić nam pośrednictwo przeglądarki internetowej lub aplikacja CRM.

Zapoznaj się z materiałami, które przygotowaliśmy, a dowiesz się:

  • jak korzystać z przeglądarkowej wersji oprogramowania CRM,
  • jak działa mobilny system CRM,
  • jakie możliwości daje system CRM online w aplikacji,
  • na czym polega integracja systemu CRM z kalendarzem.

Wdrożenie systemu CRM dostępnego na urządzeniach przenośnych

Tak więc, korzystając z urządzeń przenośnych w terenie, mamy dwie możliwości. Pierwszą z nich jest praca przy użyciu przeglądarkowej wersji naszego elastycznego systemu CRM (oprogramowanie CRM dostosowuje się wtedy do rozmiaru ekranu). Drugą jest dedykowana aplikacja CRM (jedna z największych zalet systemu CRM), która łączy się z systemem głównym - standardową platforma CRM. Oba rozwiązania są nieco inne, o czym powiemy parę słów poniżej.

Pracuj w terenie efektywniej. Wypróbuj Synergius CRM.

Bez zobowiązań i bez karty kredytowej. Testuj bezpłatnie przez 30 dni.

Program CRM online – wersja webowa

Na pierwszy ogień responsywna, internetowa wersja systemu CRM. Uruchomiona na urządzeniu przenośnym, oferuje użytkownikom dokładnie takie same opcje, jakby korzystali z programu CRM na swoim komputerze. Główną różnicą, jak pewnie nietrudno odgadnąć, jest rozmiar ekranu. Dlatego też obie wersje różnią się od siebie, jeżeli chodzi o wielkość elementów, które automatycznie dostosowują się do rozmiaru ekranu.

Aby usprawnić sobie mobilną pracę na przeglądarkowej wersji systemu CRM, możesz dodać na pulpicie skrót do jego adresu. Ta prosta sztuczka pozwoli Ci zaoszczędzić czas, ponieważ nie będzie już konieczności ręcznego wpisywania adresu za każdym razem, kiedy zechcesz skorzystać z programu CRM. W zależności od tego, czy używasz Androida, czy iOS, metody konfiguracji skrótu są nieco inne. Poniżej zamieszczamy linki, pod którymi znajdziesz informacje na temat konfiguracji skrótu oprogramowania CRM zależnie od systemu operacyjnego urządzenia.

- Konfiguracja w Androidzie

- Konfiguracja w iOS

Wersja responsywna systemu CRM umożliwia pracę ze wszystkimi funkcjami naszego rozwiązania. Dzięki temu użytkownicy systemu CRM mogą łatwo przeglądać zestawienia, wcześniej zdefiniowane raporty albo szczegóły współpracy z danym klientem. Aby ułatwić sobie pracę na mniejszym ekranie, warto odpowiednio przygotować pulpit użytkownika - tak, aby był przejrzysty i oferował od razu niezbędne informacje. Pozwoli to zaoszczędzić czas, który w pracy w terenie bywa na wagę złota.

Aplikacja CRM – mobilny CRM z bazą danych klientów pod ręką

Kolejną możliwością wsparcia podczas pracy w terenie może być dla nas aplikacja CRM. Wystarczy pobrać ją ze sklepu Google Play (wersja Android) lub App Store (wersja iOS). Aby połączyć się z aplikacją, wystarczy podać w niej adres systemu informatycznego CRM, a następnie wpisać nazwę użytkownika i hasło. Po uruchomieniu zobaczymy pulpit, na którym możemy uzyskać dostęp do przeglądarkowej wersji systemu CRM lub wykonać proste czynności takie jak dodanie nowego zadania czy osoby kontaktowej.

Dzięki aplikacji CRM masz możliwość skorzystania z kilku wygodnych w użyciu sekcji, które dostarczają niezbędnych do rozbudowanej obsługi klienta informacji. W przypadku systemu CRM dostępnego w aplikacji, w sekcji z kontaktami możemy szybko odnaleźć kontrahenta, jego konkretnego pracownika lub łatwo wybrać numer telefonu klienta. W sekcji zadań możemy zaś łatwo i szybko wyświetlić zadania zespołu sprzedaży zaplanowane na dziś lub zaległe, które nie zostały jeszcze wykonane. Możemy również zrealizować takie zadanie z poziomu systemu mobilnego CRM - zmiana taka po chwili pojawi się w internetowej wersji systemu.

Aplikacja CRM - zadania na dziś
Aplikacja CRM - tworzenie zadania

Aplikacja CRM pozwala także powiadamiać użytkowników o nowej wiadomości poprzez odpowiednie działanie systemu CRM - powiadomienia PUSH. Dzięki systemowi zarządzania relacjami możliwe jest również wskazanie lokalizacji danego pracownika w wersji webowej oprogramowania CRM - wystarczy na to zezwolić aplikacji w jej ustawieniach.

Synchronizacja mobilnego systemu CRM z kalendarzem

Dla osób przyzwyczajonych do pracy z aplikacją kalendarza wbudowaną w telefon, przewidzieliśmy możliwość synchronizacji jej z wykorzystywanym w firmie systemem CRM. W tym celu trzeba skonfigurować połączenie między nimi za pomocą protokołu CalDAV - nasz serwis techniczny z przyjemnością wyjaśni Ci, jak samodzielnie przeprowadzić taką konfigurację. Jeżeli więc interesuje Cię ta opcja - śmiało skontaktuj się z nami, na pewno udzielimy ci odpowiednich instrukcji.

Najlepsze oprogramowanie CRM – dostępne w aplikacji i przeglądarce

Nasza aplikacja CRM umożliwia pracę w terenie i realizację wyjazdów służbowych członków zespołu sprzedaży. Skupiliśmy się na przejrzystości, szybkości i łatwości użytkowania oprogramowania CRM w wersji mobilej. Jeśli jednak potrzebujesz więcej opcji - nie ma problemu, skorzystaj z przeglądarki internetowej i programu CRM online, po uprzednim dostosowaniu pulpitu do swoich potrzeb i wielkości ekranu, na którym pracujesz.

Podsumowanie – poznaj ofertę wdrożenia CRM

Jako producent i dostawca narzędzi biznesowych wiemy, że wybór odpowiedniego systemu CRM wspierającego procesy sprzedaży oraz zarządzanie potencjalnymi klientami bywa problematyczne. Niemal każdy, kto zrozumie, że potrzebuje systemu CRM mierzy się z podobnymi wątpliwościami. Możliwości jakie daje system CRM są ogromne i często ciężko zdecydować, co, tak naprawdę jest niezbędne dla danej firmy. Funkcjonalności systemów CRM są przeogromne, a dodatkowo na rynku istnieje wiele różnych systemów CRM. W związku z tym, wyzwaniem jest wybór najlepszego narzędzia CRM – prostego w obsłudze systemu CRM, dostosowanego do potrzeb i usprawniającego zarządzanie firmą.

Jeśli poszukujesz rozwiązania CRM, które będzie funkcjonalnym narzędziem wsparcia dla Twojego zespołu sprzedaży pracującego w terenie, pomyśl o wdrożeniu oprogramowania CRM – Synergius CRM, który uzupełniony jest aplikacją mobilną CRM. Dzięki systemowi CRM usprawnisz proces obsługi klienta, ponieważ pod ręką będziesz posiadać wszelkie bazy danych CRM dotyczące stałych i nowych klientów. Już dzisiaj zadbaj o swojego każdego konkretnego klienta i dowiedz się więcej o platformie CRM – kontakt.

Poznaj nasze inne materiały o możliwościach systemu CRM

Pracuj w terenie efektywniej. Wypróbuj Synergius CRM.

Bez zobowiązań i bez karty kredytowej. Testuj bezpłatnie przez 30 dni.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje