Wywiady – rozmowy z praktykami
System CRM oczami ekspertów
Czym jest analiza przedwdrożeniowa?
Dlaczego to must-have wdrożenia systemu dedykowanego?
Jeśli chcesz poznać zagadnienie analizy biznesowej i wynikające z niej korzyści, to zapraszamy do obejrzenia naszego kolejnego odcinka z serii wywiadów z praktykami biznesu. Z tego materiału dowiesz się między innymi, czym jest wskazana analiza biznesowa i czy jest stałym elementem wdrożenia. Poznasz również jej etapy, sposoby do jej przygotowania oraz rozwiązania pojawiających się trudności. To jedyna taka pigułka wiedzy na temat analizy przedwdrożeniowej!
Porażki wdrożeń CRM: dlaczego się nie udaje?
Wywiad z CEO Questy, Łukaszem Tadyszakiem
Często mówi się o korzyściach związanych ze skutecznym wdrożeniem systemu CRM. Natomiast znacznie rzadziej poruszany jest temat nieudanych wdrożeń oraz powodów tego zjawiska. Chcemy przełamać tabu, dlatego stworzyliśmy odcinek poświęcony przyczynom nieudanych wdrożeń. Jeżeli chcesz wiedzieć, na co zwrócić uwagę, aby nie stracić czasu i pieniędzy – obejrzyj ten materiał.
Co to jest system CRM: czy sama instalacja wystarczy?
Wywiad z CEO Questy, Łukaszem Tadyszakiem
Czym właściwie jest system CRM – czy wystarczy go jedynie zainstalować, a rezultaty przyjdą same? Jakie korzyści niesie on dla handlowca, a jakie dla kierownika? Co zrobić, by wdrożenie CRM zakończyło się sukcesem? Obejrzyj wywiad z CEO Questy Łukaszem Tadyszakiem i poznaj odpowiedzi na wszystkie te pytania – oraz wiele innych!