FAQ
Najczęściej zadawane pytania na temat systemu CRM
Darmowy początek pracy w systemie
Tak. Synergius CRM posiada darmową wersję próbną, która dostępna jest przez 30 dni bez żadnych zobowiązań i konieczności podpinania karty.
Tak. Oferujemy możliwość spotkania online lub w siedzibie naszej firmie, podczas którego nasi specjaliści przedstawiają możliwości systemu Synergius CRM. Celem takiej rozmowy jest również dogłębne poznanie Państwa potrzeb oraz wsparcie w konfiguracji rozwiązania pod przedstawione wymagania.
Tak. Istnieje możliwość dodania pracowników już w wersji demo, co sprawia, że możecie Państwo wspólnie testować nasze rozwiązanie. Ograniczamy jednak tę możliwość do 5 użytkowników.
Wersja demo jest ważna przez 30 dni. Po tym czasie, aby dalej korzystać z jej możliwości należy wykupić licencję. W związku z tym, że test nie wiąże się z żadnym zobowiązaniem, nie ma konieczności samodzielnego anulowania.
Oczywiście. W każdym momencie istnieje możliwość przejścia z demo na wersję płatną. Wystarczy kontakt z naszym specjalistą lub samodzielny zakup licencji bezpośrednio z wersji demo za pomocą przycisku “Zamów pełną wersję”. Możliwość ta nie jest jednak dostępna w przypadku chęci integracji. Wtedy stawiamy czysty system na dedykowanym serwerze.
Tak. Chcemy, aby nasi Klienci wykorzystywali swobodnie system już podczas testów, dlatego wprowadzone do wersji demo informacje przenosimy do docelowego rozwiązania po opłacie licencji. Opcja ta jest dostępna dla programu Synergius CRM na wynajem bez integracji. Synchronizacja powoduje, że konieczne jest dostarczenie czystego systemu (bez danych z demo) postawionego na dedykowanym serwerze.
Cennik Synergius CRM
Podana przez nas kwota jest ceną netto za jednego użytkownika, czyli jedno konto w systemie. Do niej należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Tak. System Synergius CRM może funkcjonować w formie rozwiązania SaaS. W takim przypadku udostępniamy nasz program w ramach usługi subskrypcji, która wiąże się z koniecznością opłacania miesięcznego lub rocznego abonamentu.
Tak. Oprócz wynajmu oferujemy też możliwość zakupu naszego systemu. Z kosztami takiego rozwiązania można zapoznać się tutaj.
Tak, cena przy wynajmie rocznym jest niższa. Wysokość rabatu możesz sprawdzić w naszym cenniku.
Funkcjonalności CRM
Synergius CRM to narzędzie, które ma wspierać przedsiębiorców, a nie ich ograniczać. Z tego względu nie wprowadzamy limitu szans, kontrahentów, dokumentów oraz innych kluczowych elementów. Pewnym ograniczeniem może być pojemność serwera obciążana przez reguły automatyzacji czy też wiadomości e-mail z załącznikami dużych rozmiarów. Mamy na to jednak rozwiązanie i bardzo aktywnym użytkownikom oferujemy serwer dedykowany.
W programie Synergius CRM oprócz standardowego języka polskiego istnieje możliwość wyboru 3 innych opcji językowych – angielskiej, niemieckiej i rosyjskiej.
Tak. Fakturowanie jest jedną z funkcjonalności systemu Synergius CRM. Istnieje możliwość generowania nowych faktur, wysyłania ich do określonych kontrahentów, a także tworzenia dokumentów płatności. Jeśli Twoje przedsiębiorstwo korzysta natomiast z programu ERP i w tym narzędziu obsługuje fakturowanie to posiadamy opcję integracji.
Wsparcie i wdrożenie programu
Przy wynajmie system Synergius CRM będzie zainstalowany na serwerze Questy. Natomiast decydując się na zakup programu, może on zostać zainstalowany na wybranym serwerze spełniającym określone wymagania.
W przypadku wynajmu wystarczą połączenie z Internetem oraz dostęp do przeglądarki internetowej. Pozostałymi aspektami zajmujemy się my. Jeżeli zdecydują się Państwo na zakup, to wymagania są uzależnione od kilku parametrów, m.in. przewidywanej liczby użytkowników, ilości danych, które gromadzimy w systemie, a także tego czy program integruje się z innymi aplikacjami czy też nie.
Nie. Każdy z użytkowników systemu Synergius CRM powinien posiadać tę samą wersję licencji. Nasze rozwiązanie charakteryzuje się ogromnymi możliwościami konfiguracyjnymi, a dodatkową zaletą jest swobodne zarządzanie uprawnieniami, które pozwala ograniczać poszczególnym pracowników określone funkcjonalności systemu.
Oczywiście, że tak. Każda firma decydująca się na rozwiązanie Synergius CRM otrzymuje bezpłatny pakiet wdrożeniowy w wersji podstawowej. W swojej ofercie posiadamy również bardziej rozbudowane, płatne pakiety wdrożeniowe, które świetnie sprawdzają się w firmach posiadających kilku, kilkunastu lub też kilkudziesięciu pracowników. Więcej o naszych pakietach piszemy na dedykowanej podstronie. Zdajemy sobie sprawę, że wdrożenie CRM to nie tylko kwestie techniczne dotyczące instalacji i nauki sposobu korzystania z rozwiązania. To przede wszystkich zarządzanie zmianą w całej organizacji. Proces ten również wspieramy i oferujemy swoją pomoc.
Na wdrożenie składa się kilka różnych etapów. Mogą być nimi kolejno – zbadanie potrzeb, instalacja, zintegrowanie z systemami zewnętrznymi, wykonanie koniecznych konfiguracji, zaimplementowanie indywidualnych zmian oraz szkolenie użytkowników. Nie każde przedsiębiorstwo musi przejść przez wszystkie kroki i z tego względu trudno określić dokładny czas, który jest zależny od liczby kroków i ich zakresu. Jeśli nie potrzebują Państwo indywidualnych zmian, czy też integracji, rozwiązanie może zostać przekazane już na drugi dzień po wynajmie. W takim scenariuszu już w trakcie testowania wersji demo mogą traktować Państwo system jak swój, ponieważ nie usuwamy wprowadzonych danych w momencie przejścia na opcję płatną. Inaczej jest w przypadku systemu na wynajem z integracją lub kupnie rozwiązania. Nie przenosimy wtedy danych z wersji demo i przekazujemy nowy, czysty program.
W przypadku wynajmu bez integracji oferujemy opiekę nad systemem w cenie abonamentu przez cały okres trwania umowy. Wynajem z integracją charakteryzuje się tym, że sam wynajem wspierany jest przez cały okres, natomiast integracją opiekujemy się w ramach kosztu subskrypcji przez 3 miesiące. Dalsze wsparcie wymaga umowy SLA. Jeśli decydują się Państwo na zakup rozwiązania i chcą otrzymywać wsparcie powdrożeniowe konieczne będzie zawarcie umowy SLA.
Zależy nam na tym, aby każdy z użytkowników systemu Synergius CRM swobodnie się po nim poruszał i z łatwością korzystał ze wszystkich jego funkcjonalności. W związku z tym już od początku relacji z każdym kontrahentem prowadzimy działania edukacyjne. Jeszcze na etapie demo oferujemy prezentację możliwości programu, a w płatnych pakietach wdrożeniowych jednym z elementów jest określona liczba godzin dedykowanego szkolenia. Dodatkowo na bieżąco tworzymy materiały edukacyjne – artykuły, vlogi oraz how-to, które są dostępne bezpłatnie dla wszystkich użytkowników.
Decydując się na wynajem systemu Synergius CRM mają Państwo stały dostęp do aktualizacji, a dodatkowo my zajmujemy się ich wdrażaniem. W przypadku zakupu udostępniamy aktualizacje do samodzielnego wgrywania przez rok od momentu zawarcia transakcji. Istnieje możliwość wydłużenia tego dostępu poprzez zakup rocznego pakietu. Opłata to równowartość 20% aktualnej ceny licencji.
Konfiguracja systemu
Tak. Możesz w naszym programie tworzyć dowolne profile pracowników (typy), a następnie przypisywać odpowiednie fragmenty menu pod wybrane profile. Dzięki temu każdy profil pracowniczy ma dostęp tylko do tych elementów, których potrzebuje w swojej codziennej pracy.
Synergius CRM posiada rozbudowany moduł zarządzania uprawnieniami, który pozwala dobierać widoczność poszczególnych elementów systemu do konkretnych profili użytkowników.
Dodanie pracownika do systemu Synergius CRM następuje poprzez utworzenie jego konta, wybranie odpowiedniego profilu i nadanie loginu oraz hasła, które powinny zostać mu przekazane.
Łączenie systemów
Program Synergius CRM jako odrębne rozwiązanie posiada pewne możliwości w zakresie zarządzania procesami, jednakże chcąc w pełni wspierać pracę zespołu serwisowego najlepszy rozwiązaniem jest połączenie systemu CRM z programem do obsługi zleceń. W naszej ofercie posiadamy narzędzie Serwis Planner, które w łatwy sposób można zintegrować z Twoim oprogramowaniem.
System Synergius CRM ma na celu wsparcie sprzedaży i dbałość o relacje z kontrahentami. Nie posiada jednak wbudowanej funkcjonalności pozwalającej klientom samodzielnie dokonywać zamówień. Chcąc korzystać z takiej możliwości warto zintegrować program CRM z platformą sprzedaży hurtowej Automico B2B, która tworzona jest przez naszą firmę.
Oczywiście, że tak. Jeśli Twoje przedsiębiorstwo obsługuje wiele różnych procesów możesz jednocześnie zintegrować swój system CRM z programem serwisowym oraz platformą sprzedażową. Zyskasz tym samym funkcjonalności trzech rozwiązań w jednym narzędziu.
Dla klientów pragnących skorzystać z integracji naszych systemów przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę. Każdy z programów posiada swój własny cennik, ale decydując się na drugi system możesz otrzymać na niego 40% zniżki. Trzeci program wdrożysz natomiast z obniżką równą 60%.
W dowolnym momencie naszej współpracy możesz zdecydować o rozszerzeniu swojego systemu i dobrać do niego kolejne rozwiązania. Zgodnie z cennikiem i uwzględnieniem zniżki, zwiększana jest kwota Twojego rozliczenia. W zamian za to my dodajemy do Twojego systemu nowe funkcjonalności. Wszystko umieszczone jest w jednym miejscu, co przyczynia się do swobody pracy.
Integracje CRM
System Synergius CRM integruje się obecnie z następującymi programami ERP: Subiekt GT, Subiekt NEXO, Symfonia ERP, WAPRO ERP, Comarch Optima, Comarch ERP XL, Navireo, Enova.
Integracja Synergius CRM z programem handlowo - magazynowym pozwala na sprawny i automatyczny przepływ kluczowych informacji między dwoma rozwiązaniami informatycznymi. Standardowo do naszego CRM z ERP pobierane są: dane o klientach, dokumenty handlowe i informacje o fakturach, rozliczeniach oraz płatnościach, a także aktualna oferta produktowa ze szczegółami. Do ERP eksportowane są natomiast powstałe w CRM zamówienia.
Integracja jest dodatkowo płatna, ale ciężko wskazać nam jedną konkretną cenę, ponieważ jest ona zależna od systemu, z którym integracja jest wymagana, a także od zakresu integracji. W przypadku programów ERP na cenę składa się jednorazowy koszt wdrożenia integracji.
Wdrożenie integracji trwa do 2 tygodni. Po tym czasie mogą korzystać Państwo z systemu Synergius CRM zintegrowanego z wybranym ERP.
Integracja z ERP jest wspierana w ramach kosztów subskrypcji przez 3 miesiące. Aby zachować pełne wsparcie z naszej strony na dłuższy okres możliwe jest zawarcie umowy SLA. Nie ma jednak takiej konieczności, a część naszych klientów dba o integrację we własnym zakresie.
Posiadamy integrację z kalendarzami znajdującymi się na urządzeniach mobilnych. Więcej o tej możliwości piszemy tutaj.
Elastyczność i rozwój
Tak. Możecie Państwo rozpocząć od najniższego pakietu i w miarę rozwoju przedsiębiorstwa oraz zwiększania wymagań, przechodzić na wyższe plany z szerszą funkcjonalnością.
Tak. Synergius CRM to jedno z naszych kilku rozwiązań informatycznych. W gamie swoich produktów posiadamy również system Aura Business, który jest dedykowanym oprogramowaniem dla firm posiadających większe wymagania i potrzebujących indywidualnych funkcjonalności. Stawiamy na rozwój, dlatego umożliwiamy naszym Klientom – użytkownikom systemu Synergius CRM swobodne przejście na rozwiązanie Aura Business.
Tak, umożliwiamy naszym klientom dołączanie nowych użytkowników do systemu. W związku z tym, że rozliczamy się za każdego użytkownika pojedynczo to nie ma konieczności wykupienia określonego pakietu nowych kont. Możecie Państwo dodać tylu pracowników ile potrzebujecie i proporcjonalnie zwiększy to wysokość płaconego abonamentu.
Tak. Nasze rozwiązanie Synergius CRM charakteryzuje się ogromną elastycznością i może zostać dopasowane do indywidualnych potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Dzięki temu mogą Państwo z łatwością odwzorować w oprogramowaniu prowadzone procesy i realizować je ze wsparciem systemu. O elementach, które posiadają możliwości konfiguracji piszemy tutaj.
Tak, istnieje taka możliwość. Staramy się spełniać oczekiwania naszych Klientów i jeśli pojawia się potrzeba indywidualnych zmian to realizujemy je. Wiąże się to z dodatkowym kosztem pracy naszych programistów. W zakresie systemu Synergius CRM istnieje możliwość dokonywania drobnych zmian – indywidualnych szablonów dokumentów, raportów, itp. Natomiast do customowych funkcjonalności lub modułów niezbędne będzie przejście na nasze dedykowane rozwiązanie Aura Business.
Import i eksport danych
W przypadku rezygnacji z subskrypcji istnieje możliwość pobrania swoich danych. Można wyeksportować informacje o osobach kontaktowych (imię, nazwisko, adres email, numer telefonu oraz nazwę firmy do której przypisana jest dana osoba). Co więcej, wszystkie nasze raporty systemowe posiadają możliwość pobierania do plików xls i xlsx. Natomiast jeśli chcą Państwo wyeksportować z systemu dane, które nie są zbierane przez standardowe raporty, możemy stworzyć odpłatnie indywidualny raport, który pozwoli pobrać dowolne informacje z systemu.
Aplikacja mobilna
Tak. Program Synergius CRM posiada aplikację mobilną, która wspiera pracę handlowców i pomaga realizować działania w terenie.
Aplikacja mobilna Synergius CRM jest dostępna na urządzeniach z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
Nie. Aplikacja mobilna Synergius CRM to podstawowa funkcjonalność naszego systemu dostępna w wersji Standard oraz Pro.
API
API jest dostępne w każdym pakiecie Synergius CRM.
Integracja z API jest dostępna dla użytkowników aktualnej wersji każdego pakietu programu Synergius CRM, których system znajduje się na jednym z dedykowanych środowisk. Oznacza to, że do integracji z API wymagany jest serwer dedykowany. Liczba tworzonych zapytań może być ograniczona jedynie przez objętość serwera.
Program Synergius CRM może zostać zintegrowany z API. Dzięki temu możliwości naszego rozwiązania wzrastają, a Klienci mogą tworzyć własne zapytania do API. Współpraca systemu CRM z API sprawdza się idealnie do tworzenia integracji z dowolnymi systemami zewnętrznymi, zbierania informacji z formularzy znajdujących się na stronach internetowych, czy też automatyzacji wielu działań. Więcej o API tutaj.
Bezpieczeństwo danych
Bezpieczeństwo Państwa danych jest dla nas kluczowe. Z tego względu wdrożyliśmy światowe normy bezpieczeństwa informacji, które pozwoliły nam uzyskać certyfikat ISO/IEC 27001. Ogromną uwagę przykładamy także do wyboru stabilnego hostingu i działań zgodnych z RODO. WIęcej o naszych działaniach w tym obszarze można przeczytać tutaj.