System CRM i platforma do sprzedaży hurtowej
Integracja Synergius CRM z Automico B2B
Synergius CRM nie jest jedynym oprogramowaniem tworzonym przez nasz zespół. Obok niego w gamie naszych produktów funkcjonują inne rozwiązania charakteryzujące się odmiennym przeznaczeniem. Ogromną zaletą jest opcja integracji systemów, a jedną z takich możliwości stanowi połączenie programu Synergius CRM z narzędziem do sprzedaży hurtowej Automico B2B. Dzięki takiej symbiozie handlowcy posiadają jeszcze większe możliwości zwiększania poziomu sprzedaży.
Zintegrowane systemy funkcjonują jako jednolita całość, w której funkcje obu rozwiązań dostępne są w jednym narzędziu, nie wymagającym konieczności ciągłego przełączania. Wszystkie niezbędne dane umieszczone są w jednym miejscu, a dostęp do nich mają pracownicy zgodnie ze swymi rolami i przydzielonymi uprawnieniami. Dzięki temu istnieje dbałość o bezpieczeństwo informacji firmowych i nie przeciążanie pracowników niepotrzebnymi danymi.
Automico B2B – czyli co?
Możliwości Automico B2B
- Obustronna integracja z systemem handlowo-magazynowym ERP.
- Panel kontrahenta zwiększający poziom samoobsługi klienckiej.
- Składanie zapytań ofertowych i opcja negocjacji cen.
- Prosty w użytkowaniu koszyk klienta.
- Dbałość o aktualność i atrakcyjność oferty produktowej.
- Oferowanie klientom rabatów i cen indywidualnych.
- Automatyczne raporty sprzedażowe.
- Zamówienie hurtowe składane przez handlowców w imieniu kontrahentów.
- Rozliczenia z kontrahentami i płatności online.
- Szybkie wyszukiwanie produktów.
- Tworzenie oferta dla klientów końcowych.
Korzyści Automico B2B
- Propagowanie samoobsługi klientów. Klienci są w stanie dokonywać samodzielnie zamówień 24/7.
- Wsparcie działań handlowców. Handlowcy posiadają stałą wiedzę o klientach, ich zapytaniach, zamówieniach i rozliczeniach. Są w stanie składać zamówienia w ich imieniu, analizować wyniki i dbać o aktualność oferty produktowej.
- Wyróżnienie oferty produktowej. Atrakcyjny panel prezentacji produktów zwiększa poziom zainteresowania klientów.
- Indywidualizacja klientów. Każdy klient może być traktowany w specjalny sposób. Możliwe jest przypisywanie indywidualnych rabatów i cen oraz negocjowanie warunków transakcji.
- Szybki przegląd bazy produktów. Klienci mogą korzystać z panelu filtrowania oraz wyszukiwarki pozwalającej w sprawny sposób szukać wybranych produktów.
Co zyskasz integrując rozwiązania?
Ile to kosztuje?
Korzystanie z więcej niż jedno naszego oprogramowania może przynieść Twojej firmie wiele korzyści. Jedną z nich jest oczywiście niższa cena. Wdrażając narzędzia do obsługi różnych procesów, za każde z nich płacisz oddzielnie. W naszym przypadku każdy z systemów również posiada indywidualny cennik. W przypadku Synergies CRM zaczyna się on od 35 zł za użytkownika miesięcznie, a przy Automico B2B jest to 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników. Niemniej jednak oferujemy również coś więcej.
Posiadając jeden z naszych systemów, drugi możesz uzyskać 40% taniej. Jeśli natomiast masz już dwa oprogramowania to na trzecie rozwiązanie otrzymasz zniżkę w wysokości aż 60%.
Oprócz integracji systemu Synergius CRM z platformą sprzedażową Automico B2B istnieje możliwość połączenia obu rozwiązań z programem serwisowym naszej firmy - Serwis Planner. Dowiedz się o szczegółach takiej integracji.
Wdrożenie dwóch systemów w praktyce
Interesuje Cię obsługa sprzedaży hurtowej w programie CRM?
Zadzwoń lub zostaw nam swoją wiadomość. Opowiemy Ci więcej o tej możliwości.
Skontaktuj się z nami