System CRM i platforma do sprzedaży hurtowej

Integracja Synergius CRM z Automico B2B

Synergius CRM nie jest jedynym oprogramowaniem tworzonym przez nasz zespół. Obok niego w gamie naszych produktów funkcjonują inne rozwiązania charakteryzujące się odmiennym przeznaczeniem. Ogromną zaletą jest opcja integracji systemów, a jedną z takich możliwości stanowi połączenie programu Synergius CRM z narzędziem do sprzedaży hurtowej Automico B2B. Dzięki takiej symbiozie handlowcy posiadają jeszcze większe możliwości zwiększania poziomu sprzedaży.

Zintegrowane systemy funkcjonują jako jednolita całość, w której funkcje obu rozwiązań dostępne są w jednym narzędziu, nie wymagającym konieczności ciągłego przełączania. Wszystkie niezbędne dane umieszczone są w jednym miejscu, a dostęp do nich mają pracownicy zgodnie ze swymi rolami i przydzielonymi uprawnieniami. Dzięki temu istnieje dbałość o bezpieczeństwo informacji firmowych i nie przeciążanie pracowników niepotrzebnymi danymi.

Automico B2B – czyli co?

Automico B2B jest gotowym systemem wspierającym obsługę sprzedaży hurtowej. Posiadane funkcjonalności sprawdzają się w różnych przedsiębiorstwach i służą wspieraniu działań nie tylko handlowców, ale przede wszystkim klientów biznesowych. Jego nadrzędną rolą jest zwiększenie poziomu sprzedaży hurtowej.
Przeczytaj więcej
Przeczytaj więcej

Możliwości Automico B2B

  • Obustronna integracja z systemem handlowo-magazynowym ERP.
  • Panel kontrahenta zwiększający poziom samoobsługi klienckiej.
  • Składanie zapytań ofertowych i opcja negocjacji cen.
  • Prosty w użytkowaniu koszyk klienta.
  • Dbałość o aktualność i atrakcyjność oferty produktowej.
  • Oferowanie klientom rabatów i cen indywidualnych.
  • Automatyczne raporty sprzedażowe.
  • Zamówienie hurtowe składane przez handlowców w imieniu kontrahentów.
  • Rozliczenia z kontrahentami i płatności online.
  • Szybkie wyszukiwanie produktów.
  • Tworzenie oferta dla klientów końcowych.

Korzyści Automico B2B

  • Propagowanie samoobsługi klientów. Klienci są w stanie dokonywać samodzielnie zamówień 24/7.
  • Wsparcie działań handlowców. Handlowcy posiadają stałą wiedzę o klientach, ich zapytaniach, zamówieniach i rozliczeniach. Są w stanie składać zamówienia w ich imieniu, analizować wyniki i dbać o aktualność oferty produktowej.
  • Wyróżnienie oferty produktowej. Atrakcyjny panel prezentacji produktów zwiększa poziom zainteresowania klientów.
  • Indywidualizacja klientów. Każdy klient może być traktowany w specjalny sposób. Możliwe jest przypisywanie indywidualnych rabatów i cen oraz negocjowanie warunków transakcji.
  • Szybki przegląd bazy produktów. Klienci mogą korzystać z panelu filtrowania oraz wyszukiwarki pozwalającej w sprawny sposób szukać wybranych produktów.

Co zyskasz integrując rozwiązania?

Dbałość o efektywność kilku procesów w jednolitym rozwiązaniu.
Unikanie nadmiarowej liczby narzędzi pracy.
Szybki wgląd w efekty pracy wszystkich podwładnych.
Dostęp do wszystkich danych niezbędnych w realizacji obowiązków.
Niwelowanie błędów wynikających z ręcznego przenoszenia danych.
Ułatwianie pracownikom kontaktów ze współpracownikami.
Obniżenie kosztów początkowych i wysiłków wdrożeniowych.
Szczególna dbałość o zadowolenie kontrahentów.

Ile to kosztuje?

Korzystanie z więcej niż jedno naszego oprogramowania może przynieść Twojej firmie wiele korzyści. Jedną z nich jest oczywiście niższa cena. Wdrażając narzędzia do obsługi różnych procesów, za każde z nich płacisz oddzielnie. W naszym przypadku każdy z systemów również posiada indywidualny cennik. W przypadku Synergies CRM zaczyna się on od 35 zł za użytkownika miesięcznie, a przy Automico B2B jest to 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników. Niemniej jednak oferujemy również coś więcej.

Posiadając jeden z naszych systemów, drugi możesz uzyskać 40% taniej. Jeśli natomiast masz już dwa oprogramowania to na trzecie rozwiązanie otrzymasz zniżkę w wysokości aż 60%.

Oprócz integracji systemu Synergius CRM z platformą sprzedażową Automico B2B istnieje możliwość połączenia obu rozwiązań z programem serwisowym naszej firmy - Serwis Planner. Dowiedz się o szczegółach takiej integracji.

Wdrożenie dwóch systemów w praktyce

Kontrahenci, z którymi współpracujemy na co dzień często zajmują się realizacją różnych procesów. Zdarza się, że już od początku decydują się na korzystanie z kilku naszych rozwiązań. Bywa jednak tak, że relacja ta rozwija się z czasem. Tak właśnie wydarzyło się w przypadku przedsiębiorstwa Vector Systemy Higieniczne, które po wdrożeniu systemu Synergius CRM podjęło decyzję o rozbudowanie go dodatkowo o Automico B2B. Zapoznaj się z historią tego klienta i sprawdź, jak działają firmy podobne do Twojej.
Przeczytaj więcej

Interesuje Cię obsługa sprzedaży hurtowej w programie CRM?

Zadzwoń lub zostaw nam swoją wiadomość. Opowiemy Ci więcej o tej możliwości.

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje