CRM cennik wynajmu
Poznaj elastyczną ofertę na wynajem systemu CRM
Start
34 PLN
użytkownik / miesiąc- Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
- Mierz wyniki sprzedaży
- Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
- Stwórz role użytkowników i nadaj im uprawnienia
- Uporządkuj pliki firmowe
- Importuj i eksportuj dane
- Zarządzaj pulpitami pracowników
- Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych
Standard
59 PLN
użytkownik / miesiącFunkcje Start oraz:
- Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
- Synchronizuj kalendarze
- Połącz konto mailowe (IMAP)
- Szybko twórz zamówienie z oferty
- Zarządzaj bazą produktów i usług
- Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
- Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android
Pro
89 PLN
użytkownik / miesiącFunkcje Standard oraz:
- Posiadaj dostęp do faktur
- Planuj trasy handlowców na mapie
- Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
- Zarządzaj ofertami i zamówieniami w wielu walutach
- Wyznaczaj cele dla pracowników
Dedicated
Napisz lub zadzwoń
Skontaktuj się- Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
- Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
- Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
- Skalowalne i elastyczne systemy CRM
- Szerokie możliwości integracji
- Narzędzia Business Automation
*Wszystkie podane ceny są cenami netto za użytkownika.
Nasz Synergius CRM wymienia dane z popularnymi programami handlowo-magazynowymi
* Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.
** Do wykonania integracji programu Synergius CRM z systemem ERP wymagany jest serwer dedykowany.
Sprawdź integracje CRM z ERPMożliwe rozszerzenia systemu CRM - sprawdź, jak możesz rozwinąć swój CRM i usprawnić obsługę klienta
Dedykowany serwer dla wyjątkowo aktywnych
W przypadku potrzeby bardzo intensywnego wykorzystania rozwiązania np. konfiguracji wielu reguł automatycznych, konieczności pobierania do systemu wiadomości e-mail z dużymi załącznikami - możemy zaproponować wdrożenie serwera dedykowanego. Dopasowanego do ilości i wagi przechowywanych plików oraz stopnia wykorzystania rozwiązania.
Zaawansowane wykorzystanie wiadomości e-mail
Automatyczne pobieranie wiadomości do systemu oraz sortowanie ich i wiązanie z kartotekami kontrahentów. Dzięki pobieraniu wiadomości cała historia pozostaje w systemie, nawet jeśli adres mailowy zostanie usunięty. Ponadto zyskujesz możliwość masowego mailingu do grup docelowych tworzonych na podstawie określonnych przez Ciebie cech.
Automatyzacja działań handlowych i marketingowych
Możliwość automatyzacji powtarzalnych czynności handlowych. System może automatycznie: segmentować osoby dodając lub zmieniając ich cechy np. tagi, otwierać szanse sprzedaży na konkretnym etapie kampanii, wysyłać cykliczne wiadomości e-mail lub informować o nieuregulowanych płatnościach weryfikując status faktury.
API – samodzielne tworzenie integracji z systemami
Integracja z API stwarza możliwość zintegrowania programu CRM z dowolnym oprogramowaniem informatycznym. Mechanizm ten przyczynia się do automatyzacji działań, a także umożliwia łączenie formularzy ze stron z systemem CRM.
* Integracja z API jest możliwa tylko w przypadku posiadania serwera dedykowanego.
* Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z namiProste i opłacalne integracje
Połącz CRM z platformą B2B lub systemem do obsługi zleceń. Odbierz 40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system. Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.
Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami
- Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
- Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
- Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
- Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
- Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
- Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
- Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
- Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
- Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
- Analiza i raportowanie działu serwisowego
- Obsługa dokumentów magazynowych
Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online
- Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
- Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
- Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
- Zapytania ofertowe i negocjacje cen
- Kontrakty sprzedażowe
- Wielojęzyczność i wielowalutowość
- Płatności online
- Raportowanie sprzedaży
Pakiety wdrożeniowe CRM
Wdrożenie systemu CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.9 korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji
Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?
Preferujesz jednorazowy zakup systemu CRM?
Jesteśmy elastyczni. Jeśli nie chcesz wynajmować systemu - możesz go jednorazowo zakupić.
Sprawdź cennik zakupu