CRM cennik wynajmu

Poznaj cennik systemu CRM – elastyczną ofertę na wynajem i wdrożenie systemu CRM

Rozliczenie roczne-20%
Rozliczenie miesięczne

Start

34 PLN

użytkownik / miesiąc
  • Podstawowe zarządzanie szansami sprzedaży
  • Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
  • Mierz wyniki sprzedaży
  • Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
  • Stwórz role użytkowników i wdróż zarządzanie uprawnieniami
  • Uporządkuj pliki firmowe
  • Importuj i eksportuj dane
  • Zarządzaj pulpitami pracowników
  • Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych
  • Integruj z Automico B2B już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników

  • Integruj z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika

Standard

59 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Start oraz:

  • Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
  • Synchronizuj kalendarze
  • Połącz konto mailowe (IMAP)
  • Szybko twórz zamówienie z oferty
  • Zarządzaj bazą produktów i usług
  • Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
  • Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android
POLECANE

Pro

89 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Standard oraz:

  • Posiadaj dostęp do faktur
  • Lokalizuj klientów na mapie
  • Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
  • Umożliw zarządzanie ofertami i zamówieniami w wielu walutach
  • Wyznaczaj cele dla pracowników

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalności z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne systemy CRM
  • Szerokie możliwości integracji
  • Narzędzia Business Automation

*Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Nasz Synergius CRM wymienia dane z popularnymi programami ERP

Integracja CRM z Subiekt GT
Integracja CRM z Subiekt Nexo
Integracja CRM z Symfonia
Integracja CRM z Wapro
Integracja CRM z Navireo
Integracja CRM z Enova365
Integracja CRM z Comarch Optima
Integracja CRM z Comarch XL

* Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.

** Do wykonania integracji systemu Synergius CRM z programem ERP wymagany jest serwer dedykowany.

Sprawdź integracje CRM z ERP

Możliwe rozszerzenia systemu CRM - sprawdź, jak możesz rozwinąć swój CRM i usprawnić obsługę klienta

Dedykowany serwer dla wyjątkowo aktywnych

W przypadku potrzeby bardzo intensywnego wykorzystania rozwiązania np. konfiguracji wielu reguł automatycznych, konieczności pobierania do systemu wiadomości e-mail z dużymi załącznikami - możemy zaproponować wdrożenie serwera dedykowanego. Dopasowanego do ilości i wagi przechowywanych plików oraz stopnia wykorzystania rozwiązania.

Zaawansowane wykorzystanie wiadomości e-mail

Automatyczne pobieranie wiadomości do systemu oraz sortowanie ich i wiązanie z kartotekami kontrahentów. Dzięki pobieraniu wiadomości cała historia pozostaje w systemie, nawet jeśli adres mailowy zostanie usunięty. Ponadto zyskujesz możliwość masowego mailingu do grup docelowych tworzonych na podstawie określonych przez Ciebie cech.

Automatyzacja działań handlowych i marketingowych

Możliwość automatyzacji powtarzalnych czynności handlowych. System może automatycznie: segmentować osoby dodając lub zmieniając ich cechy np. tagi, otwierać szanse sprzedaży na konkretnym etapie kampanii (i w wybranych procesach sprzedaży), wysyłać cykliczne wiadomości e-mail lub informować o nieuregulowanych płatnościach weryfikując status faktury.

API – samodzielne tworzenie integracji z systemami

Integracja z API stwarza możliwość zintegrowania programu CRM z dowolnym oprogramowaniem informatycznym. Mechanizm ten przyczynia się do automatyzacji działań, a także umożliwia łączenie formularzy ze stron z systemem CRM.

* Integracja z API jest możliwa tylko w przypadku posiadania serwera dedykowanego.

* Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami

Proste i opłacalne integracje

Połącz CRM z platformą B2B lub systemem do obsługi zleceń. Odbierz 40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system. Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.

program do serwisu i system crm
Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami
  • Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
  • Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
  • Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
  • Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
  • Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
  • Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
  • Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
  • Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
  • Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
  • Analiza i raportowanie działu serwisowego
  • Obsługa dokumentów magazynowych
platforma b2b i system crm
Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online
  • Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
  • Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
  • Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
  • Zarządzanie ofertami i negocjacje cen
  • Kontrakty sprzedażowe
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość
  • Płatności online
  • Raportowanie sprzedaży

Pakiety wdrożeniowe CRM

Wdrożenie CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców czy dedykowane modyfikacje CRM (np. indywidualne raporty). Zastanawiasz się czy wdrożenie systemu CRM jest dla Twojej firmy?
Sprawdź ofertę na wdrożenie CRM
Sprawdź ofertę na wdrożenie CRM

Jakie korzyści możesz uzyskać dla siebie i swojej firmy?

Brak limitów klientów, szans sprzedaży, zleceń, dokumentów
Bezpłatne i automatyczne aktualizacje
Dostępność komplementarnych systemów dla innych obszarów firmy
Możliwość wprowadzania indywidualnych zmian (np. indywidualne raporty)
Bezpłatne doradztwo biznesowe
Obsługa i wsparcie w języku polskim
Bezpłatne materiały how–to i wiedza biznesowa
Dostęp do dedykowanego panelu klienta
Dział wsparcia do dyspozycji

Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji

Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Wsparcie we wdrożeniu CRM uwzględnia indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami

Preferujesz jednorazowy zakup? Sprawdź CRM cennik zakupu.

Jesteśmy elastyczni. Jeśli nie chcesz wynajmować systemu – możesz go jednorazowo zakupić.

Sprawdź cennik zakupu

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje