CRM cennik wynajmu
Poznaj cennik systemu CRM – elastyczną ofertę na wynajem i wdrożenie systemu CRM
Start
34 PLN
użytkownik / miesiąc- Podstawowe zarządzanie szansami sprzedaży
- Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
- Mierz wyniki sprzedaży
- Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
- Stwórz role użytkowników i wdróż zarządzanie uprawnieniami
- Uporządkuj pliki firmowe
- Importuj i eksportuj dane
- Zarządzaj pulpitami pracowników
- Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych
Integruj z Automico B2B już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników
Integruj z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika
Standard
59 PLN
użytkownik / miesiącFunkcje Start oraz:
- Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
- Synchronizuj kalendarze
- Połącz konto mailowe (IMAP)
- Szybko twórz zamówienie z oferty
- Zarządzaj bazą produktów i usług
- Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
- Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android
Pro
89 PLN
użytkownik / miesiącFunkcje Standard oraz:
- Posiadaj dostęp do faktur
- Lokalizuj klientów na mapie
- Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
- Umożliw zarządzanie ofertami i zamówieniami w wielu walutach
- Wyznaczaj cele dla pracowników
Dedicated
Napisz lub zadzwoń
Skontaktuj się- Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
- Funkcjonalności z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
- Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
- Skalowalne i elastyczne systemy CRM
- Szerokie możliwości integracji
- Narzędzia Business Automation
*Wszystkie podane ceny są cenami netto.
Nasz Synergius CRM wymienia dane z popularnymi programami ERP
* Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.
** Do wykonania integracji systemu Synergius CRM z programem ERP wymagany jest serwer dedykowany.
Sprawdź integracje CRM z ERPMożliwe rozszerzenia systemu CRM - sprawdź, jak możesz rozwinąć swój CRM i usprawnić obsługę klienta
Dedykowany serwer dla wyjątkowo aktywnych
W przypadku potrzeby bardzo intensywnego wykorzystania rozwiązania np. konfiguracji wielu reguł automatycznych, konieczności pobierania do systemu wiadomości e-mail z dużymi załącznikami - możemy zaproponować wdrożenie serwera dedykowanego. Dopasowanego do ilości i wagi przechowywanych plików oraz stopnia wykorzystania rozwiązania.
Zaawansowane wykorzystanie wiadomości e-mail
Automatyczne pobieranie wiadomości do systemu oraz sortowanie ich i wiązanie z kartotekami kontrahentów. Dzięki pobieraniu wiadomości cała historia pozostaje w systemie, nawet jeśli adres mailowy zostanie usunięty. Ponadto zyskujesz możliwość masowego mailingu do grup docelowych tworzonych na podstawie określonych przez Ciebie cech.
Automatyzacja działań handlowych i marketingowych
Możliwość automatyzacji powtarzalnych czynności handlowych. System może automatycznie: segmentować osoby dodając lub zmieniając ich cechy np. tagi, otwierać szanse sprzedaży na konkretnym etapie kampanii (i w wybranych procesach sprzedaży), wysyłać cykliczne wiadomości e-mail lub informować o nieuregulowanych płatnościach weryfikując status faktury.
API – samodzielne tworzenie integracji z systemami
Integracja z API stwarza możliwość zintegrowania programu CRM z dowolnym oprogramowaniem informatycznym. Mechanizm ten przyczynia się do automatyzacji działań, a także umożliwia łączenie formularzy ze stron z systemem CRM.
* Integracja z API jest możliwa tylko w przypadku posiadania serwera dedykowanego.
* Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z namiProste i opłacalne integracje
Połącz CRM z platformą B2B lub systemem do obsługi zleceń. Odbierz 40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system. Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.
Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami
- Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
- Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
- Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
- Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
- Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
- Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
- Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
- Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
- Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
- Analiza i raportowanie działu serwisowego
- Obsługa dokumentów magazynowych
Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online
- Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
- Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
- Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
- Zarządzanie ofertami i negocjacje cen
- Kontrakty sprzedażowe
- Wielojęzyczność i wielowalutowość
- Płatności online
- Raportowanie sprzedaży
Pakiety wdrożeniowe CRM
Wdrożenie CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców czy dedykowane modyfikacje CRM (np. indywidualne raporty). Zastanawiasz się czy wdrożenie systemu CRM jest dla Twojej firmy?Jakie korzyści możesz uzyskać dla siebie i swojej firmy?
Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji
Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Wsparcie we wdrożeniu CRM uwzględnia indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?
Preferujesz jednorazowy zakup? Sprawdź CRM cennik zakupu.
Jesteśmy elastyczni. Jeśli nie chcesz wynajmować systemu – możesz go jednorazowo zakupić.
Sprawdź cennik zakupu