CRM cennik wynajmu
Poznaj cennik systemu CRM – elastyczną ofertę na wynajem i wdrożenie systemu CRM
Start
34 PLN
użytkownik / miesiąc- Podstawowe zarządzanie szansami sprzedaży
- Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
- Mierz wyniki sprzedaży
- Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
- Stwórz role użytkowników i wdróż zarządzanie uprawnieniami
- Uporządkuj pliki firmowe
- Importuj i eksportuj dane
- Zarządzaj pulpitami pracowników
- Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych
Integruj z Automico B2B już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników
Integruj z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika
Standard
59 PLN
użytkownik / miesiącFunkcje Start oraz:
- Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
- Synchronizuj kalendarze
- Połącz konto mailowe (IMAP)
- Szybko twórz zamówienie z oferty
- Zarządzaj bazą produktów i usług
- Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
- Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android
Pro
89 PLN
użytkownik / miesiącFunkcje Standard oraz:
- Posiadaj dostęp do faktur
- Lokalizuj klientów na mapie
- Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
- Umożliw zarządzanie ofertami i zamówieniami w wielu walutach
- Wyznaczaj cele dla pracowników
Dedicated
Napisz lub zadzwoń
Skontaktuj się- Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
- Funkcjonalności z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
- Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
- Skalowalne i elastyczne systemy CRM
- Szerokie możliwości integracji
- Narzędzia Business Automation
*Wszystkie podane ceny są cenami netto.
Nasz Synergius CRM wymienia dane z popularnymi programami ERP
* Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.
** Do wykonania integracji systemu Synergius CRM z programem ERP wymagany jest serwer dedykowany.
Sprawdź integracje CRM z ERPDodatki i rozszerzenia Synergius CRM
Automatyzator
System CRM posiada możliwość automatyzacji działań handlowych. Specjalny mechanizm wykona za Ciebie wiele powtarzalnych czynności, dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas. System może automatycznie: segmentować osoby dodając lub zmieniając ich cechy np. tagi, otwierać szanse sprzedaży na konkretnym etapie kampanii (i w wybranych procesach sprzedaży), wysyłać cykliczne wiadomości e-mail lub informować o nieuregulowanych płatnościach weryfikując status faktury.
Raporty i zestawienia
W Synergius CRM oferujemy możliwość tworzenia indywidualnych raportów i zestawień, które pozwalają na przedstawienie danych z systemu w sposób dopasowany do Twoich potrzeb. Na Twoje życzenie przygotujemy raporty, które mogą obejmować szczegółowe informacje o sprzedaży, aktywności zespołu, statusach projektów czy innych kluczowych wskaźnikach. To elastyczne rozwiązanie pozwala na bieżąco monitorować postępy, identyfikować trendy i optymalizować działania w Twojej firmie.
Serwer dedykowany
Jeśli jesteś wyjątkowo aktywnym użytkownikiem i wykorzystujesz system w intensywny sposób - możemy zaproponować wdrożenie serwera dedykowanego. Jest on konieczny w przypadku integracji z ERP, czy też API. Przyda się również w realizacji działań takich jak konfiguracja wielu reguł automatycznych lub pobranie do systemu wiadomości e-mail z dużymi załącznikami. Serwer ten będzie indywidualnie dopasowanego do ilości i wagi przechowywanych plików oraz stopnia wykorzystania rozwiązania.
Dowiedz się więcej
Mamy dla Ciebie jeszcze więcej dodatków i rozszerzeń programu Synergius CRM. Sprawdź naszą ofertę i wybierz opcje, które pasują do specyfiki Twojej firmy. Dzięki nim możesz w jeszcze większym zakresie spersonalizować swoje oprogramowanie i zyskać więcej możliwości. Z pełną listą dodatków i rozszerzeń zapoznasz się na specjalnej podstronie. Regularnie aktualizujemy naszą ofertę, aby dostarczać Ci najnowsze i najbardziej funkcjonalne rozwiązania.
* Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać więcej rozszerzeń?
Zobacz naszą ofertęProste i opłacalne integracje
Połącz CRM z platformą B2B lub systemem do obsługi zleceń. Odbierz 40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system. Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.
Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami
- Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
- Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
- Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
- Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
- Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
- Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
- Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
- Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
- Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
- Analiza i raportowanie działu serwisowego
- Obsługa dokumentów magazynowych
Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online
- Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
- Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
- Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
- Zarządzanie ofertami i negocjacje cen
- Kontrakty sprzedażowe
- Wielojęzyczność i wielowalutowość
- Płatności online
- Raportowanie sprzedaży
Pakiety wdrożeniowe CRM
Wdrożenie CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców czy dedykowane modyfikacje CRM (np. indywidualne raporty). Zastanawiasz się czy wdrożenie systemu CRM jest dla Twojej firmy?Jakie korzyści możesz uzyskać dla siebie i swojej firmy?
Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji
Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Wsparcie we wdrożeniu CRM uwzględnia indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?
Preferujesz jednorazowy zakup? Sprawdź CRM cennik zakupu.
Jesteśmy elastyczni. Jeśli nie chcesz wynajmować systemu – możesz go jednorazowo zakupić.
Sprawdź cennik zakupu