CRM cennik wynajmu

Poznaj cennik systemu CRM – elastyczną ofertę na wynajem i wdrożenie systemu CRM

Rozliczenie roczne-20%
Rozliczenie miesięczne

Start

34 PLN

użytkownik / miesiąc
  • Podstawowe zarządzanie szansami sprzedaży
  • Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
  • Mierz wyniki sprzedaży
  • Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
  • Stwórz role użytkowników i wdróż zarządzanie uprawnieniami
  • Uporządkuj pliki firmowe
  • Importuj i eksportuj dane
  • Zarządzaj pulpitami pracowników
  • Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych
  • Integruj z Automico B2B już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników

  • Integruj z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika

Standard

59 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Start oraz:

  • Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
  • Synchronizuj kalendarze
  • Połącz konto mailowe (IMAP)
  • Szybko twórz zamówienie z oferty
  • Zarządzaj bazą produktów i usług
  • Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
  • Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android
POLECANE

Pro

89 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Standard oraz:

  • Posiadaj dostęp do faktur
  • Lokalizuj klientów na mapie
  • Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
  • Umożliw zarządzanie ofertami i zamówieniami w wielu walutach
  • Wyznaczaj cele dla pracowników

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalności z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne systemy CRM
  • Szerokie możliwości integracji
  • Narzędzia Business Automation

*Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Nasz Synergius CRM wymienia dane z popularnymi programami ERP

Integracja CRM z Subiekt GT
Integracja CRM z Subiekt Nexo
Integracja CRM z Symfonia
Integracja CRM z Wapro
Integracja CRM z Navireo
Integracja CRM z Enova365
Integracja CRM z Comarch Optima
Integracja CRM z Comarch XL

* Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.

** Do wykonania integracji systemu Synergius CRM z programem ERP wymagany jest serwer dedykowany.

Sprawdź integracje CRM z ERP

Dodatki i rozszerzenia Synergius CRM

Automatyzator

System CRM posiada możliwość automatyzacji działań handlowych. Specjalny mechanizm wykona za Ciebie wiele powtarzalnych czynności, dzięki czemu zaoszczędzisz swój cenny czas. System może automatycznie: segmentować osoby dodając lub zmieniając ich cechy np. tagi, otwierać szanse sprzedaży na konkretnym etapie kampanii (i w wybranych procesach sprzedaży), wysyłać cykliczne wiadomości e-mail lub informować o nieuregulowanych płatnościach weryfikując status faktury.

Raporty i zestawienia

W Synergius CRM oferujemy możliwość tworzenia indywidualnych raportów i zestawień, które pozwalają na przedstawienie danych z systemu w sposób dopasowany do Twoich potrzeb. Na Twoje życzenie przygotujemy raporty, które mogą obejmować szczegółowe informacje o sprzedaży, aktywności zespołu, statusach projektów czy innych kluczowych wskaźnikach. To elastyczne rozwiązanie pozwala na bieżąco monitorować postępy, identyfikować trendy i optymalizować działania w Twojej firmie.

Serwer dedykowany

Jeśli jesteś wyjątkowo aktywnym użytkownikiem i wykorzystujesz system w intensywny sposób - możemy zaproponować wdrożenie serwera dedykowanego. Jest on konieczny w przypadku integracji z ERP, czy też API. Przyda się również w realizacji działań takich jak konfiguracja wielu reguł automatycznych lub pobranie do systemu wiadomości e-mail z dużymi załącznikami. Serwer ten będzie indywidualnie dopasowanego do ilości i wagi przechowywanych plików oraz stopnia wykorzystania rozwiązania.

Dowiedz się więcej

Mamy dla Ciebie jeszcze więcej dodatków i rozszerzeń programu Synergius CRM. Sprawdź naszą ofertę i wybierz opcje, które pasują do specyfiki Twojej firmy. Dzięki nim możesz w jeszcze większym zakresie spersonalizować swoje oprogramowanie i zyskać więcej możliwości. Z pełną listą dodatków i rozszerzeń zapoznasz się na specjalnej podstronie. Regularnie aktualizujemy naszą ofertę, aby dostarczać Ci najnowsze i najbardziej funkcjonalne rozwiązania.

* Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać więcej rozszerzeń?

Zobacz naszą ofertę

Proste i opłacalne integracje

Połącz CRM z platformą B2B lub systemem do obsługi zleceń. Odbierz 40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system. Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.

program do serwisu i system crm
Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami
  • Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
  • Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
  • Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
  • Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
  • Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
  • Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
  • Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
  • Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
  • Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
  • Analiza i raportowanie działu serwisowego
  • Obsługa dokumentów magazynowych
platforma b2b i system crm
Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online
  • Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
  • Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
  • Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
  • Zarządzanie ofertami i negocjacje cen
  • Kontrakty sprzedażowe
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość
  • Płatności online
  • Raportowanie sprzedaży

Pakiety wdrożeniowe CRM

Wdrożenie CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców czy dedykowane modyfikacje CRM (np. indywidualne raporty). Zastanawiasz się czy wdrożenie systemu CRM jest dla Twojej firmy?
Sprawdź ofertę na wdrożenie CRM
Sprawdź ofertę na wdrożenie CRM

Jakie korzyści możesz uzyskać dla siebie i swojej firmy?

Brak limitów klientów, szans sprzedaży, zleceń, dokumentów
Bezpłatne i automatyczne aktualizacje
Dostępność komplementarnych systemów dla innych obszarów firmy
Możliwość wprowadzania indywidualnych zmian (np. indywidualne raporty)
Bezpłatne doradztwo biznesowe
Obsługa i wsparcie w języku polskim
Bezpłatne materiały how–to i wiedza biznesowa
Dostęp do dedykowanego panelu klienta
Dział wsparcia do dyspozycji

Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji

Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Wsparcie we wdrożeniu CRM uwzględnia indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami

Preferujesz jednorazowy zakup? Sprawdź CRM cennik zakupu.

Jesteśmy elastyczni. Jeśli nie chcesz wynajmować systemu – możesz go jednorazowo zakupić.

Sprawdź cennik zakupu

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje