Integracja CRM z Navireo
Automatyczna wymiana danych między CRM, a ERP
System CRM to narzędzie ułatwiające koordynację procesów sprzedażowych. Widać w nim z jakimi firmami handlowcy obecnie rozmawiają, jakie umowy negocjują i jakie produkty sprzedają. Często nie jest to jednak jedyny program z jakiego przedsiębiorstwa korzystają. Jeśli zarządzasz produktami w ERP Navireo, Synergius CRM będzie dla niego komplementarną rozbudową. Oba narzędzia można ze sobą synchronizować, pracować na tych samych danych, ale z użyciem innych narzędzi. System CRM do zarządzania relacjami z klientami, a ERP do gospodarki magazynowej. Integracja CRM z Navireo sprawia, że cały proces jest spójny, a informacje płynnie przechodzą z działu do działu.
Co dla Ciebie oznacza integracja CRM z Navireo?
CRM zintegrowany z Navireo to duże usprawnienie pracy, jeśli w proces sprzedażowy zaangażowanych jest kilka osób bądź działów. Gdy handlowiec przygotuje ofertę, a klient ją zaakceptuje, jednym kliknięciem może ją przekształcić w zamówienie. To nie tylko ogromna wygoda i oszczędność czasu, ale też zabezpieczenie przed potencjalną pomyłką, która mogłaby nastąpić przy przepisywaniu anych. Integracja CRM z Navireo wysyła informację o nowopowstałym zamówieniu, dzięki czemu automatycznie pojawia się ono też w systemie ERP. Z kolei wystawione faktury również będą widoczne z poziomu obu systemów, tak aby każdy pracownik, który powinien mieć do nich dostęp, mógł je szybko podejrzeć po stronie systemu, z którego korzysta.
Jak w praktyce działa integracja CRM z Navireo?
Są trzy kluczowe parametry, które sprawiają, że CRM zintegrowany z Navireo działa sprawnie i efektywnie. Aby uruchomić wymianę danych między systemami nie potrzeba skomplikowanego wdrożenia. Wystarczy nam kilka godzin by skomunikować ze sobą oba programy. Czym charakteryzuje się integracja CRM z Navireo?
- Jest dwustronna - synchronizacja zachodzi w obu kierunkach, zarówno import jak i eksport danych;
- Działa przyrostowo - wszystkie dodane jako nowe informacje (np. stworzone zamówienie) przechodzą automatycznie z systemu CRM do Navireo;
- Pełna synchronizacja raz na dobę - dodatkowo, aby sprawdzić czy któreś z istniejących danych nie zostały zedytowane, raz na dobę (zwykle w godzinach nocnych) ustawiana jest pełna synchronizacja, w toku której aktualizowane są wszystkie informacje w obu programach.
Jakie rodzaje danych obsługuje integracja CRM z Navireo?
System CRM zintegrowany z ERP pobiera z Navireo informacje o:
- kontrahentach,
- produktach,
- stanach magazynowych,
- fakturach.
Do Navireo natomiast eksportowane są zamówienia utworzone w systemie CRM.
Co zyskujesz posiadając CRM zintegrowany z Navireo?
Mając rozwinięty biznes, z czasem potrzebujesz kolejnych systemów IT, które zautomatyzują powtarzalne czynności. Aby jeszcze bardziej to uprościć, warto zintegrować dwa kluczowe oprogramowania: ERP i system CRM. Takie połączenie stanowi świetną bazę do zarządzania niemal wszystkimi procesami sprzedażowymi przedsiębiorstwa. Co dzięki temu zyskujesz?
- Oszczędzasz czas, bo nie musisz przeszukiwać dwóch odrębnych programów by znaleźć konkretną informację.
- Minimalizujesz ryzyko popełnienia błędu, o który łatwo, ręcznie przepisując dane między dokumentami w odrębnych systemach.
- Przyspieszasz pracę dzięki automatyzacji procesów - CRM zintegrowany z Navireo usprawnia niektóre żmudne i monotonne czynności wykonując je za Ciebie!
Korzystasz z programu Navireo?
Zapytaj o szczegóły integracji systemu CRM z Twoim ERP‐em!
Skontaktuj się z nami