Integracja CRM z Comarch Optima ERP
Automatyczna wymiana danych między CRM, a ERP
System Synergius CRM to prosty system CRM. Wyróżnia go konfigurowalność, szybkie wdrożenie i łatwa integracja. Umożliwia sprawne zarządzanie działaniami Twoich handlowców. W sposób ciągły gromadzi i udostępnia wiedzę o klientach. Jedną z bardzo przydatnych funkcji, w którą jest wyposażony, to zarządzanie ofertowaniem oraz szansami sprzedażowymi.
Integracja CRM z Comarch Optima ERP
- Aktualizacja oferty – proces zostaje zautomatyzowany, co eliminuje pomyłki przy przepisywaniu danych oraz pozwala na uniknięcie kosztów związanych z ręcznym ich wprowadzaniem.
- Eliminacja czasu potrzebnego na przeniesienie realizowanych zamówień – integracja systemu Synergius CRM z systemem Comarch Optima ERP pozwala na automatyzację tego procesu. W programie Comarch Optima ERP zamówienia znajdują się pod postacią dokumentu RO – rezerwacja odbiorcy.
- Automatyczne przeniesienie dokumentów handlowych z Comarch ERP Optima do systemu Synergius CRM.
Zakres, w jakim działa integracja CRM z Comarch Optima ERP
- kartoteki klientów, limity, poziomy cenowe, rabaty i ceny specjalne,
- towary, ceny i stany magazynowe,
- sprzedaż oraz rozliczenia,
- dokumenty magazynowe,
- zamówienia.
Sposób działania integracji naszego systemu CRM z Comarchem Optimą
Twoi handlowcy mają dostęp do bieżących informacji na temat stanu faktur przypisanych do nich klientów, rozrachunków, a także w razie potrzeby aktualnych stanów magazynowych. Do systemu Synergius CRM przeniesione zostają także w sposób automatyczny wybrane dane o:
- produktach,
- kontrahentach,
- cenach i rabatach.
Zamówienia, jakie wystawiają Twoi handlowcy, pojawią się w Comarch Optima ERP w sposób zautomatyzowany– bez konieczności ich przepisania, co eliminuje zmniejsza ryzyko wystąpienia błędu.
Korzystasz z programu Comarch Optima ERP?
Zapytaj o szczegóły integracji systemu CRM z Twoim ERP‐em!
Skontaktuj się z nami