Program CRM i system do obsługi zleceń
Integracja Synergius CRM z Serwis Planner
Oferta produktowa naszego przedsiębiorstwa nie kończy się na systemie Synergius CRM. Produkujemy i wdrażamy u naszych klientów również inne rozwiązania, które posiadają możliwość integracji. Częstym wyborem firm zajmujących się zarówno sprzedażą, jak i serwisem jest dołączenie do programu Synergius CRM systemu usprawniającego obsługę zleceń – rozwiązania Serwis Planner.
Łącząc dwa odmienne systemy w jedno narzędzie, przedsiębiorstwo jest w stanie zarządzać sprzedażą i serwisem z tego samego miejsca. Niewątpliwą zaletą jest ograniczenie konieczności ręcznego przenoszenia danych przez pracowników. Stanowi to oszczędność czasu, a także przyczynia się do niwelowania potencjalnych błędów. Takie połączenie nie zwiększa natomiast ryzyka danych, czy też nadmiaru informacji. Uniknięciu tego służy rozbudowany moduł zarządzania uprawnieniami.
Serwis Planner – czyli co?
Możliwości Serwis Planner
- Zarządzanie zleceniami różnego typu, np. przeglądami, naprawami, instalacjami czy reklamacjami.
- Obsługa powtarzających się działań za pomocą zleceń cyklicznych.
- Automatyczne tworzenie protokołów serwisowych.
- Wykorzystanie aplikacji mobilnej w pracy serwisantów terenowych.
- Tworzenie bazy produktów serwisowanych.
- Panel klienta z możliwością dokonywania samodzielnych zgłoszeń przez kontrahentów.
- Raporty gromadzące informacje o zleceniach, pracownikach, klientach i urządzeniach.
- Efektywny podział obowiązków między pracownikami.
- Optymalizacja realizacji prac z wykorzystaniem map.
- Gromadzenie wiedzy o klientach i zleceniach w jednym miejscu.
- Usprawniona komunikacja.
Korzyści Serwis Planner
- Efektywna realizacja zleceń. Przejrzysty widok kanban oraz kalendarz zleceń pozwalają dbać o terminowość i płynny przepływ zaplanowanych działań.
- Automatyczne protokołowanie działań. Tworzenie protokołów serwisowanych na bazie uzupełnianej podczas realizacji karty zlecenia.
- Pełna wiedza o produktach serwisowanych. Gromadzenie wiedzy o specyfikacji urządzeń serwisowanych i powiązanych z nimi działaniach w jednym miejscu.
- Wsparcie pracy terenowej. Aplikacja mobilna będąca podstawowym narzędziem pracy każdego serwisanta wykonującego swoje obowiązki poza siedzibą biura.
- Sprawne przydzielanie nowych zleceń. Pełna wiedza o obciążeniu pracą każdego pracownika pozwalająca efektywnie wykorzystywać zasoby ludzkie.
Co zyskasz integrując rozwiązania?
Ile to kosztuje?
Dokonując połączenia kilku naszych systemów możesz sporo zyskać. Kluczowym aspektem dla wielu przedsiębiorstw jest kwestia finansów. Często wdrożenie więcej niż jednego rozwiązania wiąże się ze sporym wydatkiem, ponieważ każdy program posiada swój własny cennik. Synergius CRM dostępny jest już od 35 zł miesięcznie za użytkownika, a Serwis Planner możesz zacząć użytkować od 34 zł miesięcznie w przypadku jednego użytkownika. Chcąc jednak ograniczać koszty początkowej oferujemy specjalną zniżkę.
Posiadając jeden z naszych systemów, drugi możesz uzyskać 40% taniej. Jeśli natomiast masz już dwa oprogramowania to na trzecie rozwiązanie otrzymasz zniżkę w wysokości aż 60%.
Oprócz integracji systemu Synergius CRM z programem Serwis Planner istnieje możliwość połączenia obu rozwiązań z platformą sprzedażową naszej firmy - Automico B2B. Dowiedz się o szczegółach takiej integracji.
Interesuje Cię obsługa zleceń serwisowych w programie CRM?
Zadzwoń lub zostaw nam swoją wiadomość. Opowiemy Ci więcej o tej możliwości.
Skontaktuj się z nami