Aplikacja CRM

Mobilne rozwiązanie dla handlowców

Aplikacja CRM na Android oraz iOS to rozwiązanie, z którego mogą skorzystać użytkownicy systemu Synergius CRM.

Praca handlowca często wiąże się z wieloma spotkaniami i wizytami u klientów. Możliwość połączenia systemu CRM z aplikacją mobilną to rozwiązanie pozwalające w takich sytuacjach szybko odnaleźć niezbędne informacje.

Jak działa aplikacja CRM?

Mobilny CRM w aplikacji współpracuje z bazowym systemem Synergius CRM. Intuicyjny interfejs daje dostęp do jego kluczowych funkcji:

  • Baza firm i osób kontaktowych w CRM – możliwość bezpośredniego przechodzenia do połączeń telefonicznych.
  • Dodawanie notatek – możliwość dodania notatki np. po zakończonym spotkaniu.
  • Planowanie zadań – szybkie dodawanie nowych czynności.
  • Lista zadań – błyskawiczny dostęp do bieżących i zaległych zadań.
  • Powiadomienia PUSH – kontrolowanie napływu nowych zadań i wiadomości.
Aplikacja CRM dla handlowca na telefonie - dostęp do kontrahentów

Handlowcy zyskują stały dostęp do ważnych informacji o ich zadaniach, mogą szybko dodać nowy kontakt lub zadanie oraz wybierać połączenia do osób kontaktowych z CRM na podstawie listy osób kontaktowych w danej firmie. Dodatkowo mogą korzystać z pojawiających się na smartfonie powiadomień PUSH, które pozwalają na bieżące kontrolowanie napływu nowych zadań i komunikatów od współpracowników. Jeśli manager lub inny handlowiec zaplanuje danemu pracownikowi spotkanie, to otrzyma on powiadomienie PUSH na swoim smartfonie z zainstalowaną aplikacją. Dzięki temu, nawet będąc w oddali od systemu komputerowego nie przegapi istotnego zadania. Podobnie jest z wiadomościami. Informacja o każdym nowym komunikacie również pojawia się w formie powiadomienia PUSH. Pełni rolę nie tylko informacyjną, ale jest również sygnałem do podjęcia działania i szybkiej odpowiedzi w przeglądarkowej wersji systemu.

Dodatkowo praca na urządzeniach mobilnych daje większe możliwości w zakresie sprawnego i szybkiego tworzenia notatek. Opcja głosowego dyktowania informacji dostępna na każdym smartfonie i tablecie Android oraz iOS znacznie zaoszczędza czas handlowców. Nawet nie posiadając dużego zakresu czasu albo nie mając w danym momencie możliwości ręcznego wprowadzenia niezwykle ważnej informacji, przedstawiciel handlowy jest w stanie wykonać notatkę wykorzystując swój głos. Dzięki temu żadne ustalenie z kontrahentem, czy działanie do wykonanie nie umknie jego uwadze.

Monitoruj lokalizację handlowców

Bazowe rozwiązanie Synergius CRM w połączeniu z aplikacją mobilną pozwala przejść na wyższy poziom zarządzania sprzedażą. Ta funkcja jest kolejnym tego przykładem. Aplikacja, którą handlowiec ma zainstalowaną w swoim telefonie może udostępniać informacje o jego aktualnej lokalizacji, którą kierownik sprzedaży zobaczy na mapie.

Co zyskujesz?

  • Ułatwione planowanie spotkań handlowców w terenie
  • Wygodne monitorowanie bieżącej lokalizacji handlowców
  • Szybkie wyszukiwanie klientów w okolicy handlowca
Aplikacja CRM dla handlowca na telefonie - nowe zadanie
Aplikacja CRM dla handlowca na smartfon - moje zadania
Aplikacja CRM dla handlowca mobilnego - kontakty klientów

Jak korzystać z aplikacji CRM?

Poznaj aplikację mobilną Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje