Kompletna wiedza o kontrahentach

Buduj transparentną bazę wiedzy o klientach

Synergius CRM gromadzi wszelkie niezbędne dane o Twoich kontrahentach. W ten sposób jesteś w stanie budować w systemie jedną, przejrzystą i wspólną dla wszystkich uprawnionych pracowników bazę wiedzy o współpracy z klientami i partnerami biznesowymi. Uporządkowane w programie CRM dane kontrahentów ułatwiają codzienną pracę i służą budowaniu trwałych relacji. Przyczyniają się do sprawnej organizacji działań zespołu handlowego, wspierając pracowników w obsłudze klientów własnych oraz tych będących pod opieką nieobecnych współpracowników.

Wiedza o kontrahentach dzięki przejrzystym kartotekom.

Baza wiedzy o klientach w praktyce

  • Lista kontrahentów: posiadasz dostęp do listy wszystkich kontrahentów, której wygląd możesz dopasować do własnych potrzeb.
  • Lista osób kontaktowych: pełna lista osób kontaktowych uporządkowana w spójny i przejrzysty sposób.
  • Adresy i osoby: każdą osobę kontaktową możesz przypisać pod dowolny, których przy danych kontrahencie może być kilka.
  • Parametry: wszystkie informacje o zasadach współpracy z kontrahentem znajdują się w jednym miejscu.
  • Atrybuty: każdego kontrahenta możesz w szeroki scharakteryzować za pomocą gotowych oraz własnych atrybutów.
  • Szanse sprzedaży: wygrane i przegrane szanse śledzisz w zbiorczym miejscu, w którym dodasz również nowe szanse sprzedażowe.
  • Dokumenty: każdy klient posiada przypisane do niego dokumenty oraz istnieje możliwość szybkiego tworzenia nowych zamówień, ofert, czy faktur.
  • Zadania i zdarzenia: historia relacji oraz zaplanowane względem kontrahenta działania zorganizowane są w niezwykle przejrzysty sposób.
  • Wiadomości e-mail: cała komunikacja z klientem znajduje się w dedykowanej temu aspektowi zakładce.
  • Procesy: w jednym miejscu gromadzisz wszystkie procesy związane z danym klientem, a także jesteś w stanie dodawać nowe.
  • Historia zmian: na przejrzystym widoku masz podgląd na wszystkie dokonywane w karcie klienta zmiany.
  • Zarządzanie: w prosty sposób jesteś w stanie wskazać opiekunów klienta, scalić firmy, edytować dane, zrealizować działania masowe, czy zablokować sprzedaż.
  • Integracja z GUS: możesz automatycznie uzupełnić kartotekę dzięki opcji pobierania danych bezpośrednio z GUS.
  • Import kontrahentów: każdego kontrahenta możesz dodać ręcznie, ale warto skorzystać z grupowego importu klientów z pliku lub za pomocą integracji z ERP.

Korzyści kompletnej bazy wiedzy

Handlowiec dzięki bazie wiedzy o kontrahentach:

  1. Posiada wszystkie najważniejsze informacje dotyczące współpracy z danym klientem.
  2. W prosty sposób może sprawdzić dane kontaktowe oraz adresowe kontrahenta.
  3. Ma pełną wiedzę o zasadach współpracy z klientem, jego charakterystyce i potrzebach.
  4. W sprawny sposób jest w stanie przeszukiwać całą bazę klientów za pomocą rozbudowanych filtrów.
  5. Może tworzyć nowe obiekty (szanse sprzedaży, dokumenty, procesy, zadania, zdarzenia, wiadomości) powiązane z kontrahentem w jednym miejscu.
  6. Rejestrując wszystkie działania przyczynia się do budowania pełnej i transparentnej bazy wiedzy.
  7. Ma kontrolę na wszelkimi zmianami dokonywanymi w karcie kontrahenta.
  8. W prosty sposób może tworzyć nowe karty i uzupełniać w nich informacje.

Poznaj inne funkcjonalności systemu CRM

Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy

Kompletna baza wiedzy o kontrahentach nie wymaga wiele konfiguracji. Warto posiadać jednak wiedzę o wszystkich jej możliwościach, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Ważnym elementem jest również wiedza o powiązanych z nią działaniach konfiguracyjnych, o których opowiadamy w naszych filmach. Dowiesz się z nich:

  • jakie możliwości posiada karta kontrahenta,
  • czym są i jak działają atrybuty kontrahenta,
  • w jaki sposób dokonać importu klientów.

Gromadź dane swoich klientów w jednym miejscu i dbaj o relacje!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje