Kompletna wiedza o kontrahentach
Buduj transparentną bazę wiedzy o klientach
Synergius CRM gromadzi wszelkie niezbędne dane o Twoich kontrahentach. W ten sposób jesteś w stanie budować w systemie jedną, przejrzystą i wspólną dla wszystkich uprawnionych pracowników bazę wiedzy o współpracy z klientami i partnerami biznesowymi. Uporządkowane w programie CRM dane kontrahentów ułatwiają codzienną pracę i służą budowaniu trwałych relacji. Przyczyniają się do sprawnej organizacji działań zespołu handlowego, wspierając pracowników w obsłudze klientów własnych oraz tych będących pod opieką nieobecnych współpracowników.
Baza wiedzy o klientach w praktyce
- Lista kontrahentów: posiadasz dostęp do listy wszystkich kontrahentów, której wygląd możesz dopasować do własnych potrzeb.
- Lista osób kontaktowych: pełna lista osób kontaktowych uporządkowana w spójny i przejrzysty sposób.
- Adresy i osoby: każdą osobę kontaktową możesz przypisać pod dowolny, których przy danych kontrahencie może być kilka.
- Parametry: wszystkie informacje o zasadach współpracy z kontrahentem znajdują się w jednym miejscu.
- Atrybuty: każdego kontrahenta możesz w szeroki scharakteryzować za pomocą gotowych oraz własnych atrybutów.
- Szanse sprzedaży: wygrane i przegrane szanse śledzisz w zbiorczym miejscu, w którym dodasz również nowe szanse sprzedażowe.
- Dokumenty: każdy klient posiada przypisane do niego dokumenty oraz istnieje możliwość szybkiego tworzenia nowych zamówień, ofert, czy faktur.
- Zadania i zdarzenia: historia relacji oraz zaplanowane względem kontrahenta działania zorganizowane są w niezwykle przejrzysty sposób.
- Wiadomości e-mail: cała komunikacja z klientem znajduje się w dedykowanej temu aspektowi zakładce.
- Procesy: w jednym miejscu gromadzisz wszystkie procesy związane z danym klientem, a także jesteś w stanie dodawać nowe.
- Historia zmian: na przejrzystym widoku masz podgląd na wszystkie dokonywane w karcie klienta zmiany.
- Zarządzanie: w prosty sposób jesteś w stanie wskazać opiekunów klienta, scalić firmy, edytować dane, zrealizować działania masowe, czy zablokować sprzedaż.
- Integracja z GUS: możesz automatycznie uzupełnić kartotekę dzięki opcji pobierania danych bezpośrednio z GUS.
- Import kontrahentów: każdego kontrahenta możesz dodać ręcznie, ale warto skorzystać z grupowego importu klientów z pliku lub za pomocą integracji z ERP.
Korzyści kompletnej bazy wiedzy
Handlowiec dzięki bazie wiedzy o kontrahentach:
- Posiada wszystkie najważniejsze informacje dotyczące współpracy z danym klientem.
- W prosty sposób może sprawdzić dane kontaktowe oraz adresowe kontrahenta.
- Ma pełną wiedzę o zasadach współpracy z klientem, jego charakterystyce i potrzebach.
- W sprawny sposób jest w stanie przeszukiwać całą bazę klientów za pomocą rozbudowanych filtrów.
- Może tworzyć nowe obiekty (szanse sprzedaży, dokumenty, procesy, zadania, zdarzenia, wiadomości) powiązane z kontrahentem w jednym miejscu.
- Rejestrując wszystkie działania przyczynia się do budowania pełnej i transparentnej bazy wiedzy.
- Ma kontrolę na wszelkimi zmianami dokonywanymi w karcie kontrahenta.
- W prosty sposób może tworzyć nowe karty i uzupełniać w nich informacje.
Poznaj inne funkcjonalności systemu CRM
Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy
Kompletna baza wiedzy o kontrahentach nie wymaga wiele konfiguracji. Warto posiadać jednak wiedzę o wszystkich jej możliwościach, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Ważnym elementem jest również wiedza o powiązanych z nią działaniach konfiguracyjnych, o których opowiadamy w naszych filmach. Dowiesz się z nich:
- jakie możliwości posiada karta kontrahenta,
- czym są i jak działają atrybuty kontrahenta,
- w jaki sposób dokonać importu klientów.
Gromadź dane swoich klientów w jednym miejscu i dbaj o relacje!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.