Planowanie i koordynacja pracy

Zarządzaj działaniami handlowców w jednym narzędziu

Synergius CRM sprawia, że planowanie i koordynacja pracy stają się łatwiejsze i mniej czasochłonne. System CRM jest bowiem asystentem Twojego pracownika, przypominającym o zaplanowanych zadaniach i dostarczającym niezbędną do ich efektywnego wykonania wiedzę. Co więcej, system CRM uwalnia pracowników od konieczności zaprzątania sobie głowy zadaniami i terminami, dzięki czemu mogą oni w tym czasie skupić się na pracy z klientami. O wybranych zadaniach do wykonania system może dodatkowo informować na pulpicie pracownika – wyodrębniając z natłoku prac te najbardziej istotne, np. spotkania z klientami.

Planowanie i koordynacja pracy w CRM.

Planowanie i koordynacja pracy w CRM

  • Kalendarz: masz możliwość podglądu kalendarza własnego oraz swoich współpracowników w wersji miesięcznej, tygodniowej i dziennej z podziałem na zadania i zdarzenia oraz ich typy.
  • Zadania: nowe zadania możesz dodawać w kilku różnych miejscach (kalendarz, lista, widget, dokument, szansa, proces, karta klienta) przypisując je do siebie lub zlecając współpracownikom.
  • Zadania cykliczne: istnieje opcja szybkiego planowania powtarzających się działań za pomocą samodzielnego wyboru częstotliwości powtarzania tworzonego zadania.
  • Zdarzenia: korzystając z jednego przycisku wykonasz zadanie, a uzupełniając jego treść o zrealizowanych czynnościach zapiszesz je jako zdarzenie dokumentujące historię relacji z kontrahentem.
  • Lista zadań i zdarzeń: podgląd na wszystkie zadania lub zdarzenia posiadasz na przejrzystej liście z wieloma opcjami konfiguracji i filtracji.
  • Pulpit pracy: na podstawowym widoku pracy możesz umieścić widgety związane z organizacją pracy, np. własny kalendarz, listę zadań, listę zdarzeń, czy zadania zaplanowane na dzisiaj.
  • Przypomnienia: tworząc każde zadanie jesteś w stanie ustawić powiadomienia, które pojawia się na ekranie systemu przypominając o konieczności realizacji.
  • Koordynacja: w łatwy sposób określisz poziom obłożenia danego pracownika i wybierzesz do realizacji tego, który w określonym momencie posiada najmniej obowiązków.
  • Powiązania: każde zadanie i zdarzenie może zostać powiązane z kontrahentem, osobą kontaktową, szansą sprzedaży, dokumentem, czy procesem.
  • Konfiguracje: jesteś w stanie samodzielnie tworzyć typy zadań i zdarzeń oraz rodzaje atrybutów, a także przypisywać do nich odpowiednie uprawnienia.

Korzyści planowania i koordynacji w systemie CRM

Kierownik dzięki koordynacji pracy w programie CRM:

  1. Posiada wiedzę o działaniach realizowanych przez pracowników i w szybki sposób może przydzielić zadania wolnym handlowcom.
  2. Może w prosty sposób delegować zadania swoim podwładnym.
  3. Jest w stanie na bieżąco śledzić wszystkie działania prowadzone przez firmę na przejrzystych widgetach.
  4. Ma możliwość dopasować typy zadań i zdarzeń do specyfiki swojego biznesu.

Handlowiec dzięki koordynacji pracy w programie CRM:

  1. Może tworzyć nowe zadania z wielu różnych miejsc w systemie.
  2. W jednym miejscu gromadzi wszystkie informacje o działaniach koniecznych do wykonania, dzięki czemu o nich nie zapomina.
  3. Otrzymuje przypomnienia o nadchodzących zadaniach do realizacji.
  4. Skupia się w większym stopniu na obsłudze klienta, a nie planowaniu pracy.

Poznaj inne funkcjonalności systemu CRM

Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy

Planowanie i koordynacja pracy w systemie CRM może znacznie zwiększyć efektywność Twojego biznesu. Warto dokładanie poznań wszystkie możliwości, które posiadasz jako użytkownik systemu w zakresie organizacji działań. Zobacz nasze materiały wideo i dowiedz się:

  • jak pracować na zadaniach i zdarzeniach,
  • w jaki sposób skonfigurować własne typy zadań i zdarzeń,
  • dlaczego warto korzystać z widgetów zadań i zdarzeń.

Planuj pracę w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje