Planowanie i koordynacja pracy
Zarządzaj działaniami handlowców w jednym narzędziu
Synergius CRM sprawia, że planowanie i koordynacja pracy stają się łatwiejsze i mniej czasochłonne. System CRM jest bowiem asystentem Twojego pracownika, przypominającym o zaplanowanych zadaniach i dostarczającym niezbędną do ich efektywnego wykonania wiedzę. Co więcej, system CRM uwalnia pracowników od konieczności zaprzątania sobie głowy zadaniami i terminami, dzięki czemu mogą oni w tym czasie skupić się na pracy z klientami. O wybranych zadaniach do wykonania system może dodatkowo informować na pulpicie pracownika – wyodrębniając z natłoku prac te najbardziej istotne, np. spotkania z klientami.
Planowanie i koordynacja pracy w CRM
- Kalendarz: masz możliwość podglądu kalendarza własnego oraz swoich współpracowników w wersji miesięcznej, tygodniowej i dziennej z podziałem na zadania i zdarzenia oraz ich typy.
- Zadania: nowe zadania możesz dodawać w kilku różnych miejscach (kalendarz, lista, widget, dokument, szansa, proces, karta klienta) przypisując je do siebie lub zlecając współpracownikom.
- Zadania cykliczne: istnieje opcja szybkiego planowania powtarzających się działań za pomocą samodzielnego wyboru częstotliwości powtarzania tworzonego zadania.
- Zdarzenia: korzystając z jednego przycisku wykonasz zadanie, a uzupełniając jego treść o zrealizowanych czynnościach zapiszesz je jako zdarzenie dokumentujące historię relacji z kontrahentem.
- Lista zadań i zdarzeń: podgląd na wszystkie zadania lub zdarzenia posiadasz na przejrzystej liście z wieloma opcjami konfiguracji i filtracji.
- Pulpit pracy: na podstawowym widoku pracy możesz umieścić widgety związane z organizacją pracy, np. własny kalendarz, listę zadań, listę zdarzeń, czy zadania zaplanowane na dzisiaj.
- Przypomnienia: tworząc każde zadanie jesteś w stanie ustawić powiadomienia, które pojawia się na ekranie systemu przypominając o konieczności realizacji.
- Koordynacja: w łatwy sposób określisz poziom obłożenia danego pracownika i wybierzesz do realizacji tego, który w określonym momencie posiada najmniej obowiązków.
- Powiązania: każde zadanie i zdarzenie może zostać powiązane z kontrahentem, osobą kontaktową, szansą sprzedaży, dokumentem, czy procesem.
- Konfiguracje: jesteś w stanie samodzielnie tworzyć typy zadań i zdarzeń oraz rodzaje atrybutów, a także przypisywać do nich odpowiednie uprawnienia.
Korzyści planowania i koordynacji w systemie CRM
Kierownik dzięki koordynacji pracy w programie CRM:
- Posiada wiedzę o działaniach realizowanych przez pracowników i w szybki sposób może przydzielić zadania wolnym handlowcom.
- Może w prosty sposób delegować zadania swoim podwładnym.
- Jest w stanie na bieżąco śledzić wszystkie działania prowadzone przez firmę na przejrzystych widgetach.
- Ma możliwość dopasować typy zadań i zdarzeń do specyfiki swojego biznesu.
Handlowiec dzięki koordynacji pracy w programie CRM:
- Może tworzyć nowe zadania z wielu różnych miejsc w systemie.
- W jednym miejscu gromadzi wszystkie informacje o działaniach koniecznych do wykonania, dzięki czemu o nich nie zapomina.
- Otrzymuje przypomnienia o nadchodzących zadaniach do realizacji.
- Skupia się w większym stopniu na obsłudze klienta, a nie planowaniu pracy.
Poznaj inne funkcjonalności systemu CRM
Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy
Planowanie i koordynacja pracy w systemie CRM może znacznie zwiększyć efektywność Twojego biznesu. Warto dokładanie poznań wszystkie możliwości, które posiadasz jako użytkownik systemu w zakresie organizacji działań. Zobacz nasze materiały wideo i dowiedz się:
- jak pracować na zadaniach i zdarzeniach,
- w jaki sposób skonfigurować własne typy zadań i zdarzeń,
- dlaczego warto korzystać z widgetów zadań i zdarzeń.
Planuj pracę w systemie Synergius CRM!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.