Zarządzanie uprawnieniami w CRM
Zadbaj o bezpieczeństwo danych
Zarządzanie uprawnieniami to niezwykle ważna funkcja systemu CRM. Dlaczego? Już na samym początku należy zwrócić uwagę na bezpieczeństwo danych. Uprawnienia w CRM pozwalają na zarządzanie informacjami, do których mają dostęp pracownicy. Synergius CRM umożliwia tworzenie profili np. kierownik, pracownik. Do profili przydzielane są uprawnienia, a na ich podstawie, użytkownik ma dostęp do wybranych lub wszystkich informacji w systemie. To Ty zdecydujesz, co powinni widzieć Twoi pracownicy.
W przypadku kierowników najczęściej dostęp jest nieograniczony. Mają uprawnienia do wszystkich raportów, które pozwalają na analizę pracy działu sprzedaży czy generowanych obrotów wszystkich pracowników. Natomiast zarząd, często decyduje o tym, że pracownicy powinni mieć ten widok ograniczony do własnych wyników.
Zarządzanie uprawnieniami umożliwia również dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb osoby. Co to znaczy? Jeżeli w danym czasie nie wykorzystujemy niektórych możliwości systemu, możemy je tymczasowo ograniczyć, zostawiając sobie dostęp do najważniejszych dla nas funkcjonalności.
W ten sposób praca z systemem jest wygodniejsza i bardziej wydajna.
Najważniejsze korzyści, jakie daje zarządzanie uprawnieniami w systemie CRM
- Elastyczne dostosowanie systemu do potrzeb jego użytkowników.
- Pełne zabezpieczenie danych zarządu i kierownictwa.
- Wygoda w użytkowaniu systemu przez handlowców.
- Zabezpieczenie danych przed ich usunięciem przez niepowołaną osobę.
Elastycznie zarządzaj uprawnieniami w systemie Synergius CRM!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.