Cele sprzedażowe w CRM

Wyznaczaj cele i monitoruj poziom ich realizacji

Synergius CRM to oprogramowanie CRM, które wspiera Twoją firmę w planowaniu i koordynacji działań sprzedażowych. Jedną z jego możliwości jest definiowanie celów sprzedażowych dla kierowników sprzedaży oraz handlowców. Zarządzanie przez cele w systemie CRM jest niezwykle proste. Zarząd może określić cele dla kierownika sprzedaży, natomiast on posiada możliwość wyznaczania celów dla swoich podwładnych - przedstawicieli handlowych. Oprócz definiowania celów sprzedażowych kluczowe jest umiejętne śledzenie poziomu ich realizacji, które umożliwiają przejrzyste widgety widoczne na pulpicie pracy.

Cele sprzedażowe dla działu sprzedaży

Zarządzanie celami w oprogramowaniu CRM

  • Konfiguracja: posiadasz możliwość samodzielnego wyboru typu celu, interwału, okresu obowiązywania, przypisanej osoby oraz wartości.
  • Cele sprzedażowe: ten rodzaj celu pobiera informacje z dokumentu sprzedażowego, czyli pokazuje łączną kwotę, na którą handlowiec wystawił faktury w danym okresie.
  • Cele na podstawie zdarzeń: możesz tworzyć własne typy zdarzeń i na ich podstawie definiować cele dla handlowców, tj, liczba spotkań z klientami, czy liczba wystawionych ofert.
  • Cele szans sprzedaży: możliwe jest również definiowanie celów odnoszących się do liczby szans, np. minimalną liczbę nowych szans, czy też wygranie minimalnej liczby szans sprzedaży w danym okresie.
  • Cele indywidualne: jeśli potrzebujesz, możemy przygotować dla Ciebie dowolne cele na podstawie danych przetwarzanych w systemie, np. cel sprzedażowy danego produktu.
  • Widgety: realizację celów możesz śledzić na przejrzystych widgetach, które możesz umieścić na swoim pulpicie pracy.

Korzyści zarządzania przez cele w systemie CRM

Kierownik dzięki celom sprzedażowym w programie CRM:

  1. Posiada możliwość definiowania celów dla swoich podwładnych
  2. W prosty sposób może śledzić poziom realizacji ustalonych celów.
  3. Automatyzuje swoje działania i nie musi zbierać danych ręcznie.

Handlowiec dzięki celom sprzedażowym w programie CRM:

  1. Doskonale wie, jakie oczekiwania są przed nim stawiane.
  2. Zachęcany jest do efektywniejszych działań sprzedażowych.
  3. Ma możliwość na bieżąco monitorować swoje wyniki.

Poznaj inne funkcjonalności systemu CRM

Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy

Cele sprzedażowe w systemie CRM to niezwykle przydatna funkcja z szerokimi możliwościami konfiguracyjnymi. Warto szczegółowo poznać wszystkie możliwe opcje, aby efektywnie wykorzystywać tę opcję w swoim biznesie. Zapoznaj się z filmem i dowiedz się:

  • w jakim miejscu konfigurować cele sprzedażowe,
  • co należy zdefiniować podczas konfiguracji,
  • w jaki sposób śledzić poziom realizacji celów.

Definiuj cele sprzedażowe w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje