Cele sprzedażowe w CRM
Wyznaczaj cele i monitoruj poziom ich realizacji
Synergius CRM to oprogramowanie CRM, które wspiera Twoją firmę w planowaniu i koordynacji działań sprzedażowych. Jedną z jego możliwości jest definiowanie celów sprzedażowych dla kierowników sprzedaży oraz handlowców. Zarządzanie przez cele w systemie CRM jest niezwykle proste. Zarząd może określić cele dla kierownika sprzedaży, natomiast on posiada możliwość wyznaczania celów dla swoich podwładnych - przedstawicieli handlowych. Oprócz definiowania celów sprzedażowych kluczowe jest umiejętne śledzenie poziomu ich realizacji, które umożliwiają przejrzyste widgety widoczne na pulpicie pracy.
Zarządzanie celami w oprogramowaniu CRM
- Konfiguracja: posiadasz możliwość samodzielnego wyboru typu celu, interwału, okresu obowiązywania, przypisanej osoby oraz wartości.
- Cele sprzedażowe: ten rodzaj celu pobiera informacje z dokumentu sprzedażowego, czyli pokazuje łączną kwotę, na którą handlowiec wystawił faktury w danym okresie.
- Cele na podstawie zdarzeń: możesz tworzyć własne typy zdarzeń i na ich podstawie definiować cele dla handlowców, tj, liczba spotkań z klientami, czy liczba wystawionych ofert.
- Cele szans sprzedaży: możliwe jest również definiowanie celów odnoszących się do liczby szans, np. minimalną liczbę nowych szans, czy też wygranie minimalnej liczby szans sprzedaży w danym okresie.
- Cele indywidualne: jeśli potrzebujesz, możemy przygotować dla Ciebie dowolne cele na podstawie danych przetwarzanych w systemie, np. cel sprzedażowy danego produktu.
- Widgety: realizację celów możesz śledzić na przejrzystych widgetach, które możesz umieścić na swoim pulpicie pracy.
Korzyści zarządzania przez cele w systemie CRM
Kierownik dzięki celom sprzedażowym w programie CRM:
- Posiada możliwość definiowania celów dla swoich podwładnych
- W prosty sposób może śledzić poziom realizacji ustalonych celów.
- Automatyzuje swoje działania i nie musi zbierać danych ręcznie.
Handlowiec dzięki celom sprzedażowym w programie CRM:
- Doskonale wie, jakie oczekiwania są przed nim stawiane.
- Zachęcany jest do efektywniejszych działań sprzedażowych.
- Ma możliwość na bieżąco monitorować swoje wyniki.
Poznaj inne funkcjonalności systemu CRM
Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy
Cele sprzedażowe w systemie CRM to niezwykle przydatna funkcja z szerokimi możliwościami konfiguracyjnymi. Warto szczegółowo poznać wszystkie możliwe opcje, aby efektywnie wykorzystywać tę opcję w swoim biznesie. Zapoznaj się z filmem i dowiedz się:
- w jakim miejscu konfigurować cele sprzedażowe,
- co należy zdefiniować podczas konfiguracji,
- w jaki sposób śledzić poziom realizacji celów.
Definiuj cele sprzedażowe w systemie Synergius CRM!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.