Uporządkowana komunikacja w zespole

Zadbaj o przepływ informacji w firmie

Przepływ wiedzy w zespole wpływa na efektywność działu sprzedaży i jakość obsługi klienta. CRM również w tym zakresie usprawnia pracę sprzedaży. W systemie znajduje się komunikator, który pozwala na wymianę informacji i plików w zespole. Komunikator posiada przypomnienie o wiadomości, informacje o odczytaniu, historię oraz wyszukiwarkę wiadomości.

Wiadomości mogą być powiązane z kontrahentem lub szansą sprzedaży, wtedy w jednym miejscu pracownik ma dostęp do wszystkich ważnych informacji dotyczących współpracy z tym klientem.

Wbudowany komunikator to także pewność, że ustalenia z klientem nie znikną i będą dostępne dla innych uprawnionych pracowników. To przydatna możliwość w przypadku nieobecności pracownika. Pozwala zachować wysoką jakość obsługi klienta, ponieważ wszystkie informacje zostają w systemie, a nie np. w prywatnym notesie pracownika.

Dodatkowo Synergius CRM wspomaga wprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie, wykorzystując narzędzie do publikacji aktualności i ogłoszeń.

W systemie CRM znajdziesz również repozytorium plików, w którym możesz dostosować drzewo kategorii oraz nadać uprawnienia do katalogów odpowiednim osobom. To centralna baza plików, która pozwala zachować spójność dokumentów firmowych.

Uporządkowana komunikacja wewnętrzna — najważniejsze funkcje

  • Atrakcyjny komunikator wewnątrzfirmowy.
  • Ogłoszenia i aktualności.
  • Centralna baza plików.
  • Łatwe wyszukiwanie wiadomości i plików.

Uporządkuj komunikację w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje