Obsługa walut i języków w CRM

Rozwiń działalność międzynarodową

System Synergius CRM posiadający bogatą funkcjonalność wspiera swoimi możliwościami również pracę zespołów międzynarodowych oraz powiązaną z działalnością zagraniczną obsługę kontrahentów z różnych części świata. Jest to idealne rozwiązanie zarówno dla przedsiębiorstw, które od dłuższego czasu funkcjonują już w skali światowej, ale jednocześnie dla tych, które dopiero rozważają wejście na rynki obce i potrzebują narzędzia, które to umożliwi. Opcja walut i języków w CRM sprawia, że oprogramowanie informatyczne zwiększa swoją elastyczność i może zostać dostosowane do potrzeb danej organizacji, wymagań jej kontrahentów, a przede wszystkim do specyfiki językowej i finansowej realizowanych na co dzień procesów.

Działaj międzynarodowo w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Działaj w różnych językach

Stworzony przez nas program CRM nie ogranicza się ze względu na źródło pochodzenia do wspierania wyłącznie polskojęzycznych zespołów. Dzięki dodatkowym trzem opcjom językowym stanowi on niezwykle pomocne narzędzie również dla teamów składających się z zagranicznych specjalistów z wielu zakątków świata. Powszechnie stosowany język angielski, a także popularne w dużej części Europy niemiecki oraz rosyjski to opcje, które udostępniamy w standardzie. Służą one w pracy wielu przedsiębiorców, ich pracowników handlowych, a także osób zajmujących stanowiska kierownicze.

Wielojęzyczność w CRM

Opcja wielojęzyczności stanowi również niezwykle duże wsparcie w procesie obsługi zagranicznych klientów, którzy dzięki zastosowaniu odpowiedniej wersji językowej mogą otrzymywać zrozumiałe dla nich informacje o produktach, ofertach czy innych dokumentach generowanych na podstawie tworzonych w innych językach szablonach.

W związku z ogromną elastycznością rozwiązania Synergius CRM, bardzo duża liczba elementów jest definiowana samodzielnie przez jego użytkowników. Standardowe tłumaczenia są niewystarczające w tym kontekście, ale nie zostawiamy Cię tylko z częściowo przetłumaczonym systemem. Opcją dodatkową są tłumaczenia niestandardowe, które pozwalają tłumaczyć na obce języki wprowadzane atrybuty, nazwy własne, czy też opisy produktów. Zwiększają tym samym spójność, a przede wszystkim funkcjonalność całego oprogramowania.

Proces wykonywania tłumaczeń niestandardowych jest niezwykle prosty i składa się z dwóch poziomów. Po pierwsze, opcje modułu wielojęzyczności są widoczne w panelu edycji poszczególnych produktów, które analogicznie do polskich opisów mogą uzyskiwać te obcojęzyczne. Po drugie, istnieje dedykowane miejsce na definiowanie wszelkich innych tłumaczeń, do których niezbędne jest tylko wprowadzenie kodu źródłowego – tekstu do przetłumaczenia oraz swojej propozycji tłumaczenia.

Definiowanie języków w CRM

Cały proces można zrealizować samodzielnie, bez konieczności dodatkowych opłat czy zapoznawania się z szerokimi instrukcjami działania. Samo przełączanie między różnymi interfejsami językowymi również nie stanowi większego problemu - jednym kliknięciem można zmienić system na inny język i sprawnie przejść do realizacji swoich obowiązków.

Działaj międzynarodowo w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Obsługuj w wielu walutach

Obok wielojęzyczności znaczenie dla międzynarodowej obsługi kontrahentów ma również opcja korzystania z wielu różnych walut, czyli wielowalutowość w CRM. Funkcjonalność ta wspiera przedsiębiorstwa, które po pierwsze pragną zaprezentować swoim klientom ofertę cenową w zrozumiałej formie, a po drugie chcą przyspieszyć proces generowania dokumentów uwzględniających zróżnicowanie walutowe.

Waluty w CRM.

Standardowo Synergius CRM oferuje 5 walut. Obok polskiego złotego występują: euro, funty brytyjskie, hrywny ukraińskie i dolar amerykański. Wykorzystanie systemu powoduje, iż są one automatycznie przeliczane na odpowiednią stawkę dzięki zdefiniowanym kursom walut - o nich należy niezwykle pamiętać, ponieważ ze względu na ogromną zmienność wymagają stałej kontroli i aktualizacji przez Twoich pracowników.

Mamy świadomość o wielu innych możliwych do wykorzystania walutach międzynarodowych, dlatego system CRM naszej firmy pozwala stosować również inne waluty. Są one zdefiniowane w programie, a do ich wykorzystania wystarczy jedynie zaktualizowanie ich kursów - indywidualnych przeliczników.

Sam sposób działania konfiguracji funkcjonalności wielowalutowość jest niezwykle prosty i przynosi wiele korzyści. Waluty mogą być przypisywane do poszczególnych poziomów cenowych produktów, a Twoim pracownicy są w stanie samodzielnie decydować o stosowanych walutach.

Konfiguracja wielowalutowości w CRM.

Najważniejsze możliwości:

  • Możliwość współpracy w systemie pracowników posługujących się różnymi językami.
  • Prosty w obsłudze panel definiowania tłumaczeń i szybka zmiana języka całego interfejsu.
  • Opcja prezentowania oferty oraz generowania innych dokumentów w wielu różnych walutach.
  • Automatyczne przeliczanie walut dzięki wprowadzonym samodzielnie na bieżąco kursom walut.

Sprawdź nasze wideoporadniki o korzystaniu z tych funkcji

Jak skonfigurować wielojęzyczność?
Jak skonfigurować wielowalutowość?

Działaj międzynarodowo w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje