Fakturowanie i płatności
w Synergius CRM
Synergius CRM umożliwia zarządzanie wieloma ważnymi dla firmy dokumentami - również fakturami i dokumentami płatności. Możliwość generowania faktur bezpośrednio w systemie zdejmuje z pracowników obowiązek ich ręcznego tworzenia. Nie muszą też oni pamiętać o samej konieczności wystawienia dokumentu, ponieważ nasze oprogramowanie umożliwia im proste wyszukiwanie wszystkich tych klientów, którym należy przesłać fakturę.
Zarządzanie fakturami w systemie CRM
Fakturę można utworzyć w kartotece klienta, ale również bezpośrednio spod zamówienia. Dzięki temu dane dotyczące klienta oraz zamawianych produktów lub usług uzupełniane są automatycznie - co jest sposobem nie tylko na oszczędzenie czasu, ale również uniknięcie pomyłek. W trakcie tworzenia można nadać dokumentowi jedną ze zdefiniowanych wcześniej szat graficznych, a gotową fakturę można zapisać w formacie PDF. Warto również wspomnieć o elastycznym pulpicie użytkownika, na którym można umieścić raport wskazujący nieopłacone faktury. Dzięki temu łatwo jest pilnować kwestii płatności oraz wyławiać tych kontrahentów, którzy mają jakieś zaległości i wymagają bezpośredniego kontaktu. Opłaconą fakturę można odpowiednio oznaczyć, tworząc w ten sposób dokument płatności.
Wszystkie faktury w jednym miejscu
System Synergiu CRM pozwala podejrzeć wszystkie faktury na jednym widoku – liście wszystkich dokumentów sprzedażowych. Służy ona sprawnej weryfikacji powstałych faktur oraz daje możliwość stałego śledzenia dalszych kroków związanych z ich przetwarzaniem. Niezwykłą zaletą listy jest opcja samodzielnego zarządzania konfiguracją kolumn oraz filtrów. To Ty decydujesz, które kolumny i w jakiej kolejności mają być dostępne na liście, a także jakie filtry są niezbędne w codziennej pracy. Nie zaśmiecasz swojego systemu niepotrzebnymi danymi i nie marnujesz czasu swoich pracowników. Co więcej, jeśli pojawi się potrzeba przedstawienia danych z listy poza systemem to nie ma problemu. Wystarczy szybki eksport jej zawartości do pliku xlsx i gotowe.
Integracja z programem handlowo-magazynowym
Synergius CRM może radzić sobie z tematem fakturowania samodzielnie, ale istnieje też możliwość zintegrowania go z Twoim systemem handlowo-magazynowym. W takim przypadku tworzenie faktur zostanie po stronie tego programu, natomiast Synergius CRM będzie z niego automatycznie pobierał te dokumenty.
Fakturowanie i płatności w CRM - najważniejsze funkcje i możliwości
- szybkie generowanie faktur w systemie,
- tworzenie dokumentów spod zamówienia,
- generowanie dokumentów płatności,
- automatyczne uzupełnianie danych na dokumentach,
- zestawienia nieopłaconych dokumentów.
Generuj faktury w systemie Synergius CRM!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.