CRM dla dużej firmy
Twoja firma ma powyżej 50 pracowników i potrzebujesz indywidualnego wsparcia?
Szukasz systemu, który odpowie na Twoje niestandardowe potrzeby?
CRM dla dużej firmy musi sprostać indywidualnym potrzebom przedsiębiorstwa. Wdrożenie systemu CRM w dużej firmie wiąże się z dostarczeniem niestandardowych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki biznesu.
Duże firmy w obszarze sprzedaży spotykają się z takimi problemami, jak np. brak sprawnego przepływu informacjiczy konieczność koordynowania pracy kilku działów sprzedażowych, które mogą znajdować się w różnych lokalizacjach. Dodatkowo system musi integrować się z programem ERP wykorzystywanym obecnie w przedsiębiorstwie.
System CRM dla dużej firmy może dopasować swoje funkcjonalności do problemów, które spotykają Twój biznes. Synergius CRM cechuje się duża elastyczność i szeroka gama możliwości, które pomogą skoordynować nawet najbardziej nietypowe procesy.
Podstawowe funkcje systemu CRM dla dużej firmy
Co wyróżnia Synergius CRM?
Błyskawiczne wdrożenie
Szybkie i łatwe we wdrożeniu rozwiązania CRM.
Automatyczna integracja
Integracja z systemami ERP i automatyczna wymiana danych.
Elastyczność
System dopasowany do potrzeb użytkownika.
Przejrzystość
Prosty w obsłudze. Nie wymaga czasochłonnego szkolenia pracowników.
Obszary, które wspiera CRM dla dużej firmy
Koordynacja pracy
Jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla dużej firmy. Dzięki niej planowanie działań i ich koordynacja stają się łatwiejsze i zabierają mniej czasu. System przypomina o zaplanowanych zadaniach, a kierownik może monitorować ich wykonywanie. Praca staje się o wiele bardziej efektywna.
Zarządzanie szansami sprzedaży
To narzędzie zostało stworzone dla handlowców, aby wesprzeć ich w skutecznej obsłudze klienta. Moduł dostarcza wiele gotowych raportów, które pozwalają odpowiedzieć na pytanie, dlaczego szanse są tracone, gdzie znajdują się wąskie gardła bądź który handlowiec pracował najefektywniej.
Integracja z programem handlowym
Możliwość wymiany danych z programem handlowym jest dużym ułatwieniem w zarządzaniu ofertą handlową. Pełna lista integracji znajduje się tutaj.
Zarządzanie ofertowaniem
Szybkie tworzenie ofert czy prawie automatyczne przekształcanie ofert w zamówienia to tylko niektóre plusy tej funkcji w systemie CRM. Ustandaryzowanie procesu ofertowania to jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla dużej firmy.
Baza wiedzy o kontrahentach
Dzięki spójnej bazie kontrahentów, firma może przechowywać w jednym miejscu niezbędne dane o klientach, partnerach biznesowych czy nawet konkurentach. Informacje są odpowiednio uporządkowane, kompletne i bezpieczne. Nie zginą wraz z odejściem pracownika.
Analiza sprzedaży
System CRM dostarcza zestaw raportów zarówno dla kadry kierowniczej, jak i dla handlowców. W systemie dostępne są takie raporty jak: konwersja lejka, utracone szanse, ranking kontrahentów, aktywność handlowców i inne.
Procesy wspierane przez system CRM
- Budowa sieci stałych odbiorców końcowych
- Wprowadzenie produktu na rynek
- Utrzymanie współpracy i relacji
- Ponowienia: up-selling i cross-selling
- Budowa kanału sprzedażu pośredniej
- Pozyskiwanie projektów
- Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami
- Dostosowanie oferty pod indywidualne wymagania klienta
Przykłady wspieranych branż
- Maszyny i urządzenia
- Sastronomiczna
- Medyczna
- Elektrotechniczna
- Branża audio video
- Rolnicza
- Artykuły szkolne i biurowe
- Weterynaryjna
Opinie klientów
Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz