CRM dla dużej firmy


Twoja firma ma powyżej 50 pracowników i potrzebujesz indywidualnego wsparcia?

Szukasz systemu, który odpowie na Twoje niestandardowe potrzeby?



CRM dla dużej firmy musi sprostać indywidualnym potrzebom przedsiębiorstwa. Wdrożenie systemu CRM w dużej firmie wiąże się z dostarczeniem niestandardowych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki biznesu.

Duże firmy w obszarze sprzedaży spotykają się z takimi problemami, jak np. brak sprawnego przepływu informacjiczy konieczność koordynowania pracy kilku działów sprzedażowych, które mogą znajdować się w różnych lokalizacjach. Dodatkowo system musi integrować się z programem ERP wykorzystywanym obecnie w przedsiębiorstwie.

System CRM dla dużej firmy może dopasować swoje funkcjonalności do problemów, które spotykają Twój biznes. Synergius CRM cechuje się duża elastyczność i szeroka gama możliwości, które pomogą skoordynować nawet najbardziej nietypowe procesy.



Podstawowe funkcje systemu CRM dla dużej firmy




Co wyróżnia Synergius CRM?


Błyskawiczne wdrożenie

Szybkie i łatwe we wdrożeniu rozwiązania CRM.

Automatyczna integracja

Integracja z systemami ERP i automatyczna wymiana danych.

Elastyczność

System dopasowany do potrzeb użytkownika.

Przejrzystość

Prosty w obsłudze. Nie wymaga czasochłonnego szkolenia pracowników.




Obszary, które wspiera CRM dla dużej firmy



Koordynacja pracy

Jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla dużej firmy. Dzięki niej planowanie działań i ich koordynacja stają się łatwiejsze i zabierają mniej czasu. System przypomina o zaplanowanych zadaniach, a kierownik może monitorować ich wykonywanie. Praca staje się o wiele bardziej efektywna.



Zarządzanie szansami sprzedaży

To narzędzie zostało stworzone dla handlowców, aby wesprzeć ich w skutecznej obsłudze klienta. Moduł dostarcza wiele gotowych raportów, które pozwalają odpowiedzieć na pytanie, dlaczego szanse są tracone, gdzie znajdują się wąskie gardła bądź który handlowiec pracował najefektywniej.



Integracja z programem handlowym

Możliwość wymiany danych z programem handlowym jest dużym ułatwieniem w zarządzaniu ofertą handlową. Pełna lista integracji znajduje się tutaj.



Zarządzanie ofertowaniem

Szybkie tworzenie ofert czy prawie automatyczne przekształcanie ofert w zamówienia to tylko niektóre plusy tej funkcji w systemie CRM. Ustandaryzowanie procesu ofertowania to jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla dużej firmy.



Baza wiedzy o kontrahentach

Dzięki spójnej bazie kontrahentów, firma może przechowywać w jednym miejscu niezbędne dane o klientach, partnerach biznesowych czy nawet konkurentach. Informacje są odpowiednio uporządkowane, kompletne i bezpieczne. Nie zginą wraz z odejściem pracownika.





Analiza sprzedaży

System CRM dostarcza zestaw raportów zarówno dla kadry kierowniczej, jak i dla handlowców. W systemie dostępne są takie raporty jak: konwersja lejka, utracone szanse, ranking kontrahentów, aktywność handlowców i inne.




Procesy wspierane przez system CRM



  • Budowa sieci stałych odbiorców końcowych
  • Wprowadzenie produktu na rynek
  • Utrzymanie współpracy i relacji
  • Ponowienia: up-selling i cross-selling
  • Budowa kanału sprzedażu pośredniej
  • Pozyskiwanie projektów
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami
  • Dostosowanie oferty pod indywidualne wymagania klienta

Przykłady wspieranych branż



  • Maszyny i urządzenia
  • Sastronomiczna
  • Medyczna
  • Elektrotechniczna
  • Branża audio video
  • Rolnicza
  • Artykuły szkolne i biurowe
  • Weterynaryjna




Opinie klientów


Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

logo polskie radio szczecin

Katrzyna Nestorowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

logo loco

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

logo loco

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO