CRM dla dużej firmy

Twoja firma ma powyżej 50 pracowników i potrzebujesz indywidualnego wsparcia?

Szukasz systemu, który odpowie na Twoje niestandardowe potrzeby?

CRM dla dużej firmy musi sprostać indywidualnym potrzebom przedsiębiorstwa. Wdrożenie systemu CRM w dużej firmie wiąże się z dostarczeniem niestandardowych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki biznesu.

Duże firmy w obszarze sprzedaży spotykają się z takimi problemami, jak np. brak sprawnego przepływu informacji czy konieczność koordynowania pracy kilku działów sprzedażowych, które mogą znajdować się w różnych lokalizacjach. Dodatkowo system musi integrować się z programem ERP wykorzystywanym obecnie w przedsiębiorstwie.

System CRM dla dużej firmy może dopasować swoje funkcjonalności do problemów, które spotykają Twój biznes. Synergius CRM cechuje się duża elastyczność i szeroka gama możliwości, które pomogą skoordynować nawet najbardziej nietypowe procesy.

System CRM dla dużej firmy - jak wygląda?

Chcesz bezpłatnie wypróbować system Synergius CRM?

Bez zobowiązań. Bez karty kredytowej. Bezpłatnie przez 30 dni.

Podstawowe funkcje systemu CRM dla dużej firmy

Co wyróżnia Synergius CRM?

Błyskawiczne wdrożenie

Szybkie i łatwe we wdrożeniu rozwiązania CRM.

Automatyczna integracja

Integracja z systemami ERP i automatyczna wymiana danych.

Elastyczność

System dopasowany do potrzeb użytkownika.

Przejrzystość

Prosty w obsłudze. Nie wymaga czasochłonnego szkolenia pracowników.

Obszary, które wspiera CRM dla dużej firmy

Koordynacja pracy

Jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla dużej firmy. Dzięki niej planowanie działań i ich koordynacja stają się łatwiejsze i zabierają mniej czasu. System przypomina o zaplanowanych zadaniach, a kierownik może monitorować ich wykonywanie. Praca staje się o wiele bardziej efektywna.

Koordynacja pracy w systemie CRM dla dużej firmy - dodawanie zadań.

Zarządzanie szansami sprzedaży

To narzędzie zostało stworzone dla handlowców, aby wesprzeć ich w skutecznej obsłudze klienta. Moduł dostarcza wiele gotowych raportów, które pozwalają odpowiedzieć na pytanie, dlaczego szanse są tracone, gdzie znajdują się wąskie gardła bądź który handlowiec pracował najefektywniej.

Szans sprzedaży w CRM dla dużej firmy.

Integracja z programem handlowym

Możliwość wymiany danych z programem handlowym jest dużym ułatwieniem w zarządzaniu ofertą handlową. Pełna lista integracji znajduje się tutaj.

Integracja CRM dla dużej firmy z programem ERP.

Zarządzanie ofertowaniem

Szybkie tworzenie ofert czy prawie automatyczne przekształcanie ofert w zamówienia to tylko niektóre plusy tej funkcji w systemie CRM. Ustandaryzowanie procesu ofertowania to jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla dużej firmy.

Tworzenie ofert w CRM dla dużej firmy.

Baza wiedzy o kontrahentach

Dzięki spójnej bazie kontrahentów, firma może przechowywać w jednym miejscu niezbędne dane o klientach, partnerach biznesowych czy nawet konkurentach. Informacje są odpowiednio uporządkowane, kompletne i bezpieczne. Nie zginą wraz z odejściem pracownika.

Baza wiedzy o klientach w CRM dla dużej firmy.

Analiza sprzedaży

System CRM dostarcza zestaw raportów zarówno dla kadry kierowniczej, jak i dla handlowców. W systemie dostępne są takie raporty jak: konwersja lejka, utracone szanse, ranking kontrahentów, aktywność handlowców i inne.

Raportowanie działań w CRM dla dużej firmy.

Procesy wspierane przez system CRM

  • Budowa sieci stałych odbiorców końcowych
  • Wprowadzenie produktu na rynek
  • Utrzymanie współpracy i relacji
  • Ponowienia: up-selling i cross-selling
  • Budowa kanału sprzedażu pośredniej
  • Pozyskiwanie projektów
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami
  • Dostosowanie oferty pod indywidualne wymagania klienta

Przykłady wspieranych branż

  • Maszyny i urządzenia
  • Gastronomiczna
  • Medyczna
  • Elektrotechniczna
  • Branża audio video
  • Rolnicza
  • Artykuły szkolne i biurowe
  • Weterynaryjna

Opinie klientów

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
Program CRM dla firmy dużej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM dla dużej firmy - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla dużej firmy - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla dużych firm - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM idealny dla dużych firm - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
Elastyczny CRM dla dużej firmy - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
Program CRM dla firmy dużej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM dla dużej firmy - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz

Chcesz bezpłatnie wypróbować system Synergius CRM?

Bez zobowiązań. Bez karty kredytowej. Bezpłatnie przez 30 dni.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje