CRM dla dużej firmy


Twoja firma ma powyżej 50 pracowników i potrzebujesz indywidualnego wsparcia?

Szukasz systemu, który odpowie na Twoje niestandardowe potrzeby?



CRM dla dużej firmy musi sprostać indywidualnym potrzebom przedsiębiorstwa. Wdrożenie systemu CRM w dużej firmie wiąże się z dostarczeniem niestandardowych rozwiązań, dopasowanych do specyfiki biznesu.

Duże firmy w obszarze sprzedaży spotykają się z takimi problemami, jak np. brak sprawnego przepływu informacjiczy konieczność koordynowania pracy kilku działów sprzedażowych, które mogą znajdować się w różnych lokalizacjach. Dodatkowo system musi integrować się z programem ERP wykorzystywanym obecnie w przedsiębiorstwie.

System CRM dla dużej firmy może dopasować swoje funkcjonalności do problemów, które spotykają Twój biznes. Synergius CRM cechuje się duża elastyczność i szeroka gama możliwości, które pomogą skoordynować nawet najbardziej nietypowe procesy.



Podstawowe funkcje systemu CRM dla dużej firmy




Co wyróżnia Synergius CRM?


Błyskawiczne wdrożenie

Szybkie i łatwe we wdrożeniu rozwiązania CRM.

Automatyczna integracja

Integracja z systemami ERP i automatyczna wymiana danych.

Elastyczność

System dopasowany do potrzeb użytkownika.

Przejrzystość

Prosty w obsłudze. Nie wymaga czasochłonnego szkolenia pracowników.




Obszary, które wspiera CRM dla dużej firmy



Koordynacja pracy

Jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla dużej firmy. Dzięki niej planowanie działań i ich koordynacja stają się łatwiejsze i zabierają mniej czasu. System przypomina o zaplanowanych zadaniach, a kierownik może monitorować ich wykonywanie. Praca staje się o wiele bardziej efektywna.



Zarządzanie szansami sprzedaży

To narzędzie zostało stworzone dla handlowców, aby wesprzeć ich w skutecznej obsłudze klienta. Moduł dostarcza wiele gotowych raportów, które pozwalają odpowiedzieć na pytanie, dlaczego szanse są tracone, gdzie znajdują się wąskie gardła bądź który handlowiec pracował najefektywniej.



Integracja z programem handlowym

Możliwość wymiany danych z programem handlowym jest dużym ułatwieniem w zarządzaniu ofertą handlową. Pełna lista integracji znajduje się tutaj.



Zarządzanie ofertowaniem

Szybkie tworzenie ofert czy prawie automatyczne przekształcanie ofert w zamówienia to tylko niektóre plusy tej funkcji w systemie CRM. Ustandaryzowanie procesu ofertowania to jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM dla dużej firmy.



Baza wiedzy o kontrahentach

Dzięki spójnej bazie kontrahentów, firma może przechowywać w jednym miejscu niezbędne dane o klientach, partnerach biznesowych czy nawet konkurentach. Informacje są odpowiednio uporządkowane, kompletne i bezpieczne. Nie zginą wraz z odejściem pracownika.





Analiza sprzedaży

System CRM dostarcza zestaw raportów zarówno dla kadry kierowniczej, jak i dla handlowców. W systemie dostępne są takie raporty jak: konwersja lejka, utracone szanse, ranking kontrahentów, aktywność handlowców i inne.




Procesy wspierane przez system CRM



  • Budowa sieci stałych odbiorców końcowych
  • Wprowadzenie produktu na rynek
  • Utrzymanie współpracy i relacji
  • Ponowienia: up-selling i cross-selling
  • Budowa kanału sprzedażu pośredniej
  • Pozyskiwanie projektów
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami
  • Dostosowanie oferty pod indywidualne wymagania klienta

Przykłady wspieranych branż



  • Maszyny i urządzenia
  • Sastronomiczna
  • Medyczna
  • Elektrotechniczna
  • Branża audio video
  • Rolnicza
  • Artykuły szkolne i biurowe
  • Weterynaryjna




Opinie klientów


Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

Katrzyna Nestorowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz