CRM dla średniej firmy


Prowadzisz firmę do 50 pracowników i potrzebujesz systemu CRM?

Szukasz systemu, który uporządkuje Twój proces sprzedaży?



System CRM dla średnich firm uporządkuje Twoje kampanie sprzedażowe i sprawi, że handlowcy będą w staanie zbudować dobre relacje z Twoimi kontrahentami.

Oprogramowanie CRM wesprze koordynowanie działań w Twoim biznesie, zapewni wsparcie w obsłudze klientów, ułatwi monitorowanie procesów sprzedażowych czy zarządzanie ofertowaniem.

System CRM dla średnich firm zintegruje się z Twoim programem handlowo-magazynowym, zapewniając automatyczny przepływ danych i dostęp do aktualnych stanów magazynowych oraz cen.

Stojąc przed wyborem systemu, upewnij się, że producent będzie w stanie dopasować rozwiązanie do wizji rozwoju Twojego biznesu.




Najważniejsze funkcje systemu CRM dla średniej firmy




Co wyróżnia Synergius CRM?



Błyskawiczne wdrożenie

Szybkie i łatwe we wdrożeniu rozwiązania CRM.

Automatyczna integracja

Integracja z systemami ERP i automatyczna wymiana danych.

Elastyczność

System dopasowany do potrzeb użytkownika.

Przejrzystość

Prosty w obsłudze. Nie wymaga czasochłonnego szkolenia pracowników.




Kluczowe obszary wspierane przez system CRM dla średnich firm




Zarządzanie szansami sprzedaży

System CRM dla średniej firmy pozwala na zarządzanie złożonymi procesami sprzedażowymi. Ta funkcja możliwia sktueczne planowanie pracy względem szans sprzedaży. Jest niezastąpionym wsparciem dla handlowca i cennym źródłem wiedzy dla kierownika.



Koordynacja pracy

Współdzielenie kalendarzy z innymi pracownikami, podgląd zadań swoich i współpracowników, filtrowanie kalendarza oraz zarządzanie terminami to tylko niektóre możliwości systemu CRM, które wpłyną na efektywne planowanie pracy oraz oszczędność czasu.



Baza wiedzy o kontrahentach

Baza wiedzy o kontrahentach to miejsce, w którym znajdują niezbędne dane o Twoich klientach. Jest ona dostępna dla uprawnionych użytkowników. Dane są łatwe w analizie i bezpieczne. Takie przechowywanie informacji ułatwia szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika, ponieważ wszystkie ustalenia z klientem są zawsze dostępne w karcie kontrahenta.



Integracja z programem handlowym

Integracja z programem handlowo-magazynowym umożliwia automatyczną aktualizację informacji o stanach magazynowych i polityce cenowej. Dwustronna wymiana danych odbywa się w większości bez udziału pracowników działu handlowego, dlatego wpływa na oszczędność czasu. Lista dostępnych integracji znajduje się tutaj.



Zarządzanie ofertowaniem

Ofertowanie to jedna z najbardziej przydatnych funkcji w systemie CRM. Dzięki temu informacje przekazywane klientom są spójne, a oferty wyglądają atrakcyjnie. Nie dochodzi do sytuacji, w której klient dostaje od handlowców dwie różne oferty, ponieważ cała historia kontaktów znajduje się w systemie.



Analiza sprzedaży

Automatyczne raporty, które są dostępne w systemie pozwalają na analizę danych zarówno przez kierowników i handlowców, ktorzy zyskają dedykowane dla siebie zestawienia. Kierownicy w szybki sposób znajdą informacje np. o wąskich gardłach w procesie czy przyczynie utraty szans.




Procesy wspierane przez system CRM



  • Budowa sieci stałych odbiorców końcowych
  • Wprowadzenie produktu na rynek
  • Utrzymanie współpracy i relacji
  • Ponowienia: up-selling i cross-selling
  • Budowa kanału sprzedażu pośredniej
  • Pozyskiwanie projektów
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami
  • Dostosowanie oferty pod indywidualne wymagania klienta

Przykłady wspieranych branż



  • Maszyny i urządzenia
  • Gastronomiczna
  • Medyczna
  • Elektrotechniczna
  • Rozwiązania audio video
  • Rolnicza
  • Artykuły szkolne i biurowe
  • Weterynaryjna




Co mówią klienci o Synergius CRM?


Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

logo polskie radio szczecin

Katrzyna Nestorowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

logo loco

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

logo loco

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO