Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych – wsparcie w obsłudze projektów IT

Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych – wsparcie w obsłudze projektów IT

Działające w branży informatycznej przedsiębiorstwa odnotowują wiele specyficznych trudności i potrzeb bezpośrednio powiązanych z ich codzienną działalnością. Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych wspiera wszystkie te aktywności i odpowiada na problemy tego obszaru, umożliwiając kompleksową obsługę projektów IT. Zapoznaj się z narzędziami pracy, które od wielu lat wykorzystywane są zarówno przez nas, jak i przez naszych klientów i z powodzeniem pomagają w przezwyciężaniu wszelkich biznesowych problemów.

Uwaga!: Niektóre z funkcji opisanych w tym artykule dostępne są jedynie w wersji dedykowanej naszego systemu. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami i dopytaj o szczegóły oraz możliwości wdrożenia w Twojej firmie.

Szeroka baza kontrahentów

Do podstawowych narzędzi każdego oprogramowania CRM dla firm informatycznych należy karta kontrahenta. Jej zadaniem jest przede wszystkim gromadzenie wszelkich informacji o klientach, które mają największe znaczenie dla Twojej firmy oraz jej pracowników. Podstawowa funkcja wprowadzania wszystkich fundamentalnych danych o kliencie (nazwy, numeru NIP czy kontaktu) uzupełniona jest o możliwość dodawania indywidualnych atrybutów. Karta kontrahenta zawiera również możliwość generowania szeregu różnego rodzaju raportów, które dotyczą poszczególnego, wybranego przez Ciebie, kontrahenta.

Co więcej, oprogramowanie CRM dla firm informatycznych umożliwia Ci ciągły dostęp do wszystkich wiadomości mailowych wysłanych lub odebranych od osób kontaktowych kontrahenta. Z łatwością dodasz również wszystkie kluczowe informacje powiązane z bieżącymi umowami oraz usługami. Dzięki stale uzupełnianej historii dokumentów (ofert, zamówień czy faktur sprzedaży) w każdej chwili masz podgląd na całą dotychczasową współpracę. Nasze oprogramowanie CRM dla firm IT pozwala również na samodzielne rozbudowywanie karty kontrahenta o dodatkowe karty i moduły, które są dla Twojego biznesu szczególnie istotne.

Sprawnie obsługuj projekty IT Twojej firmy. Wypróbuj Synergius CRM.

Testuj za darmo i bez żadnych zobowiązań. Przez całe 30 dni.

Określanie i koordynowanie zadań

Dzięki szerokim możliwościom planowania zadań dla wszystkich pracowników oraz wyświetlania ich w kalendarzu (bądź na liście zadań) codzienna praca w Twoim przedsiębiorstwie stanie się jeszcze łatwiejsza. Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych stanowi też wyjątkowo przydatną bazę wiedzy o wszystkich kontaktach i relacjach z klientami, automatycznie tworząc zdarzenia w historii po wykonaniu poszczególnych zadań. Dzięki zadaniom i zdarzeniom możesz również z łatwością tworzyć wiele różnych raportów, które są szczególnie przydatne w ewaluacji pracowników i podejmowanych przez nich aktywności.

Sprawne składanie ofert

Nieodłączną częścią każdego projektu IT jest ofertowanie – rozbudowany moduł składania ofert w oprogramowaniu CRM pozwoli Ci szybko i wygodnie przygotować dowolną ofertę handlową, wygenerować ją w pliku PDF oraz natychmiast wysłać kontrahentowi. Zaakceptowana przez niego oferta handlowa w prosty sposób może zostać przetworzona przez Ciebie na inny, wybrany dokument, np. powiązany z zamówieniem. Ponadto, każdy przygotowany i wystawiony w ten sposób dokument oferty może stanowić bazę do tworzenia istotnych dla Ciebie i Twojej firmy raportów.

Systematyzacja sprzedaży i wsparcie posprzedażowe

Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych wspiera systematyzację całego procesu sprzedaży Twojego przedsiębiorstwa. Obejmuje to zarówno sferę pozyskiwania nowych klientów i kontaktów, jak i rozbudowę relacji z aktualnymi kontrahentami. Twórz wszystkie interesujące Cię rodzaje lejków sprzedażowych i kompleksowo nimi zarządzaj, definiując ich poszczególne etapy i pola, do których uzyskasz dostęp z poziomu karty szansy. Moduł sprzedażowy wspiera również całościową analizę wybranych przez Ciebie danych oraz pozwala na wyciąganie wniosków, które mogą stać się fundamentem do zwiększenia efektywności działu handlowego w Twojej firmie.

Sprawnie obsługuj projekty IT Twojej firmy. Wypróbuj Synergius CRM.

Testuj za darmo i bez żadnych zobowiązań. Przez całe 30 dni.

Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych bierze pod uwagę wszystkie aspekty projektów IT, wspierając systematyzację związanych z obsługą posprzedażową zagadnień: wdrażania, wsparcia i helpdesku. Bez problemu możesz tworzyć wszystkie charakterystyczne dla Twojego biznesu rodzaje zleceń, definiować ich kolejne fazy i konfigurować pola dostępne dla Ciebie, jak i dla Twoich pracowników. Widok kanban umożliwia wyświetlanie poszczególnych zleceń zgodnie z Twoją indywidualną konfiguracją, co przekłada się na uporządkowanie codziennej pracy w przedsiębiorstwie. Pojedyncze zlecenia lub ich grupy możesz również powiązać z bazą wszystkich produktów lub usług obsługiwanych przez Twój biznes, budując w ten sposób całą ich historię w systemie.

Za pośrednictwem oprogramowania CRM dla firm informatycznych skutecznie usprawnisz też komunikację w całej firmie – zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną. Automatyczne powiadomienia SMS i wiadomości email (wysyłane np. po zmianie etapu danego zlecenia) to tylko część funkcjonalności za to odpowiedzialnych. W wersji dedykowanej, specjalnie dla Twojej firmy możemy stworzyć Panel Kontrahenta, który pozwoli wszystkim wybranym klientom składać nowe zlecenia i sprawdzać status tych realizowanych obecnie.

Oprogramowanie CRM dla firm informatycznych ułatwia realizację wszystkich tych powtarzalnych zadań i elementów w procesie, które zajmują wyjątkowo dużo czasu. Wspólnie możemy omówić wdrożenie tego rodzaju automatyzacji w Twojej firmie i zastanowić się, co pozwoliłoby Twoim pracownikom unikać popełniania błędów i oszczędzać czas. Standardowo do takich procesów należą na przykład rozliczenia wszystkich umów subskrypcyjnych lub umów SLA.

Raporty i integracje z innymi systemami

Wsparcie projektów IT umożliwiają również kompleksowe, generowane przez system raporty i zestawienia. W oprogramowaniu CRM dla firm informatycznych znajdziesz dzięki nim wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące na przykład okresowych wyników firmy, rentowności podejmowanych działań lub poziomu obciążenia wybranych zespołów w przedsiębiorstwie.

Nasze oprogramowanie CRM dla firm informatycznych pozwala na szeroką integrację z zewnętrznymi systemami, takimi jak np. programy handlowo-magazynowe. Jeśli system wykorzystywany w Twojej nie znajduje się jeszcze na liście gotowych integracji, możemy ją napisać specjalnie dla Ciebie lub też możesz to zrobić sam – wykorzystując moduł API, w który wyposażyliśmy nasze rozwiązanie.

W podobny sposób możesz na swój własny sposób rozwijać poszczególne, dostarczane przez nas, moduły. Wśród możliwości oprogramowania CRM dla firm informatycznych znajduje się na przykład opcja tworzenia indywidualnych raportów i szablonów lub wspomnianych już wcześniej integracji.

Sprawnie obsługuj projekty IT Twojej firmy. Wypróbuj Synergius CRM.

Testuj za darmo i bez żadnych zobowiązań. Przez całe 30 dni.

Słowem puenty…

Od niemal 20 lat projektujemy i wdrażamy rozwiązania informatyczne w obszarze sprzedaży i obsługi procesów, dzięki czemu posiadamy w tym zakresie szeroką wiedzę i doświadczenie. Chętnie podzielimy się nimi również z Tobą, przekazując Ci sprawdzone oprogramowanie CRM dla firm informatycznych, które jest przystosowane do specyfiki tej branży i jej potrzeb. Praktyka w wykorzystywaniu go zarówno w naszej firmie, jak i przez naszych klientów, daje nam pewność, że również i Twoje przedsiębiorstwo poprawi dzięki niemu swoją sprawność i efektywność działania.

Serdecznie zachęcamy do kontaktu z nami i wspólnego omówienia możliwości wdrożenia tego rodzaju oprogramowania CRM w Twojej firmie.

Sprawdź również inne nasze artykuły: