Polski CRM czy system od zagranicznego producenta?

Rynek CRM dla polskich przedsiębiorstw

Jeśli poszukujesz narzędzia CRM dla swojej firmy, zapewne zastanawiasz się, nie tylko ile kosztuje system tego rodzaju, ale również jakiego dostawcę wybrać. Rynek systemów CRM w Polsce w ostatnich latach bardzo szybko się rozwinął. W związku z tym powstało wielu nowych dostawców oprogramowania, którzy prześcigają się w wytwarzaniu nowych funkcjonalności systemów CRM. Coraz częściej stają się równoważnym, a nawet lepszym wyborem niż zagraniczne korporacje. Interesuje Cię najlepszy polski CRM? Przeczytaj artykuł do końca i przekonaj się, dlaczego warto w niego zainwestować.

Wypróbuj najlepszy polski CRM i usprawnij Twój biznes!

Darmowe testy Synergius CRM. Bez karty kredytowej, bez zobowiązań. Przez całe 30 dni.

Co to jest system CRM?

Światowi giganci i rodzime marki, a najlepsze CRM programy

Stosując kryterium wielkości i pochodzenia, można podzielić rynek CRM na dwie podstawowe kategorie. Jedną z nich stanowią zachodnie firmy, które weszły na nasz rynek w ostatnich latach. Drugą, polscy dostawcy oprogramowania, którzy oferują swoje systemy wyłącznie na polski rynek. Jak dokonać wyboru systemu CRM i na co postawić? System pochodzący z zagranicy, czy polski CRM?

Popularny system CRM z zagranicy, czy wdrożenie systemu CRM od polskiego producenta?

Zacznijmy od tego, że nie każda firma ma takie same potrzeby. Zależnie od rozmiarów i typu działalności będzie potrzebować innych rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami. Zakup zachodniego rozwiązania CRM-u może okazać się lepszy dla firm, które oczekują tylko standardowego oraz łatwego wdrożenia i konfiguracji bazowych funkcji. Co jednak, jeśli chcesz, aby Twój sprzedażowy system CRM online nie był tylko zwykłym programem komputerowym? Co, jeśli chcesz, aby stanowił skuteczne i dopasowane rozwiązanie biznesowe? Co, jeśli chcesz mieć możliwość rozwijania swojego operacyjnego systemu w przyszłości? Rozwiązanie jest proste — zastanów się nad polskim dostawcą systemów CRM.

Dlaczego warto wybrać polski CRM online - funkcjonalności CRM po polsku?

Każdy wybór ma swoje mocne i słabe strony, ale istnieje szereg powodów, dla których warto zdecydować się na polski system CRM. W tym artykule postaramy się wyjaśnić, dlaczego rynek systemów CRM w Polsce osiąga tak duże sukcesy i jak to wpływa na decyzje przedsiębiorców. Z jakich powodów warto wybrać polski program CRM?

CRM po polsku jest lepiej dopasowany do naszego rynku

To jest przewaga, którą trudno zmierzyć czy pokazać na wykresie. Polscy dostawcy oprogramowania funkcjonują na tym samym rynku i również muszą dostosować się do jego realiów (tak, dostawcy systemów też korzystają z oprogramowania CRM). Dzięki temu wiedzą, jakie rozwiązania sprawdzają się na ich własnym polu i jak powinien wyglądać odpowiedni system CRM dla polskiej firmy.

Zastanów się. Kto lepiej zrozumie wyzwania, przed którymi stoi Twój biznes? Pracownik korporacji z Doliny Krzemowej, czy sąsiadująca z Tobą firma?

Wierzymy, że dostawca CRM dla firm to nie tylko producent oprogramowania. Jego rola jest dużo szersza. Musi on zrozumieć Twoją firmę i dopasować idealne rozwiązanie, które będzie wspierać jej funkcjonowanie na wielu płaszczyznach. Gotowy, pudełkowy, nawet najlepszy program zagranicznej korporacji nie będzie dostosowywał się do indywidualnych potrzeb Twojego zespołu sprzedaży.

Narzędzie CRM przyda się w budowaniu lepszego kontaktu z dostawcą

Znasz tę zasadę? Im większa firma, tym trudniejszy szybki kontakt.

Ten stereotyp okazuje się niestety prawdziwy. Zespół sprzedaży polskiej firmy będzie dbał o swoich kontrahentów, a jakość obsługi klienta będzie dla niego niezwykle istotna. Bez problemu możliwy będzie kontakt z przedstawicielem handlowym, umówienie spotkania, a przeszkodą nie będzie bariera językowa. W trakcie projektu wdrożenia nie pojawią się zbędne pomyłki i komplikacje, wynikające np. z różnicy stref czasowych. Osoby odpowiedzialne za utrzymanie i wsparcie informatyczne będą bliżej Ciebie. Zachodni producent oferuje zazwyczaj jeden pakiet usług. Najczęściej nie da się do nich po prostu zadzwonić, a mimo formularzy kontaktowych, nierzadko na odpowiedź czeka się kilka dni. Współpraca z polskim dostawcą to optymalne warunki wsparcia i utrzymania Twojego systemu.

Najlepszy polski CRM to gwarancja sprawnego zarządzania obsługą klienta. Nikt nie zrozumie Twoich potrzeb tak dobrze, jak osoba która na co dzień funkcjonuje w podobnym środowisku. Handlowiec, który ma doświadczenie we wspieraniu polskich firm, będzie zdecydowanie lepszym doradcą, niż firma, która działa na wszystkich kontynentach świata jednocześnie. Taki dostawca CRM podpowie jak w pełni wykorzystać możliwości narzędzie w kontekście zarządzania relacjami z klientami, czy też usprawniania procesów sprzedażowych Nie wierzysz? Skontaktuj się z nami i sprawdź jak dopracowany system CRM możesz zyskać.

Wypróbuj najlepszy polski CRM i usprawnij Twój biznes!

Darmowe testy Synergius CRM. Bez karty kredytowej, bez zobowiązań. Przez całe 30 dni.

Rozwiązanie CRM czuwa nad korzystniejszą ceną i zróżnicowaną ofertą

Nie oszukujmy się, cena to zawsze duży czynnik decyzyjny. Jeśli chcesz, żeby Twój zakup zwrócił się w postaci wzrostu sprzedaży, musisz mieć pewność, że podejmujesz najlepszą możliwą decyzję. Ceny systemów CRM online różnią się, dlatego tak istotny jest odpowiedni kontakt z dostawcą. Nie każda firma potrzebuje wszystkich funkcji, które oferuje dany chmurowy system CRM. Jeśli zdecydujesz się na zagranicznego dostawcę, nie będzie on dostosowywać oferty do Twoich potrzeb, a zaproponuje Ci standardowy pakiet.

Inaczej wygląda sytuacja w przypadku polskich producentów. Wariantów jest wiele, a wprawny sprzedawca może przeprowadzić dla Ciebie analizę potrzeb. W wyniku tego może zaproponować Ci dedykowane rozwiązanie i odpowiedni pakiet funkcji, których potrzebuje Twoja firma. To proste — nie chcesz płacić za coś, czego nie będziesz używać. Będziesz w stanie wybrać, czy najważniejsze jest dla Ciebie ofertowanie CRM, zarządzanie kontaktami z klientami, dbałość o procesy sprzedażowe, czy też integracja z programem handlowym.

System informatyczny jest bardziej elastyczny i komplementarny z innymi programami

Elastyczność to cecha, która wyróżnia lokalnych dostawców. Ich produkty mogą być konfigurowane tak, aby pasowały do profilu danej firmy. To na przykład dowolność w wyborze cech, które samodzielnie możesz dodać do wielu miejsc w swoim systemie (np. na karcie kontrahenta, w szansie sprzedaży itd.) lub swoboda nadawania uprawnień dla różnych użytkowników. Takich funkcjonalności nie otrzymasz u zachodniego dostawcy bez dodatkowych kosztów.

Dodatkowo — jeśli korzystasz już z innego oprogramowania biznesowego (np. programu handlowo-magazynowego) polskiej produkcji, będziesz potrzebować integracji programów. Zagraniczny system prawdopodobnie nie będzie kompatybilny. Polski program CRM może oferować taką funkcję i zintegrować się z systemem ERP.

Program CRM jest dostępny online

W Polsce bardzo szybko rozwinęła się technologia SaaS (Software as a Service). Większość polskich CRM-ów działa online. To oznacza, że nie musisz instalować na komputerze żadnego programu, wtyczki czy innych zbędnych plików. Wszystko funkcjonuje jako chmurowy system CRM, który dostępny jest za pomocą przeglądarki. To cudowne rozwiązanie, ponieważ pozwala na pracę z systemem i dostęp do danych przechowywanych w nim w każdym miejscu na świecie i w każdym momencie dnia. Wystarczy dostęp do Internetu i komputer, tablet lub smartfon. To wygodne rozwiązanie, które zaczyna już dominować na rynku CRM. Oprócz tego coraz bardziej funkcjonalne stają się mobilne aplikacje CRM.

Kluczowe korzyści wdrożenia CRM a historie klientów

Każdego dnia rozmawiamy z dziesiątkami przedsiębiorców. Wspieramy ich w prowadzeniu działalności i przyczyniamy się do osiągniętych sukcesów. To, co najbardziej się dla nas liczy, to ich satysfakcja. Fakt, że nasze rozwiązania pomagają im w wypełnianiu codziennych obowiązków sprawił, że obdarzyli nas swoim zaufaniem i postanowili wybrać polskiego dostawcę optymalnego oprogramowania CRM. Przykłady zadowolonych klientów możesz odnaleźć na stronie głównej, a dokładne opisy wdrożenia sprzedażowego systemu CRM znajdują się w zakładce case study.

Chcesz wypróbować bezpłatnie nasz program, aby samodzielnie wybrać CRM dostosowany do Twoich potrzeb? Skorzystaj z darmowego testu. W naszej ofercie programów zarządzania relacjami z klientami znajduje się również dedykowane rozwiązanie wspierające bardziej wymagające firmy - dowiedz się więcej o Aura Business.

Polecamy także:

Wypróbuj najlepszy polski CRM i usprawnij Twój biznes!

Darmowe testy Synergius CRM. Bez karty kredytowej, bez zobowiązań. Przez całe 30 dni.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje