Najlepszy polski CRM | Synergius CRM
Wybór CRM dla firm w języku polskim
Jeśli poszukujesz systemu zarządzania relacjami z klientami dla swojej firmy, zapewne zastanawiasz się, nie tylko jaki jest koszt systemu CRM, ale również jakiego dostawcę wybrać. Rynek rozwiązań CRM w Polsce w ostatnich latach bardzo szybko się rozwinął. W związku z tym powstało wielu nowych dostawców oprogramowania, którzy prześcigają się w wytwarzaniu nowych, zaawansowanych funkcji zarządzania firmą. Coraz częściej stają się oni równoważnym, a nawet lepszym wyborem niż zagraniczne korporacje – polski system CRM to nie tylko wsparcie klienta w ojczystym języku, ale też sprawne wdrożenie systemu CRM w firmie. Interesuje Cię najlepszy system CRM dla firm z rodzimego rynku? Przeczytaj ten artykuł do końca i przekonaj się, dlaczego warto w niego zainwestować.
Chcesz wypróbować najlepszy polski CRM za darmo?
Przetestuj funkcje systemu CRM umożliwiające rozwój firmy. Bez zobowiązań!
Jak wybrać program Customer Relationship Management – CRM?
Światowi giganci a rodzime marki – ranking systemów CRM
Stosując kryterium wielkości i pochodzenia, można podzielić rynek narzędzi CRM na dwie podstawowe kategorie. Jedną z nich stanowią zachodnie firmy, które z popularnymi systemami CRM weszły na nasz rynek w ostatnich latach. Drugą są polscy dostawcy oprogramowania, którzy oferują systemy CRM dostępne w Polsce od lat. Na co zwrócić uwagę przy wyborze CRM i na co ostatecznie postawić? Wdrożenie CRM pochodzącego z zagranicy, czy polskiego CRM?
Popularny system CRM z zagranicy, czy wdrożenie systemu CRM polskiego producenta?
Zacznijmy od tego, że nie każda firma ma takie same potrzeby. Zależnie od rozmiarów i typu działalności będą one potrzebować innych rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami. Przykładowo, czyż nie jest logiczne, że duże i średnie firmy będą oczekiwały innych, bardziej zaawansowanych funkcji zarządzania zadaniami i potencjalnymi klientami, niż te, które oferują funkcje systemu CRM dla małej firmy?
Zakup zachodniego rozwiązania CRM może okazać się lepszy dla części firm, którym wystarczają podstawowe funkcje CRM i zarządzanie klientami w ograniczonym zakresie. Co jednak, jeśli chcesz, aby Twój wdrożony system CRM online nie był tylko zwykłym programem komputerowym? Co, jeśli chcesz, aby stanowił skuteczne i dopasowane rozwiązanie do zarządzania potencjalnymi klientami i automatyzacją procesów sprzedażowych? Co, jeśli chcesz mieć możliwość rozwijania swojego systemu zarządzania relacjami z klientami w przyszłości? Odpowiedź jest prosta – w tych przypadkach najlepsze wdrożenie systemu CRM umożliwia polski dostawca.
Jakie są podstawowe funkcje CRM po polsku?
Każdy wybór ma swoje mocne i słabe strony, ale istnieje szereg powodów, dla których warto zdecydować się na polski system CRM do zarządzania sprzedażą. W tym artykule postaramy się wyjaśnić, dlaczego rynek systemów CRM online w Polsce osiąga tak duże sukcesy i jak to wpływa na decyzje przedsiębiorców. Zatem z jakich powodów warto wybrać polski program CRM?
Polski system CRM jest lepiej dopasowany do naszego rynku
To jest przewaga, którą trudno zmierzyć czy pokazać na wykresie. Polscy dostawcy rozwiązań CRM funkcjonują jednak na tym samym rynku i również muszą dostosować się do jego realiów (tak, dostawcy systemów też korzystają z funkcji systemu CRM). Dzięki temu wiedzą, jakie narzędzia CRM sprawdzają się na ich własnym polu i jak poprawnie wdrożyć system CRM dla polskiej firmy.
Zastanów się – kto lepiej zrozumie wyzwania w zarządzaniu sprzedażą, przed którymi stoi Twój biznes? Obsługa klienta korporacji z Doliny Krzemowej, czy sąsiadująca z Tobą firma?
Wierzymy, że rola dostawcy najlepszego systemu CRM nie ogranicza się jedynie do bycia producentem oprogramowania. Jego rola i wsparcie klienta są dużo szersze. Musi on zrozumieć Twoją firmę, dopasować idealne rozwiązanie i pomóc wdrożyć system CRM, który będzie wspierać jej funkcjonowanie na wielu płaszczyznach. Gotowy, pudełkowy, nawet najbardziej popularny system CRM zagranicznej korporacji nie będzie dostosowywał się do indywidualnych potrzeb Twojego zespołu sprzedaży.
Narzędzie CRM usprawni obsługę klienta i budowanie lepszego kontaktu z dostawcą
Znasz tę zasadę: im większa firma, tym trudniejszy szybki kontakt?
Ten stereotyp zarządzania bazą kontaktów w dużych firmach okazuje się niestety prawdziwy. Zespół sprzedaży polskiej firmy będzie stale dbał o swoich kontrahentów, a jakość obsługi klienta będzie dla niego niezwykle istotna. Zarządzanie kontaktami i umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym odbędą się łatwo i szybko, a przeszkodą nie będzie bariera językowa. W trakcie projektu wdrożenia systemu CRM nie pojawią się zbędne pomyłki i komplikacje, wynikające np. z różnicy stref czasowych. Osoby odpowiedzialne w procesie obsługi klienta za utrzymanie i wsparcie informatyczne będą bliżej Ciebie.
Zachodni producenci oferują zazwyczaj jeden pakiet usług. Najczęściej nie da się do nich po prostu zadzwonić, a mimo formularzy kontaktowych, przez skomplikowane zarządzanie bazą kontaktów nierzadko na odpowiedź czeka się kilka dni. Współpraca z polskim dostawcą to bezbłędnie wdrożony system CRM, a także idealne warunki wsparcia i utrzymania Twojego systemu zarządzania relacjami z klientami.
Polski system CRM pozwala mieć pewność co do sprawnego procesu obsługi klienta. Nikt nie zrozumie Twoich potrzeb tak dobrze, jak osoba która na co dzień funkcjonuje w podobnym środowisku. Handlowiec, który ma doświadczenie we wspieraniu małych, dużych czy średnich firm rodzimych, będzie zdecydowanie lepszym doradcą, niż firma, która działa na wszystkich kontynentach świata jednocześnie. Dostawca systemu CRM dostępnego lokalnie podpowie Ci, jak w pełni wykorzystać możliwości narzędzia w kontekście zarządzania potencjalnymi klientami czy też automatyzacji procesów sprzedażowych. Nie wierzysz? Skontaktuj się z nami i sprawdź, co naprawdę oznacza najlepszy system CRM online.
Darmowy system CRM przez cały miesiąc – wypróbuj teraz!
Wypróbuj bezpłatnie funkcje zarządzania relacjami z klientami. Żadnych zobowiązań!
Analityka CRM czuwa nad korzystniejszą ceną i zróżnicowaną ofertą
Nie oszukujmy się – cena to zawsze duży czynnik decyzyjny w przypadku płatnych systemów CRM. Jeśli chcesz, żeby Twój zakup zwrócił się w postaci wzrostu sprzedaży, musisz mieć pewność, że podejmujesz najlepszą możliwą decyzję. Ceny systemów CRM online różnią się, dlatego istotny jest odpowiedni kontakt z dostawcą. Niektórym firmom wystarczają podstawowe funkcje CRM, inne natomiast liczą na zaawansowane funkcje, jak np. kompleksowe zarządzanie projektami. Jeśli zdecydujesz się na zagranicznego dostawcę, nie będzie on dostosowywać funkcji systemu CRM do Twoich potrzeb, a zaproponuje Ci standardowy pakiet.
Inaczej wygląda sytuacja w przypadku polskich producentów. Wariantów jest wiele, a podczas procesu obsługi klienta często możesz liczyć na dogłębną analizę potrzeb. W wyniku tego sprzedawca może zaproponować Ci najlepszy system CRM dla Twojej firmy – zgodnie z funkcjami, których potrzebujecie.
To proste — nie chcesz płacić za coś, czego nie będziesz używać. Będziesz w stanie wybrać, czy najważniejsza jest dla Ciebie funkcja zarządzania kontaktami i danymi klientów, szczegółowe ofertowanie i zarządzanie sprzedażą, czy też synchronizacja z programem handlowym. W kontekście tego ostatniego warto wspomnieć, że nasz system oferuje integracje z najpopularniejszymi programami ERP – kliknij tutaj, by przeczytać więcej.
Polski system CRM pozwala na większą elastyczność i komplementarność z innymi narzędziami
Bardzo dużą zaletą systemów CRM lokalnych dostawców jest elastyczność. Nawet ich najbardziej zaawansowane funkcje mogą być konfigurowane tak, aby pasowały do profilu danej firmy. To na przykład dowolność w wyborze cech, które samodzielnie możesz dodać do wielu miejsc w swoim systemie (np. w zarządzaniu bazą klientów, szansach sprzedaży, itd.) lub swoboda nadawania uprawnień dla różnych użytkowników. Takich funkcjonalności zazwyczaj nie otrzymasz u zachodniego dostawcy bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowo — jeśli korzystasz już z innego oprogramowania biznesowego (np. programu handlowo-magazynowego) polskiej produkcji, będziesz potrzebować integracji systemów. Zagraniczne narzędzie prawdopodobnie nie umożliwi takiej synchronizacji i zarządzania danymi. Z kolei niemal zawsze polski system oferuje integracje, bez problemu łącząc się z innymi rozwiązaniami biznesowymi.
Program CRM to zarządzanie projektami i klientami online
W Polsce bardzo szybko rozwinęła się technologia SaaS (Software as a Service). Większość polskich rozwiązań CRM umożliwia działanie online. Dzięki narzędziom CRM w technologii SaaS nie musisz instalować na komputerze żadnego programu, wtyczki czy innych zbędnych plików. Wszystko funkcjonuje jako chmurowy program zarządzania relacjami z klientami, którego nawet najbardziej zaawansowane funkcje dostępne są za pomocą przeglądarki.
To cudowne rozwiązanie, ponieważ pozwala na pracę z systemem i dostęp do przechowywanych w nim danych (np. zarządzania bazą klientów czy procesem sprzedaży) w każdym miejscu na świecie i w każdym momencie dnia. Wystarczy dostęp do Internetu i komputer, tablet lub smartfon. To ogromna zaleta systemu CRM i wygodne rozwiązanie, które zaczyna już dominować na rynku. Oprócz tego coraz bardziej funkcjonalne stają się także mobilne aplikacje CRM, które dają dostęp do funkcji zarządzania kontaktami nawet poza biurem.
Wdrożenie CRM dla małej firmy i większych biznesów – historie klientów
Każdego dnia rozmawiamy z dziesiątkami przedsiębiorców. Dzięki narzędziom CRM i naszej ekspertyzie wspieramy ich w prowadzeniu działalności i przyczyniamy się do osiąganych sukcesów. To, co najbardziej się dla nas liczy, to ich satysfakcja. Fakt, że nasze rozwiązania i ich proste oraz bardziej zaawansowane funkcje pomagają im w wypełnianiu codziennych obowiązków sprawił, że obdarzyli nas swoim zaufaniem i postanowili wybrać polskiego dostawcę. Przykłady naszych zadowolonych klientów możesz odnaleźć na stronie głównej, a dokładne opisy wdrożenia systemu do zarządzania potencjalnymi klientami znajdują się w zakładce case study.
Chcesz wypróbować darmowy CRM online przez pierwsze 30 dni, aby samodzielnie wybrać rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb? Skorzystaj z bezpłatnego testu i usprawnij zarządzanie bazą klientów już teraz. W naszej ofercie programów zarządzania relacjami z klientami znajduje się także dedykowane rozwiązanie wspierające bardziej wymagające firmy – dowiedz się więcej o Aura Business.
Polecamy także:
- Co to jest CRM i dlaczego warto go wdrożyć?
- Aplikacja CRM: sposób na zarządzanie bazą kontaktów w terenie i dobre relacje z klientami
- Funkcje zarządzania kontaktami w cross-sellingu i up-sellingu
- Zarządzanie projektami IT w oprogramowaniu CRM
- Poznaj zaawansowane funkcje systemu CRM pozwalające na efektywne zarządzanie danymi
Darmowy CRM online przez pierwsze 30 dni – skorzystaj z demo!
Sprawdź zalety systemu CRM i usprawnij swój proces sprzedaży. Zero zobowiązań!