Zarządzanie ofertowaniem

Stwórz standard ofertowania w firmie

Ofertowanie to jedna z najważniejszych czynności, którą wykonuje handlowiec. Synergius CRM zadba o to, aby wprowadzić standard ofertowania i składania zamówień w Twojej firmie.

Tworzenie ofert jest szybkie i wygodne. Informacje o kontrahencie uzupełniają się automatycznie, a produkty, których dotyczy oferta wystarczy załączyć z bazy produktów. Większość informacji uzupełnia system, a nie pracownik. Dzięki temu handlowiec zyska więcej czasu na budowanie relacji z klientami.Oferta może być powiązana z szansą sprzedaży. W ten sposób handlowiec będzie miał dostęp do wszystkich informacji o współpracy z danym kontrahentem w jednym miejscu.

System wspiera także ewidencjonowanie ofert wraz z informacjami o nadanych rabatach lub cenach indywidualnych.


Twoi pracownicy mogą planować zadania do złożonych ofert, w taki sposób, aby system przypominał im o kontakcie z zainteresowanym klientem. Oferty są dostępne dla uprawnionych użytkowników systemu, co pozwala zarówno przejąć obsługę szansy sprzedaży, jak i umożliwia wgląd szefa sprzedaży w zaplanowane i dotychczasowe działania handlowców. System pozwala także na przekształcenie oferty w zamówienie klienta.



Zarządzanie ofertowaniem — najważniejsze funkcje

  • Tworzenie ofert przez pracowników
  • Dowolne cechy / atrybuty ofert
  • Raportowanie ofert wg dowolnych kryteriów / atrybutów
  • Kopiowanie pozycji oferty na zamówienie lub na nową ofertę
  • Definiowanie dowolnych szablonów ofert i zapisywanie ich w formacie PDF
  • Ewidencja działań względem ofert

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO