Planowanie i koordynacja pracy

Kalendarz i zadania w systemie CRM

Synergius CRM sprawia, że planowanie i koordynacja pracy stają się łatwiejsze i mniej czasochłonne. System CRM jest bowiem asystentem Twojego pracownika, przypominającym o zaplanowanych zadaniach i dostarczającym niezbędną do ich efektywnego wykonania wiedzę. Co więcej, system CRM uwalnia pracowników od konieczności zaprzątania sobie głowy zadaniami i terminami – system zasygnalizuje mu o nich, a handlowiec będzie mógł się skupić na pracy z klientami. O wybranych  zadaniach do wykonania system może dodatkowo informować na pulpicie pracownika – wyławiając z natłoku prac te najbardziej istotne, np. spotkania z klientami. CRM pozwala na szybkie określenie natłoku zadań wybranych pracowników. Na tej podstawie dostarcza kierownikowi informacje o tym, który pracownik mógłby zająć się kolejnymi zadaniami.

Synergius CRM pozwala na wyświetlanie zadań własnych i innych osób, a także przydzielanie ich odpowiednim osobom. Co ważne CRM umożliwia także stworzenie własnych typów zadań i zdarzeń.

Kalendarz możesz wyświetlać w standardowej zakładce lub bezpośrednio na pulpicie pracy. Jeżeli często z niego korzystasz, ta możliwość na pewno przyśpieszy monitorowanie i planowanie zadań.

Zadania pracowników mają indywidualny kolor, dzięki czemu zbiorowa analiza zadań dla zespołu jest przejrzysta. Dodatkowo w kalendarzu możesz wyświetlać wybrane typy zadań. Jeżeli masz ich dużo, a najważniejsze są dla Ciebie spotkania – wyświetl wyłącznie spotkania. Do typów zadań możesz dodać ikony, które również możesz dobierać indywidualnie.

Ponadto kalendarz został rozszerzony o widget z listą zadań. To udogodnienie dla osób, które wolą analizować zadania w postaci listy, a nie bezpośrednio na kalendarzu.

Planowanie i koordynacja pracy  — najważniejsze funkcje

  • Kalendarze indywidualne z możliwością podglądu kalendarzy innych pracowników.
  • Dodawanie i podgląd zadań i zdarzeń z poziomu kalendarza.
  • Filtrowanie kalendarza według typów zadań i zdarzeń.
  • Kalendarz miesięczny, tygodniowy lub dzienny.
  • Zarządzanie terminami i czasem trwania metodą „przeciągnij i upuść”.
  • Możliwość zlecania zadań sobie lub współpracownikom / podwładnym.
  • Dowolne rodzaje zadań i zdarzeń.
  • Dowolne cechy / atrybuty opisujące zadania i zdarzenia.
  • Definiowanie uprawnień do zadań i zdarzeń.
  • Indywidualne kolor i ikony zadań.

Sprawdź inne funkcje systemu CRM

Chcesz przekonać się, w jaki sposób nasz system CRM może zrealizować potrzeby Twojej firmy?