CRM dla średniej firmy

Prowadzisz firmę do 50 pracowników i potrzebujesz systemu CRM?

Szukasz systemu, który uporządkuje Twój proces sprzedaży?

System CRM dla średnich firm uporządkuje Twoje kampanie sprzedażowe i sprawi, że handlowcy będą w stanie zbudować dobre relacje z Twoimi kontrahentami.

Oprogramowanie CRM wesprze koordynowanie działań w Twoim biznesie, zapewni wsparcie w obsłudze klientów, ułatwi monitorowanie procesów sprzedażowych czy zarządzanie ofertowaniem.

System CRM dla średnich firm zintegruje się z Twoim programem handlowo-magazynowym, zapewniając automatyczny przepływ danych i dostęp do aktualnych stanów magazynowych oraz cen.

Stojąc przed wyborem systemu, upewnij się, że producent będzie w stanie dopasować rozwiązanie do wizji rozwoju Twojego biznesu.

System CRM dla średniej firmy w wersji mobilnej i na komputer.

Chcesz bezpłatnie wypróbować system Synergius CRM?

Bez zobowiązań. Bez karty kredytowej. Bezpłatnie przez 30 dni.

Najważniejsze funkcje systemu CRM dla średniej firmy

Co wyróżnia Synergius CRM?

Błyskawiczne wdrożenie

Szybkie i łatwe we wdrożeniu rozwiązania CRM.

Automatyczna integracja

Integracja z systemami ERP i automatyczna wymiana danych.

Elastyczność

System dopasowany do potrzeb użytkownika.

Przejrzystość

Prosty w obsłudze. Nie wymaga czasochłonnego szkolenia pracowników.

Kluczowe obszary wspierane przez system CRM dla średnich firm

Zarządzanie szansami sprzedaży

System CRM dla średniej firmy pozwala na zarządzanie złożonymi procesami sprzedażowymi. Ta funkcja możliwia sktueczne planowanie pracy względem szans sprzedaży. Jest niezastąpionym wsparciem dla handlowca i cennym źródłem wiedzy dla kierownika.

System CRM dla średniej firmy - szanse sprzedaży

Koordynacja pracy

Współdzielenie kalendarzy z innymi pracownikami, podgląd zadań swoich i współpracowników, filtrowanie kalendarza oraz zarządzanie terminami to tylko niektóre możliwości systemu CRM, które wpłyną na efektywne planowanie pracy oraz oszczędność czasu.

Koordynacja pracy w systemie CRM dla średniej firmy.

Baza wiedzy o kontrahentach

Baza wiedzy o kontrahentach to miejsce, w którym znajdują niezbędne dane o Twoich klientach. Jest ona dostępna dla uprawnionych użytkowników. Dane są łatwe w analizie i bezpieczne. Takie przechowywanie informacji ułatwia szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika, ponieważ wszystkie ustalenia z klientem są zawsze dostępne w karcie kontrahenta.

Baz wiedzy w CRM dla średniej firmy.

Integracja z programem handlowym

Integracja z programem handlowo-magazynowym umożliwia automatyczną aktualizację informacji o stanach magazynowych i polityce cenowej. Dwustronna wymiana danych odbywa się w większości bez udziału pracowników działu handlowego, dlatego wpływa na oszczędność czasu. Lista dostępnych integracji znajduje się tutaj.

Integracja CRM dla średniej firmy z ERP.

Zarządzanie ofertowaniem

Ofertowanie to jedna z najbardziej przydatnych funkcji w systemie CRM. Dzięki temu informacje przekazywane klientom są spójne, a oferty wyglądają atrakcyjnie. Nie dochodzi do sytuacji, w której klient dostaje od handlowców dwie różne oferty, ponieważ cała historia kontaktów znajduje się w systemie.

CRM dla średniej firmy. Zarządzanie ofertowaniem.

Analiza sprzedaży

Automatyczne raporty, które są dostępne w systemie pozwalają na analizę danych zarówno przez kierowników i handlowców, ktorzy zyskają dedykowane dla siebie zestawienia. Kierownicy w szybki sposób znajdą informacje np. o wąskich gardłach w procesie czy przyczynie utraty szans.

CRM dla średniej firmy pozwalający na raportowanie.

Procesy wspierane przez system CRM

  • Budowa sieci stałych odbiorców końcowych
  • Wprowadzenie produktu na rynek
  • Utrzymanie współpracy i relacji
  • Ponowienia: up-selling i cross-selling
  • Budowa kanału sprzedażu pośredniej
  • Pozyskiwanie projektów
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami
  • Dostosowanie oferty pod indywidualne wymagania klienta

Przykłady wspieranych branż

  • Maszyny i urządzenia
  • Gastronomiczna
  • Medyczna
  • Elektrotechniczna
  • Rozwiązania audio video
  • Rolnicza
  • Artykuły szkolne i biurowe
  • Weterynaryjna

Co mówią klienci o Synergius CRM?

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
Program CRM dla średniej firmy - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM dla średniej firmy - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla średniej firmy - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla firmy średniej - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM średnia firma - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM dla firmy średniej - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
Program CRM dla średniej firmy - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.

Chcesz bezpłatnie wypróbować system Synergius CRM?

Bez zobowiązań. Bez karty kredytowej. Bezpłatnie przez 30 dni.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje