CRM dla małej firmy
Potrzebujesz oprogramowania dla firmy do 10 osób?
Twój biznes dopiero startuje i chcesz zacząć pracę w systemie CRM?
System CRM dla małej firmy powstał, aby wspierać nie tylko średnie i duże przedsiębiorstwa, ale również mniejsze firmy, chcące stworzyć efektywny proces sprzedaży nowych produktów lub pozyskiwania nowych klientów.
System CRM dla małej firmy ułatwia gromadzenie danych o klientach, zarządzanie szansami sprzedaży oraz przepływ informacji w zespole.
Sprawdzony i prosty w obsłudze system CRM nie przytłoczy użytkowników niepotrzebnymi funkcjami.
Stojąc przed wyborem systemu CRM upewnij się, że producent oprogramowania będzie w stanie rozwijać system wraz z rozwojem Twojego biznesu.
Kluczowe funkcje systemu CRM dla małej firmy
Co wyróżnia system Synergius CRM?
Szybkie wdrożenie
Błyskawiczne i łatwe we wdrożeniu rozwiązania CRM.
Łatwa integracja
Integracja z systemami ERP i automatyczna wymiana danych.
Duża elastyczność
System dopasowany do potrzeb użytkownika.
Przejrzystość
Prosty w obsłudze. Nie wymaga czasochłonnego szkolenia pracowników.
Obszary, które wspiera system CRM dla małej firmy
Szanse sprzedaży
Uporządkowanie procesu zarządzania szansami sprzedaży to jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM. Synergius CRM wspiera handlowców w codziennej pracy. Kampanie sprzedażowe wskazują handlowcom, którymi szansami powinni się zająć w pierwszej kolejności, przypominają o zaplanowaniu zadań i zrealizowaniu celów na danym etapie.
Organizacja pracy
Dzięki funkcji koordynowania pracy delegowanie zadań, zastępowanie pracowników czy monitorowanie ich działań jest o wiele łatwiejsze. Przypomnienia o spotkaniach i zadaniach sprawią, że pracownik nie zapomni o ważnym spotkaniu i skupi się np. na budowaniu relacji z klientami.
Baza wiedzy o kontrahentach
Dane o klientach, które są gromadzone w systemie tworzą kokmpletną bazę wiedzy. Zawiera onawszystkie niezbędne informacje o klientach, notatki ze spotkań czy indywidualne ustalenia z kontrahentami. Baza jest zawsze aktualna i zawsze dostępna.
Raportowanie
Raporty dostępne w systemie sprawią, że podejmowanie decyzji biznesowych przez kierownika staje się łatwiejsze. Automatyczne raportowanie wyników sprzedaży i pracy handlowców to duża oszczędność czasu. Raporty dotyczące kampanii sprzedażowych odpowiadają na kluczowe pytania np. 'dlaczego tracimy szanse sprzedaży?'.
Zarządzanie ofertowaniem
Jedna z cech wyróżniających Synergius CRM. Oferty tworzą się szybko, pracownicy mogą planować do nich zadania czy przekształcać je w zamówienia. Oferty zawierają informacje o rabatach i cenach indywidualnych.Ten sam proces ofertowania dla wszystkich handlowców zapewnia także spójność w komunikacji z klientem.
Procesy wspierane przez system CRM
- Budowa sieci stałych odbiorców końcowych
- Wprowadzenie produktu na rynek
- Utrzymanie współpracy i relacji
- Ponowienia: up-selling i cross-selling
- Budowa kanału sprzedażu pośredniej
- Pozyskiwanie projektów
- Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami
- Dostosowanie oferty pod indywidualne wymagania klienta
Przykłady wspieranych branż
- Maszyny i urządzenia
- Gastronomiczna
- Medyczna
- Elektrotechniczna
- Rozwiązania audio video
- Rolnicza
- Artykuły szkolne i biurowe
- Weterynaryjna
Klienci o Synergius CRM
Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz