CRM dla małej firmy
Potrzebujesz oprogramowania dla firmy do 10 osób?
Twój biznes dopiero startuje i chcesz zacząć pracę w systemie CRM?
System CRM dla małej firmy powstał, aby wspierać nie tylko średnie i duże przedsiębiorstwa, ale również mniejsze firmy, chcące stworzyć efektywny proces sprzedaży nowych produktów lub pozyskiwania nowych klientów.
System CRM dla małej firmy ułatwia gromadzenie danych o klientach, zarządzanie szansami sprzedaży oraz przepływ informacji w zespole.
Sprawdzony i prosty w obsłudze system CRM nie przytłoczy użytkowników niepotrzebnymi funkcjami.
Stojąc przed wyborem systemu CRM upewnij się, że producent oprogramowania będzie w stanie rozwijać system wraz z rozwojem Twojego biznesu.
Chcesz bezpłatnie wypróbować system Synergius CRM?
Bez zobowiązań. Bez karty kredytowej. Bezpłatnie przez 30 dni.
Kluczowe funkcje systemu CRM dla małej firmy
Co wyróżnia system Synergius CRM?
Szybkie wdrożenie
Błyskawiczne i łatwe we wdrożeniu rozwiązania CRM.
Łatwa integracja
Integracja z systemami ERP i automatyczna wymiana danych.
Duża elastyczność
System dopasowany do potrzeb użytkownika.
Przejrzystość
Prosty w obsłudze. Nie wymaga czasochłonnego szkolenia pracowników.
Obszary, które wspiera system CRM dla małej firmy
Szanse sprzedaży
Uporządkowanie procesu zarządzania szansami sprzedaży to jedna z najważniejszych funkcji systemu CRM. Synergius CRM wspiera handlowców w codziennej pracy. Kampanie sprzedażowe wskazują handlowcom, którymi szansami powinni się zająć w pierwszej kolejności, przypominają o zaplanowaniu zadań i zrealizowaniu celów na danym etapie.
Organizacja pracy
Dzięki funkcji koordynowania pracy delegowanie zadań, zastępowanie pracowników czy monitorowanie ich działań jest o wiele łatwiejsze. Przypomnienia o spotkaniach i zadaniach sprawią, że pracownik nie zapomni o ważnym spotkaniu i skupi się np. na budowaniu relacji z klientami.
Baza wiedzy o kontrahentach
Dane o klientach, które są gromadzone w systemie tworzą kokmpletną bazę wiedzy. Zawiera onawszystkie niezbędne informacje o klientach, notatki ze spotkań czy indywidualne ustalenia z kontrahentami. Baza jest zawsze aktualna i zawsze dostępna.
Raportowanie
Raporty dostępne w systemie sprawią, że podejmowanie decyzji biznesowych przez kierownika staje się łatwiejsze. Automatyczne raportowanie wyników sprzedaży i pracy handlowców to duża oszczędność czasu. Raporty dotyczące kampanii sprzedażowych odpowiadają na kluczowe pytania np. "dlaczego tracimy szanse sprzedaży?".
Zarządzanie ofertowaniem
Jedna z cech wyróżniających Synergius CRM. Oferty tworzą się szybko, pracownicy mogą planować do nich zadania czy przekształcać je w zamówienia. Oferty zawierają informacje o rabatach i cenach indywidualnych.Ten sam proces ofertowania dla wszystkich handlowców zapewnia także spójność w komunikacji z klientem.
Procesy wspierane przez system CRM
- Budowa sieci stałych odbiorców końcowych
- Wprowadzenie produktu na rynek
- Utrzymanie współpracy i relacji
- Ponowienia: up-selling i cross-selling
- Budowa kanału sprzedażu pośredniej
- Pozyskiwanie projektów
- Rozwijanie współpracy z obecnymi klientami
- Dostosowanie oferty pod indywidualne wymagania klienta
Przykłady wspieranych branż
- Maszyny i urządzenia
- Gastronomiczna
- Medyczna
- Elektrotechniczna
- Rozwiązania audio video
- Rolnicza
- Artykuły szkolne i biurowe
- Weterynaryjna
Klienci o Synergius CRM
Chcesz bezpłatnie wypróbować system Synergius CRM?
Bez zobowiązań. Bez karty kredytowej. Bezpłatnie przez 30 dni.