System CRM dla branży weterynaryjnej
Jak zwiększyć sprzedaż produktów dla gabinetów weterynaryjnych?
System CRM wspiera branżę weterynaryjną pomagając handlowcom pozyskiwać gabinety weterynaryjne, do których będą cyklicznie dostarczać produkty. Synergius CRM umożliwia zarządzanie wieloma kampaniami sprzedaży w jednym miejscu. Wspiera także takie procesy jak dosprzedaż produktów, utrzymanie współpracy i relacji czy wprowadzenie nowego produktu na rynek. Handlowcy zyskują wygodne narzędzie do zarządzania szansami sprzedaży, które pomoże im osiągnąć założone cele. Kierownicy zyskają zaś system, który odciąży ich od prostych, ale czasochłonnych czynności oraz dostarczy wiedzy, którą będą mogli z sukcesem wykorzystać do usprawnienia sprzedaży.
Korzyści z wdrożenia CRM w branży weterynaryjnej
- Wzrost sprzedaży produktów weterynaryjnych.
- Pozyskanie stałych odbiorców końcowych.
- Ozczędność czasu pracowników.
- Uporządkowana baza kontrahentów w jednym miejscu
- Możliwa szybka zastępowalność pracowników w nagłej sytuacji.
- Efektywna praca działu sprzedaży.
- Znajomość utraty szans sprzedaży.
- Bezpieczeństwo danych klientów.
- Proste monitorowanie działań sprzedażowych.
- Ułatwione prognozowanie wyników sprzedaży.
- Dobra komunikacja wewnątrz organizacji.
- Dobre relacje z klientami.
Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM
Prowadzisz firmę z branży weterynaryjnej?
Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.
Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży produktów do gabinetów weterynaryjnych?
Aktualna oferta produktowa w CRM
System CRM przechowuje informacje o oferowanych produktach i ich cenach. Dodatkowo, przy integracji z ERP, pobiera informacje o aktualnych stanach magazynowych. W ten sposób, w jednym miejscu, zyskujesz dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Jedna, spójna baza produktów pozwala uniknąć błędów podczas ofertowania.
Jak sprawnie pozyskiwać gabinety weterynaryjne?
W systemie CRM każdy z gabinetów określany jest jako szansa sprzedaży. W procesie pozyskiwania szans, całą kampanie dzieli się na etapy. Każdy z tych etapów określa konkretne cele do spełnienia przez handlowca, które zbliżają go do wygrania szansy. System poprzez ikony przypomina pracownikom o konieczności zaplanowania zadania. Wszystkie informacje niezbędne do pozyskania klienta, znajdują się w szansie sprzedaży i jego karcie. Dzięki zarządzaniu szansami w systemie kierownicy zyskują wiedzę na temat przyczyn utraty szans sprzedaży, aktywności handlowców i wąskich gardeł.
Analiza sprzedaży
System CRM wyręcza kierowników od konieczności tworzenia czasochłonnych raportów. W Synergius CRM znajdziesz listę raportów, które cały czas są aktualne i zawsze dostępne. System tworzy zestawienia informujące o ilości i wartości ofert, zamówień oraz faktur. Tworzy rankingi najczęściej sprzedawanych produktów lub kontrahentów z najwyższą sprzedażą. Na podstawie danych z szans sprzedaży przygotowuje listę przyczyn utraty szans, a nawet dostarcza wskazówek na temat wąskich gardeł w procesie. Najważniejsze raporty możesz wyświetlić na pulpicie i widzieć je zawsze, zaraz po zalogowaniu do programu.
Historia współpracy z kontrahentami
Program CRM umożliwia przechowywanie informacji o klientach w jednym, bezpiecznym miejscu. W karcie klienta znajduje się cała historia współpracy - podstawowe dane o firmie, wszystkie wykonane i zaplanowane zadania, dokumenty (oferty, zamówienia, faktury, płatności) oraz dodatkowe pola, które możesz stworzyć samodzielnie. Baza klientów w CRM umożliwia sprawne zastąpienie nieobecnego pracownika, ponieważ wszystkie ustalenia są przechowywane w systemie.
Sprawne planowanie i koordynowanie pracy
Synergius CRM wspiera wszystkich pracowników w szybkim i wygodnym planowaniu zadań. Do dyspozycji otrzymujesz kalendarz, który umożliwia wyświetlenie zadań innych osób. W ten sposób szybko możesz znaleźć wolny termin i zaplanować zadanie dla wielu osób. Dodatkowo na pulpicie możesz wyświetlić zadania na dziś. To lista prezentująca zaplanowane zadania tylko na wybrany dzień. Ponadto, kierownik może wyświetlić listę zdarzeń wszystkich lub wybranych pracowników. Bez poświęcania dodatkowego czasu może być zawsze na bieżąco.
Ofertowanie
Synergius CRM wesprze Twoich handlowców także w tworzeniu atrakcyjnych ofert. To, jak wygląda oferta handlowa, zależy od Ciebie. System umożliwia edytowanie jej wyglądu. Tworzenie ofert w jednym miejscu ma wiele korzyści. Wprowadzasz jeden standard ofertowania i skracasz czas przekazania ofert do klienta. Każda oferta wygląda identycznie i jest podpięta pod kartę kontrahenta. Zyskujesz pewność, że komunikacja pracownika z klientem jest odpowiednia. W przypadku nieobecności pracownika, inny handlowiec może sprawnie go zastąpić, ponieważ jest w stanie szybko poznać ofertę przekazaną klientowi.
Integracja z programem handlowo - magazynowym
Jeżeli korzystasz z programu handlowo-magazynowego to integracja z systemem CRM jest rozwiązaniem, które oszczędzi Twój czas i ułatwi pracę. Z systemu ERP pobieramy do programu CRM informacje o stanach magazynowych, produktach i cenach, a nawet fakturach. Do zewnętrznego systemu przekazujemy np. dokumenty zamówień. Współpraca obu systemów umożliwia przechowanie po stronie systemu CRM wszystkich najważniejszych informacji, których potrzebują handlowcy do wygrania szansy.
Prowadzisz firmę z branży weterynaryjnej?
Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.