System CRM dla branży weterynaryjnej

Jak zwiększyć sprzedaż produktów dla gabinetów weterynaryjnych?

System CRM wspiera branżę weterynaryjną pomagając handlowcom pozyskiwać gabinety weterynaryjne, do których będą cyklicznie dostarczać produkty. Synergius CRM umożliwia zarządzanie wieloma kampaniami sprzedaży w jednym miejscu. Wspiera także takie procesy jak dosprzedaż produktów, utrzymanie współpracy i relacji czy wprowadzenie nowego produktu na rynek. Handlowcy zyskują wygodne narzędzie do zarządzania szansami sprzedaży, które pomoże im osiągnąć założone cele. Kierownicy zyskają zaś system, który odciąży ich od prostych, ale czasochłonnych czynności oraz dostarczy wiedzy, którą będą mogli z sukcesem wykorzystać do usprawnienia sprzedaży.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży weterynaryjnej

  • Wzrost sprzedaży produktów weterynaryjnych.
  • Pozyskanie stałych odbiorców końcowych.
  • Ozczędność czasu pracowników.
  • Uporządkowana baza kontrahentów w jednym miejscu
  • Możliwa szybka zastępowalność pracowników w nagłej sytuacji.
  • Efektywna praca działu sprzedaży.
  • Znajomość utraty szans sprzedaży.
  • Bezpieczeństwo danych klientów.
  • Proste monitorowanie działań sprzedażowych.
  • Ułatwione prognozowanie wyników sprzedaży.
  • Dobra komunikacja wewnątrz organizacji.
  • Dobre relacje z klientami.
Sprawdzony program CRM dla branży weterynaryjnej.

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży weterynaryjnej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM dla artykułów weterynaryjnych - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży weterynaryjnej - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla weterynarii - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM - firmy weterynaryjne - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM dla branży weterynaryjnej - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży weterynaryjnej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.

Prowadzisz firmę z branży weterynaryjnej?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży produktów do gabinetów weterynaryjnych?

Aktualna oferta produktowa w CRM

System CRM przechowuje informacje o oferowanych produktach i ich cenach. Dodatkowo, przy integracji z ERP, pobiera informacje o aktualnych stanach magazynowych. W ten sposób, w jednym miejscu, zyskujesz dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Jedna, spójna baza produktów pozwala uniknąć błędów podczas ofertowania.

Baza produktów w systemie CRM dla branży weterynaryjnej.

Jak sprawnie pozyskiwać gabinety weterynaryjne?

W systemie CRM każdy z gabinetów określany jest jako szansa sprzedaży. W procesie pozyskiwania szans, całą kampanie dzieli się na etapy. Każdy z tych etapów określa konkretne cele do spełnienia przez handlowca, które zbliżają go do wygrania szansy. System poprzez ikony przypomina pracownikom o konieczności zaplanowania zadania. Wszystkie informacje niezbędne do pozyskania klienta, znajdują się w szansie sprzedaży i jego karcie. Dzięki zarządzaniu szansami w systemie kierownicy zyskują wiedzę na temat przyczyn utraty szans sprzedaży, aktywności handlowców i wąskich gardeł.

Jak zorganizować proces sprzedaży w CRM dla branży weterynaryjnej.

Analiza sprzedaży

System CRM wyręcza kierowników od konieczności tworzenia czasochłonnych raportów. W Synergius CRM znajdziesz listę raportów, które cały czas są aktualne i zawsze dostępne. System tworzy zestawienia informujące o ilości i wartości ofert, zamówień oraz faktur. Tworzy rankingi najczęściej sprzedawanych produktów lub kontrahentów z najwyższą sprzedażą. Na podstawie danych z szans sprzedaży przygotowuje listę przyczyn utraty szans, a nawet dostarcza wskazówek na temat wąskich gardeł w procesie. Najważniejsze raporty możesz wyświetlić na pulpicie i widzieć je zawsze, zaraz po zalogowaniu do programu.

Analiza wyników sprzedaży firmy weterynaryjnej w systemie CRM.

Historia współpracy z kontrahentami

Program CRM umożliwia przechowywanie informacji o klientach w jednym, bezpiecznym miejscu. W karcie klienta znajduje się cała historia współpracy - podstawowe dane o firmie, wszystkie wykonane i zaplanowane zadania, dokumenty (oferty, zamówienia, faktury, płatności) oraz dodatkowe pola, które możesz stworzyć samodzielnie. Baza klientów w CRM umożliwia sprawne zastąpienie nieobecnego pracownika, ponieważ wszystkie ustalenia są przechowywane w systemie.

Historia współpracy z kontrahentami w systemie CRM dla branży weterynaryjnej.

Sprawne planowanie i koordynowanie pracy

Synergius CRM wspiera wszystkich pracowników w szybkim i wygodnym planowaniu zadań. Do dyspozycji otrzymujesz kalendarz, który umożliwia wyświetlenie zadań innych osób. W ten sposób szybko możesz znaleźć wolny termin i zaplanować zadanie dla wielu osób. Dodatkowo na pulpicie możesz wyświetlić zadania na dziś. To lista prezentująca zaplanowane zadania tylko na wybrany dzień. Ponadto, kierownik może wyświetlić listę zdarzeń wszystkich lub wybranych pracowników. Bez poświęcania dodatkowego czasu może być zawsze na bieżąco.

Planowanie zadań firmy weterynaryjnej w systemie CRM.

Ofertowanie

Synergius CRM wesprze Twoich handlowców także w tworzeniu atrakcyjnych ofert. To, jak wygląda oferta handlowa, zależy od Ciebie. System umożliwia edytowanie jej wyglądu. Tworzenie ofert w jednym miejscu ma wiele korzyści. Wprowadzasz jeden standard ofertowania i skracasz czas przekazania ofert do klienta. Każda oferta wygląda identycznie i jest podpięta pod kartę kontrahenta. Zyskujesz pewność, że komunikacja pracownika z klientem jest odpowiednia. W przypadku nieobecności pracownika, inny handlowiec może sprawnie go zastąpić, ponieważ jest w stanie szybko poznać ofertę przekazaną klientowi.

Ofertowanie branży weterynaryjnej w systemie CRM.

Integracja z programem handlowo - magazynowym

Jeżeli korzystasz z programu handlowo-magazynowego to integracja z systemem CRM jest rozwiązaniem, które oszczędzi Twój czas i ułatwi pracę. Z systemu ERP pobieramy do programu CRM informacje o stanach magazynowych, produktach i cenach, a nawet fakturach. Do zewnętrznego systemu przekazujemy np. dokumenty zamówień. Współpraca obu systemów umożliwia przechowanie po stronie systemu CRM wszystkich najważniejszych informacji, których potrzebują handlowcy do wygrania szansy.

Integracje ERP z systemem CRM dla branży weterynaryjnej.

Prowadzisz firmę z branży weterynaryjnej?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje