System CRM dla branży usługowej

Jak zwiększyć sprzedaż w sektorze usług?

Synergius CRM jest systemem, który sprawdzi się w każdej firmie działającej na rynku w branży usługowej, niezależnie od jej rozmiaru, długości istnienia czy obszaru specjalizacji. Nie od dziś wiadomo, że w kontekście usług najważniejsze są relacje z klientami – a to właśnie nimi pozwala w zorganizowany sposób zarządzać system CRM. Jednocześnie, zakres jego działania wykracza znacznie dalej niż zbieranie danych o kontrahentach i systematyzacja powiązanych z nimi informacji. Dobry program CRM wspiera również szereg innych procesów, które ostatecznie współdziałają w tym samym celu - stałym podtrzymywaniu jak najlepszych relacji z klientami.

Kluczowe korzyści z wdrożenia CRM w branży usługowej:

  • wzrost sprzedaży usług dzięki efektywnemu zarządzaniu szansami sprzedaży dostosowanemu do procesów firmy;
  • jedno narzędzie pracy dla najważniejszych działów organizacji;
  • znacząca poprawa wskaźnika retencji i satysfakcji klientów;
  • oszczędność czasu pracowników i kosztów operacyjnych;
  • usprawnienie zarządzania projektami;
  • spójna baza wiedzy o kontrahentach i usługach;
  • rozbudowane moduły raportowania i analiz;
  • usprawnienie komunikacji wewnątrz organizacji;
  • tworzenie masowych mailingów;
  • szybkie wykrywanie problemów i wdrażanie usprawnień;
  • bezpieczeństwo danych.






W tej branży zaufali nam:




Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Synergius CRM pomógł nam usystematyzować oraz kontrolować pracę z leadami oraz aktywnymi Klientami. Sporządzane na tej podstawie raporty pozwalają nam dużo celniej prospektować firmy, z którymi możemy podjąć współpracę oraz utrzymywać bieżące relacje z obecnymi partnerami.

System CRM klienci - Kaantor.pl

Mateusz Fórmański

Kaantor.pl

Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

CRM - branża IT opinie - polskie radio szczecin

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

CRM dla firm IT - opinie - Loco

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

CRM do branży IT - opinie - Scapol

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



W jaki sposób Synergius CRM wspiera proces sprzedaży usług?




Szanse sprzedaży

Do kluczowych funkcji systemu Synergius CRM wspierających procesy firm usługowych należy zarządzanie szansami sprzedaży. Przejrzysty i wygodny w użytkowaniu panel z szansami pozwala na odzwierciedlenie całego procesu sprzedaży usług, jak i zebranie w jednym miejscu wszystkich otwartych transakcji.

Wśród kluczowych korzyści tego rozwiązania należy wskazać znaczne ułatwienie i usprawnienie codziennej pracy handlowców - omawiane narzędzie wspiera priorytetyzację czynności i wskazuje te szanse, które wymagają natychmiastowej akcji. Szanse sprzedaży mają również istotne znaczenie dla kierownika, między innymi w zakresie weryfikacji działań pracowników czy prognozowania wyników.



Kompleksowa baza wiedzy o kontrahentach

Synergius CRM pozwala na wygodny dostęp do wszelkich informacji o klientach i historii współpracy z nimi w jednej, spójnej bazie. Wszystkie dane o kontrahentach nie tylko są odpowiednio posegregowane, ale również podlegają pełnej segmentacji kontaktów.

Dzięki naszemu rozwiązaniu CRM stworzysz rozbudowany profil klienta, uzupełniając go o pełen katalog istotnych dla Ciebie informacji według wielu różnych parametrów. Dodatkowo, baza klientów Synergius CRM wyposażona jest w rozległą wyszukiwarkę umożliwiającą szybkie odnajdowanie wybranych kontrahentów lub ich określonych grup.


Tworzenie ofert i wycen

Ofertowanie jest niezwykle ważnym etapem kontaktu biznesowego – prezentowanie wycen i pierwszy kontakt z klientem bardzo często rzutują na dalszą relację i powodzenie współpracy. Synergius CRM pozwala na przygotowanie ofert spójnych z wizualną identyfikacją i standardami Twojej firmy - to Ty decydujesz o ich wyglądzie. Jednocześnie, dzięki szerokiej automatyzacji systemu, już sam proces ich tworzenia jest przy tym szybszy i prostszy niż kiedykolwiek wcześniej.

Oferty w systemie Synergius CRM powiązane są z konkretnymi kontrahentami, co umożliwia każdemu z handlowców sprawdzenie w dowolnym momencie, jak wyglądała propozycja złożona przez Twoją firmę. Zachowasz dzięki temu całkowitą spójność w procesie komunikacji z klientem i ofertowania. Wszystkie oferty zachowują spójny wygląd, są dostępne dla wszystkich uprawnionych pracowników i przechowywane są w jednym miejscu.



Planowanie zadań i koordynacja pracy

Planowanie kolejnych zadań i realizacji należą do najważniejszych działań podejmowanych w każdym przedsiębiorstwie – nie inaczej jest w sektorze usługowym. Dzięki naszemu rozwiązaniu CRM w łatwy sposób będziesz mógł zarządzać czasem swoich pracowników, porządkować ich działania i optymalizować proces obsługi klienta.

Współdzielony kalendarz umożliwi wyświetlanie zadań wybranych pracowników w jednym, spójnym widoku – dzięki temu prościej i skuteczniej będziesz mógł zarządzać działaniami operacyjnymi i handlowymi w Twojej firmie. W przejrzystym panelu szybko zweryfikujesz dostępność danego pracownika lub wskażesz zastępstwo w pilnych sytuacjach. Co więcej, dzięki szeregowi widgetów udostępnianych kadrze zarządzającej, łatwo przeprowadzisz analizę czynności, które pracownicy wykonali lub zaniechali.



Raporty i analiza sprzedaży

Kolejną z istotnych funkcjonalności systemu Synergius CRM jest możliwość zautomatyzowanego tworzenia raportów i zestawień. Z jednej strony pozwala więc to uzyskać wszystkie niezbędne informacje na żądanie, z drugiej zaś – oszczędza czas Twoich pracowników, który musieliby oni poświęcić na żmudne wypełnianie raportów.

Raporty systemu CRM dotyczyć mogą prognozowanych wyników sprzedażowych, efektywności ofertowania czy też poszczególnych aktywności handlowców. Z naszym rozwiązaniem w łatwy sposób zidentyfikujesz również wąskie gardła w procesach sprzedażowych oraz będziesz mógł wyszczególnić przyczyny utraty szans sprzedaży. Ponadto - w zależności od potrzeb klienta - Synergius CRM pozwala także na przygotowanie różnej maści raportów indywidualnych.



Integracja z oprogramowaniem ERP

Dzięki możliwości wymiany danych z oprogramowaniem handlowo-magazynowym, system Synergius CRM pozwala na przechowywanie wszystkich najistotniejszych informacji w jednym miejscu. Proces integracji pomiędzy systemami pozwala na zaciąganie do CRM między innymi faktur czy stanów magazynowych, w drugą natomiast stronę - konkretnych zamówień. Sprawdzone integracje z oprogramowaniami ERP to jeden z głównych powodów dużej popularności systemu Synergius CRM na polskim rynku.