System CRM dla branży usługowej

Jak zwiększyć sprzedaż w sektorze usług?

Synergius CRM jest systemem, który sprawdzi się w każdej firmie działającej na rynku w branży usługowej, niezależnie od jej rozmiaru, długości istnienia czy obszaru specjalizacji. Nie od dziś wiadomo, że w kontekście usług najważniejsze są relacje z klientami – a to właśnie nimi pozwala w zorganizowany sposób zarządzać system CRM. Jednocześnie, zakres jego działania wykracza znacznie dalej niż zbieranie danych o kontrahentach i systematyzacja powiązanych z nimi informacji. Dobry program CRM wspiera również szereg innych procesów, które ostatecznie współdziałają w tym samym celu - stałym podtrzymywaniu jak najlepszych relacji z klientami.

Kluczowe korzyści z wdrożenia CRM w branży usługowej:

  • wzrost sprzedaży usług dzięki efektywnemu zarządzaniu szansami sprzedaży dostosowanemu do procesów firmy;
  • jedno narzędzie pracy dla najważniejszych działów organizacji;
  • znacząca poprawa wskaźnika retencji i satysfakcji klientów;
  • oszczędność czasu pracowników i kosztów operacyjnych;
  • usprawnienie zarządzania projektami;
  • spójna baza wiedzy o kontrahentach i usługach;
  • rozbudowane moduły raportowania i analiz;
  • usprawnienie komunikacji wewnątrz organizacji;
  • tworzenie masowych mailingów;
  • szybkie wykrywanie problemów i wdrażanie usprawnień;
  • bezpieczeństwo danych.






W tej branży zaufali nam:




Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu. „Karta kontrahenta” była dla nas prawdziwym kamieniem milowym.

CRM w firmach branży usługowej - opinie - Vector SH

Wojciech Kołodziejczyk

Vector Systemy Higieniczne

Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

CRM dla firm z branży usługowej - opinie - Polskie Radio Szczecin

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

CRM przedsiębiorstwa usługowej - opinie - Loco

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

CRM dla branży usługowej - opinie - Scapol

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



W jaki sposób Synergius CRM wspiera proces sprzedaży usług?




Szanse sprzedaży

Do kluczowych funkcji systemu Synergius CRM wspierających procesy firm usługowych należy zarządzanie szansami sprzedaży. Przejrzysty i wygodny w użytkowaniu panel z szansami pozwala na odzwierciedlenie całego procesu sprzedaży usług, jak i zebranie w jednym miejscu wszystkich otwartych transakcji.

Wśród kluczowych korzyści tego rozwiązania należy wskazać znaczne ułatwienie i usprawnienie codziennej pracy handlowców - omawiane narzędzie wspiera priorytetyzację czynności i wskazuje te szanse, które wymagają natychmiastowej akcji. Szanse sprzedaży mają również istotne znaczenie dla kierownika, między innymi w zakresie weryfikacji działań pracowników czy prognozowania wyników.



Kompleksowa baza wiedzy o kontrahentach

Synergius CRM pozwala na wygodny dostęp do wszelkich informacji o klientach i historii współpracy z nimi w jednej, spójnej bazie. Wszystkie dane o kontrahentach nie tylko są odpowiednio posegregowane, ale również podlegają pełnej segmentacji kontaktów.

Dzięki naszemu rozwiązaniu CRM stworzysz rozbudowany profil klienta, uzupełniając go o pełen katalog istotnych dla Ciebie informacji według wielu różnych parametrów. Dodatkowo, baza klientów Synergius CRM wyposażona jest w rozległą wyszukiwarkę umożliwiającą szybkie odnajdowanie wybranych kontrahentów lub ich określonych grup.


Tworzenie ofert i wycen

Ofertowanie jest niezwykle ważnym etapem kontaktu biznesowego – prezentowanie wycen i pierwszy kontakt z klientem bardzo często rzutują na dalszą relację i powodzenie współpracy. Synergius CRM pozwala na przygotowanie ofert spójnych z wizualną identyfikacją i standardami Twojej firmy - to Ty decydujesz o ich wyglądzie. Jednocześnie, dzięki szerokiej automatyzacji systemu, już sam proces ich tworzenia jest przy tym szybszy i prostszy niż kiedykolwiek wcześniej.

Oferty w systemie Synergius CRM powiązane są z konkretnymi kontrahentami, co umożliwia każdemu z handlowców sprawdzenie w dowolnym momencie, jak wyglądała propozycja złożona przez Twoją firmę. Zachowasz dzięki temu całkowitą spójność w procesie komunikacji z klientem i ofertowania. Wszystkie oferty zachowują spójny wygląd, są dostępne dla wszystkich uprawnionych pracowników i przechowywane są w jednym miejscu.



Planowanie zadań i koordynacja pracy

Planowanie kolejnych zadań i realizacji należą do najważniejszych działań podejmowanych w każdym przedsiębiorstwie – nie inaczej jest w sektorze usługowym. Dzięki naszemu rozwiązaniu CRM w łatwy sposób będziesz mógł zarządzać czasem swoich pracowników, porządkować ich działania i optymalizować proces obsługi klienta.

Współdzielony kalendarz umożliwi wyświetlanie zadań wybranych pracowników w jednym, spójnym widoku – dzięki temu prościej i skuteczniej będziesz mógł zarządzać działaniami operacyjnymi i handlowymi w Twojej firmie. W przejrzystym panelu szybko zweryfikujesz dostępność danego pracownika lub wskażesz zastępstwo w pilnych sytuacjach. Co więcej, dzięki szeregowi widgetów udostępnianych kadrze zarządzającej, łatwo przeprowadzisz analizę czynności, które pracownicy wykonali lub zaniechali.



Raporty i analiza sprzedaży

Kolejną z istotnych funkcjonalności systemu Synergius CRM jest możliwość zautomatyzowanego tworzenia raportów i zestawień. Z jednej strony pozwala więc to uzyskać wszystkie niezbędne informacje na żądanie, z drugiej zaś – oszczędza czas Twoich pracowników, który musieliby oni poświęcić na żmudne wypełnianie raportów.

Raporty systemu CRM dotyczyć mogą prognozowanych wyników sprzedażowych, efektywności ofertowania czy też poszczególnych aktywności handlowców. Z naszym rozwiązaniem w łatwy sposób zidentyfikujesz również wąskie gardła w procesach sprzedażowych oraz będziesz mógł wyszczególnić przyczyny utraty szans sprzedaży. Ponadto - w zależności od potrzeb klienta - Synergius CRM pozwala także na przygotowanie różnej maści raportów indywidualnych.



Integracja z oprogramowaniem ERP

Dzięki możliwości wymiany danych z oprogramowaniem handlowo-magazynowym, system Synergius CRM pozwala na przechowywanie wszystkich najistotniejszych informacji w jednym miejscu. Proces integracji pomiędzy systemami pozwala na zaciąganie do CRM między innymi faktur czy stanów magazynowych, w drugą natomiast stronę - konkretnych zamówień. Sprawdzone integracje z oprogramowaniami ERP to jeden z głównych powodów dużej popularności systemu Synergius CRM na polskim rynku.