System CRM dla branży rolniczej

Jak zwiększyć sprzedaż maszyn i urządzeń?

Synergius CRM to oprogramowanie CRM dla branży rolniczej, które wspiera sprzedaż maszyn i urządzeń oraz zaopatrywania w nawozy, nasiona i inne. CRM wspomaga sprzedaż do odbiorcy końcowego, czyli rolnika. System tego typu umożliwia zarządzanie różnymi procesami w jednym miejscu. CRM obsługuje m.in. proces pozyskiwania klientów i projektów na maszyny i urządzenia, gdzie kluczowa jest rola eksperta, a sprzedaż wymaga długotrwałych rozmów i konsultacji. To nie wszystko. Innym procesem, który możesz monitorować i optymalizować w CRM jest sprzedaż np. nasion. Ten proces wyróżnia charakter cykliczny i znaczenie budowania trwałych relacji z klientem.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży rolniczej

  • Wzrost sprzedaży maszyn rolniczych.
  • Pozyskanie stałych odbiorców końcowych na produkty takie jak nasiona.
  • Oszczędność czasu pracowników.
  • Zaawansowana segmentacja klientów (jakie zboża uprawia, na co jest potencjalny).
  • Zawsze aktualne informacje w jednym miejscu.
  • Szybka zastępowalność w przypadku nagłej nieobecności handlowca.
  • Trwałe relacje z klientami.
  • Optymalizacja pracy działu sprzedaży.
  • Możliwość szybkiego zauważenia problemu i wdrożenia usprawnień.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych.
  • Wygodne monitorowanie działań sprzedażowych.
  • Prostsze prognozowanie wyników sprzedaży.
  • Usprawniona komunikacja wewnątrz organizacji.
Sprawdzony System CRM dla branży rolniczej.

W tej branży zaufali nam, między innymi:

Klient CRM branża rolnicza - Mercator
Klient CRM z branży rolniczej - RGZ
Klient CRM firma rolnicza - Bauer

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży rolniczej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
Program CRM dla rolnictwa - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży rolniczej - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla firmy z branży rolniczej - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM - branża rolnicza - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM dla branży rolniczej - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży rolniczej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.

Prowadzisz firmę z branży rolniczej?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży maszyn i urządzeń rolniczych oraz nasion i nawozów?

Baza produktów - maszyny, nasiona, nawozy

Baza produktów to miejsce, w którym przechowujesz informacje o Twojej ofercie. Baza może być podzielona na kategorie np. maszyny, urządzenia, nasiona, nawozy oraz podkategorie. W karcie produktu znajduje się jego opis i specyfikacja oraz informacja o cenach, a przy integracji z systemem handlowo-magazynowym pobieramy także informację o aktualnym stanie magazynowym. Przechowywanie tych informacji w jednym miejscu pozwala zapanować nad ich aktualnością oraz uniknąć problemów związanych z błędnym ofertowaniem produktów i ich cen. Baza produktów jest także pomocna przy szybkim tworzeniu ofert dla klienta. Wystarczy zaznaczyć ofertę, a informacje o produkcie automatycznie zostaną przeniesione. To samo dotyczy danych klienta. To znaczna oszczędność czasu.

Baza produktów - nasion i maszyn rolniczych w CRM dla branży rolniczej.

Proces sprzedaży maszyn lub produktów rolniczych

Synergius CRM wspiera obsługę wielu kampanii sprzedażowych, które mogą całkowicie różnić się od siebie. CRM pozwala zarządzać sprzedażą maszyn i urządzeń, gdzie proces jest dłuższy, wymaga doświadczonego eksperta i wielu rozmów sprzedażowych. To jednak nie wszystko. System CRM doskonale poradzi sobie także we wsparciu sprzedaży cyklicznej nasion czy nawozów. W jednym widoku zobaczymy wszystkie szanse przydzielone do danej kampanii. Ikony na szansach informują handlowca o krokach, jakie powinien podjąć względem danego tematu.

Jak zorganizować proces sprzedaży w CRM dla branży rolniczej.

Analiza wyników

Na postawie danych wprowadzanych do systemu CRM, przygotowywane są automatyczne raporty sprzedażowe. W systemie znajdują się takie raporty jak: liczba i wartość ofert, zamówień czy faktur w okresie, a także ranking produktów oraz kontrahentów, z którymi wygenerowano najwyższą sprzedaż. To nie wszystko. Na postawie szans sprzedaży system dostarcza informacji o przyczynach utraty szans, a także wskazuje wąskie gardła w procesie sprzedaży.

Analiza wyników sprzedaży firmy rolniczej w systemie CRM.

Baza kontrahentów wraz z segmentacją

Baza kontrahentów to miejsce, w którym znaduje się kompletna historia współpracy z klientami. System CRM zbiera wszystkie zadania, zdarzenia, oferty, zamówienia, faktury, notatki i inne, a następnie porządkuje te dane w kartotekach kontrahentów. To sposób na wprowadzenie spójnego standardu, a także bezpieczeństwa. Prostsza staje się także zastępowalność pracowników w nagłej sytuacji. Inna osoba będzie w stanie szybko przejąć temat, ponieważ całą wiedzę na temat relacji z danym klientem znajdzie w jego karcie. CRM w branży rolniczej wspiera segmentacje klientów, pozwala zapisać m.in. informacje o tym, jakie zboża rolnik uprawia lub na jakie produkty jest potencjalny. W odpowiednim sezonie wystarczy wyszukać tak oznaczonych kontrahentów i rozpocząć kampanię sprzedaży nasion lub nawozów.

Spójna baza kontrahentów w systemie CRM dla branży rolniczej.

Sprawne planowanie pracy

Planowanie zadań z systemem CRM jest proste i szybkie. Handlowcy, którzy pracują głównie na szansach sprzedaży, będą dostawali wskazówki o tym, że powinni zaplanować zadanie względem szansy, że zadanie jest już zaplanowane lub że potrzebna jest szybka aktywność, ponieważ nie wykonali zadania. Jeżeli wolisz pracować z kalendarzem - nic straconego! Wszystkie te zadania zobaczysz na swoim kalendarzu, który dodatkowo pozwala na wyświetlenie zadań innych pracowników i sprawne planowanie wspólnych spotkań. CRM posiada także widgety, widoczne od razu po zalogowaniu. Mogą to być np. listy zadań na dziś lub przydatna szczególnie kierownikowi - lista zdarzeń, informująca o aktywnościach handlowców.

Kalendarz i planowanie zadań zespołu firmy rolniczej w CRM.

Ofertowanie

Ofertowanie to proces, w którym Twoja firma komunikuje się z klientem. Twoja oferta powinna być atrakcyjna wizualnie i czytelna. Nie jest to możliwe, jeśli każdy z pracowników przygotowuje ją w inny sposób. CRM w branży rolniczej pomaga wprowadzić jeden standard ofertowania, który na pewno zostanie doceniony przez Twoich klientów. Oferty zostaną w karcie kontrahenta i będą dostępne dla handlowców. W ten sposób każdy uprawniony pracownik będzie mógł szybko zorientować się w ostatniej propozycji Waszej firmy.

Ofertowanie w branży rolniczej.

Integracja z programem handlowo - magazynowym

Synergius CRM oferuje sprawdzone integracje z popularnymi programami handlowo-magazynowymi. Wymiana danych z systemem ERP pozwala przechować po stronie systemu CRM wszystkie potrzebne informacje. Do programu CRM pobierane są date np. o aktualnych stanach magazynowych i cenach oraz fakturach. Natomiast do programu handlowego przenoszone są dokumenty zamówień, stworzone po stronie rozwiązania CRM.

Integracje ERP z systemem CRM dla branży rolniczej.

Prowadzisz firmę z branży rolniczej?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje