System CRM dla branży okien, drzwi i bram

Jak zwiększyć sprzedaż i poprawić relacje z kontrahentami

Synergius CRM to system, który oferuje szerokie wsparcie dla handlowców w prowadzeniu skutecznej sprzedaży oraz pozwala znacząco wpłynąć na relacje Twojej firmy z otoczeniem. CRM w sektorze okien, drzwi i bram pozwala uporządkować procesy sprzedażowe Twojej firmy w taki sposób, by maksymalnie zwiększyć sprzedaż i usprawnić sposób pozyskiwania klientów.

Z naszym rozwiązaniem sprawnie obsłużysz wiele procesów sprzedażowych i będziesz w stanie zarządzać wszystkimi kampaniami w jednym miejscu. Synergius CRM to narzędzie, które zautomatyzuje powtarzalne czynności w Twojej firmie, zgromadzi dane dotyczące Twoich klientów i produktów, a także pozwoli na codzienną organizację pracy oraz przeprowadzanie analiz i raportowanie.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży okien, drzwi i bram:

  • wzrost sprzedaży produktów dzięki efektywnemu zarządzaniu szansami sprzedaży;
  • mniejsze koszty operacyjne i oszczędność czasu pracowników;
  • szybki dostęp do kompleksowej bazy wiedzy o klientach i produktach;
  • wspólne narzędzie pracy z zawsze aktualnymi informacjami;
  • wyższe standardy obsługi klienta i lepsze relacje z kontrahentami;
  • wsparcie w tworzeniu ofert i wycen;
  • automatyczne raporty i analizy dotyczące wszystkich najważniejszych informacji;
  • łatwy i szybki proces zastępowania pracowników;
  • dostęp do informacji w zakresie powodów utraty szans;
  • synchronizacja z pocztą i możliwość tworzenia masowych mailingów;
  • zapewnienie pełnego bezpieczeństwa danych;
  • usprawnienie komunikacji wewnątrzfirmowej.






W tej branży zaufali nam:




Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Synergius CRM pomógł nam usystematyzować oraz kontrolować pracę z leadami oraz aktywnymi Klientami. Sporządzane na tej podstawie raporty pozwalają nam dużo celniej prospektować firmy, z którymi możemy podjąć współpracę oraz utrzymywać bieżące relacje z obecnymi partnerami.

System CRM klienci - Kaantor.pl

Mateusz Fórmański

Kaantor.pl

Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

CRM - branża IT opinie - polskie radio szczecin

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

CRM dla firm IT - opinie - Loco

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

CRM do branży IT - opinie - Scapol

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



W jaki sposób Synergius CRM wspiera proces sprzedaży okien, drzwi i bram?



Zawsze aktualna oferta produktowa

W systemie Synergius CRM, w ramach uporządkowanej listy podzielonej na kategorie, gromadzony jest aktualny katalog produktów Twojej firmy wraz z ich obecnymi cenami. Za pośrednictwem integracji z programem handlowo-magazynowym możliwe jest również importowanie najnowszych informacji o ich poszczególnych stanach magazynowych. Kompletna baza produktów udostępniana jest wszystkim uprawnionym pracownikom firmy, dzięki czemu każdy z nich ma dostęp do tych samych, aktualnych i zebranych w jednym miejscu danych.

Znajdujące się w bazie produktów informacje wykorzystywane są w automatycznym procesie tworzenia ofert - wystarczy wskazanie produktu, by wszystkie dotyczące go informacje zostały przeniesione na ofertę bez konieczności ręcznego wprowadzania danych.

Zarządzanie szansami sprzedaży

Do najważniejszych funkcji systemu CRM należy moduł zarządzania szansami sprzedaży. Przejrzysty i wygodny panel odzwierciedla pełen proces sprzedaży produktów, w jednym widoku zbierając wszystkie przypisane do kampanii szanse i otwarte transakcje. Wystarczy jeden rzut oka, by zapoznać się z wszystkimi aktualnymi tematami i fazami, w których się znajdują, a także który z pracowników jest do nich przypisany. W łatwy sposób podejrzysz również prognozy sprzedażowe, np. na kolejne kwartały.

Panel szans sprzedaży umożliwia handlowcom szeroką priorytetyzację działań i wskazuje te transakcje, które wymagają podjęcia czynności. Kierownik wykorzysta go między innymi w analizie przyczyn utraty szans, aktywności poszczególnych handlowców czy też identyfikacji wąskich gardeł.



Baza kontrahentów i historia współpracy

Synergius CRM w jednym miejscu gromadzi i porządkuje dane dotyczące współpracy z wszystkimi Twoimi kontrahentami. Rozbudowana kartoteka kontrahenta zawiera wszystkie powiązane z danym klientem informacje i osoby kontaktowe, a także powiązane z nim dokumenty - od ofert, przez zamówienia, aż po faktury. Nasze rozwiązanie wspiera również przeprowadzanie szerokiej segmentacji kontrahentów dzięki możliwości tworzenia własnych atrybutów opisujących danego klienta.

Przechowywanie wszystkich tych informacji w systemie CRM nie tylko jest w pełni bezpieczne i wprowadza porządek w firmie, ale również umożliwia szybkie zapoznanie się z aktualnym poziomem współpracy z klientem. Pozwala to handlowcom na sprawne przekazywanie sobie szans sprzedaży w nagłych sytuacjach, bez tracenia czasu na omawianie historii przeprowadzanych działań.


Ofertowanie i wyceny

Ofertowanie jest niezbędnym etapem w komunikacji handlowca z klientem. W systemie Synergius CRM w szybki i wygodny sposób przygotujesz oferty spójne ze wzorcami oraz identyfikacją wizualną Twojej firmy, dzięki możliwości tworzenia własnych szablonów ofert. Jednocześnie będą one identyczne dla wszystkich handlowców, co pozwoli na zachowanie jednakowego standardu w całej organizacji.

W ramach współpracy z bazą kontrahentów, wszystkie oferty w systemie Synergius CRM przypisane są do odpowiednich klientów - umożliwia to zachowanie pełnej spójności na przestrzeni całej komunikacji z danym kontrahentem, niezależnie od zmian handlowców odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych transakcji.



Koordynacja i planowanie zadań

Kolejną z kluczowych funkcji systemu CRM jest umożliwienie kierownikom sprawnego gospodarowania czasem ich pracowników - od planowania i koordynacji działań poszczególnych osób, aż po zarządzanie pracą całych zespołów.

Nieocenionym narzędziem w tym zakresie jest współdzielony kalendarz, umożliwiający wyświetlanie zadań wielu osób w jednym, przejrzystym widoku. Z łatwością znajdziesz dzięki temu wolny termin i zaplanujesz spotkanie dla zespołu bądź zweryfikujesz dostępność danego pracownika w wybranym przedziale czasowym. Synergius CRM udostępnia również wiele widgetów dla kadry zarządzającej, które pozwalają na szybką analizę działań ukończonych bądź zaniechanych przez pracowników.



Analiza sprzedaży i raporty

Dzięki transferowi działań handlowych do systemu CRM szybko wygenerujesz wszystkie interesujące Cię raporty i zestawienia za pośrednictwem automatycznego procesu. Obecny w Synergius CRM szeroki zestaw raportów pozwala na analizę szeregu aktywności związanych z działalnością firmy: od działań poszczególnych handlowców, przez efektywność ofertowania i innych procesów działu handlowego, aż po prognozę wyników sprzedażowych. W równie łatwy sposób zidentyfikujesz wąskie gardła w procesach sprzedażowych bądź uzyskasz dostęp do przyczyn utraty szans sprzedażowych. Lista raportów może być jednocześnie poszerzona o indywidualne zestawienia, w zależności od potrzeb Twojego przedsiębiorstwa.



Integracja z programem ERP

Dzięki sprawdzonej integracji z programami handlowo-magazynowymi, Synergius CRM pozwoli Ci na znaczne ułatwienie codziennej pracy i zaoszczędzenie sporej ilości czasu. Integracja pozwala na przechowywanie wszystkich najważniejszych danych w jednym miejscu.

W ramach wymiany danych, do CRM z zewnętrznego systemu pobierane są między innymi informacje dotyczące aktualnych stanów magazynowych, dokumentów i faktur czy też indywidualnych cen. Natomiast stworzone w systemie Synergius CRM zamówienia oraz przypisane im dokumenty są wysyłane do ERP.