System CRM dla branży okien, drzwi i bram

Jak zwiększyć sprzedaż i poprawić relacje z kontrahentami

Synergius CRM to system, który oferuje szerokie wsparcie dla handlowców w prowadzeniu skutecznej sprzedaży oraz pozwala znacząco wpłynąć na relacje Twojej firmy z otoczeniem. CRM w sektorze okien, drzwi i bram pozwala uporządkować procesy sprzedażowe Twojej firmy w taki sposób, by maksymalnie zwiększyć sprzedaż i usprawnić sposób pozyskiwania klientów. Z naszym rozwiązaniem sprawnie obsłużysz wiele procesów sprzedażowych i będziesz w stanie zarządzać wszystkimi kampaniami w jednym miejscu. Synergius CRM to narzędzie, które zautomatyzuje powtarzalne czynności w Twojej firmie, zgromadzi dane dotyczące Twoich klientów i produktów, a także pozwoli na codzienną organizację pracy oraz przeprowadzanie analiz i raportowanie.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży okien, drzwi i bram

  • wzrost sprzedaży produktów dzięki efektywnemu zarządzaniu szansami sprzedaży;
  • mniejsze koszty operacyjne i oszczędność czasu pracowników;
  • szybki dostęp do kompleksowej bazy wiedzy o klientach i produktach;
  • wspólne narzędzie pracy z zawsze aktualnymi informacjami;
  • wyższe standardy obsługi klienta i lepsze relacje z kontrahentami;
  • wsparcie w tworzeniu ofert i wycen;
  • automatyczne raporty i analizy dotyczące wszystkich najważniejszych informacji;
  • łatwy i szybki proces zastępowania pracowników;
  • dostęp do informacji w zakresie powodów utraty szans;
  • synchronizacja z pocztą i możliwość tworzenia masowych mailingów;
  • zapewnienie pełnego bezpieczeństwa danych;
  • usprawnienie komunikacji wewnątrzfirmowej.
CRM dla branży okien, drzwi i bram.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient CRM okna, drzwi, bramy - PGUM SILL
Klient CRM branża okien, drzwi i bram - WDB Group

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży okien, drzwi, bram - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM dla sprzedaży okien, drzwi i bram - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży okien, drzwi i bram - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla branży okien - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM dla branży drzwi - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM dla branży bram - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży okien, drzwi, bram - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.

Prowadzisz firmę z branży okien, drzwi i bram?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

W jaki sposób Synergius CRM wspiera proces sprzedaży okien, drzwi i bram?

Zawsze aktualna oferta produktowa

W systemie Synergius CRM, w ramach uporządkowanej listy podzielonej na kategorie, gromadzony jest aktualny katalog produktów Twojej firmy wraz z ich obecnymi cenami. Za pośrednictwem integracji z programem handlowo-magazynowym możliwe jest również importowanie najnowszych informacji o ich poszczególnych stanach magazynowych. Kompletna baza produktów udostępniana jest wszystkim uprawnionym pracownikom firmy, dzięki czemu każdy z nich ma dostęp do tych samych, aktualnych i zebranych w jednym miejscu danych. Znajdujące się w bazie produktów informacje wykorzystywane są w automatycznym procesie tworzenia ofert - wystarczy wskazanie produktu, by wszystkie dotyczące go informacje zostały przeniesione na ofertę bez konieczności ręcznego wprowadzania danych.

Baza produktów w systemie CRM dla branży okien, drzwi i bram.

Zarządzanie szansami sprzedaży

Do najważniejszych funkcji systemu CRM należy moduł zarządzania szansami sprzedaży. Przejrzysty i wygodny panel odzwierciedla pełen proces sprzedaży produktów, w jednym widoku zbierając wszystkie przypisane do kampanii szanse i otwarte transakcje. Wystarczy jeden rzut oka, by zapoznać się z wszystkimi aktualnymi tematami i fazami, w których się znajdują, a także który z pracowników jest do nich przypisany. W łatwy sposób podejrzysz również prognozy sprzedażowe, np. na kolejne kwartały. Panel szans sprzedaży umożliwia handlowcom szeroką priorytetyzację działań i wskazuje te transakcje, które wymagają podjęcia czynności. Kierownik wykorzysta go między innymi w analizie przyczyn utraty szans, aktywności poszczególnych handlowców czy też identyfikacji wąskich gardeł.

Zarządzanie szansami sprzedaży w CRM dla branży okien, drzwi i bram

Baza kontrahentów i historia współpracy

Synergius CRM w jednym miejscu gromadzi i porządkuje dane dotyczące współpracy z wszystkimi Twoimi kontrahentami. Rozbudowana kartoteka kontrahenta zawiera wszystkie powiązane z danym klientem informacje i osoby kontaktowe, a także powiązane z nim dokumenty - od ofert, przez zamówienia, aż po faktury. Nasze rozwiązanie wspiera również przeprowadzanie szerokiej segmentacji kontrahentów dzięki możliwości tworzenia własnych atrybutów opisujących danego klienta. Przechowywanie wszystkich tych informacji w systemie CRM nie tylko jest w pełni bezpieczne i wprowadza porządek w firmie, ale również umożliwia szybkie zapoznanie się z aktualnym poziomem współpracy z klientem. Pozwala to handlowcom na sprawne przekazywanie sobie szans sprzedaży w nagłych sytuacjach, bez tracenia czasu na omawianie historii przeprowadzanych działań.

Baza wiedzy o współpracy z kontrahentami w systemie CRM w branży okien, drzwi i bram.

Ofertowanie i wyceny

Ofertowanie jest niezbędnym etapem w komunikacji handlowca z klientem. W systemie Synergius CRM w szybki i wygodny sposób przygotujesz oferty spójne ze wzorcami oraz identyfikacją wizualną Twojej firmy, dzięki możliwości tworzenia własnych szablonów ofert. Jednocześnie będą one identyczne dla wszystkich handlowców, co pozwoli na zachowanie jednakowego standardu w całej organizacji. W ramach współpracy z bazą kontrahentów, wszystkie oferty w systemie Synergius CRM przypisane są do odpowiednich klientów - umożliwia to zachowanie pełnej spójności na przestrzeni całej komunikacji z danym kontrahentem, niezależnie od zmian handlowców odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych transakcji.

Ofertowanie w oprogramowaniu CRM dla firm produkujących lub sprzedających okna, drzwi i bramy.

Koordynacja i planowanie zadań

Kolejną z kluczowych funkcji systemu CRM jest umożliwienie kierownikom sprawnego gospodarowania czasem ich pracowników - od planowania i koordynacji działań poszczególnych osób, aż po zarządzanie pracą całych zespołów. Nieocenionym narzędziem w tym zakresie jest współdzielony kalendarz, umożliwiający wyświetlanie zadań wielu osób w jednym, przejrzystym widoku. Z łatwością znajdziesz dzięki temu wolny termin i zaplanujesz spotkanie dla zespołu bądź zweryfikujesz dostępność danego pracownika w wybranym przedziale czasowym. Synergius CRM udostępnia również wiele widgetów dla kadry zarządzającej, które pozwalają na szybką analizę działań ukończonych bądź zaniechanych przez pracowników.

Kalendarz i planowanie zadań pracowników w CRM w branży okien, drzwi i bram.

Analiza sprzedaży i raporty

Dzięki transferowi działań handlowych do systemu CRM szybko wygenerujesz wszystkie interesujące Cię raporty i zestawienia za pośrednictwem automatycznego procesu. Obecny w Synergius CRM szeroki zestaw raportów pozwala na analizę szeregu aktywności związanych z działalnością firmy: od działań poszczególnych handlowców, przez efektywność ofertowania i innych procesów działu handlowego, aż po prognozę wyników sprzedażowych. W równie łatwy sposób zidentyfikujesz wąskie gardła w procesach sprzedażowych bądź uzyskasz dostęp do przyczyn utraty szans sprzedażowych. Lista raportów może być jednocześnie poszerzona o indywidualne zestawienia, w zależności od potrzeb Twojego przedsiębiorstwa.

Analiza działań sprzedaży w systemie CRM w branży okien, drzwi i bram.

Integracja z programem ERP

Dzięki sprawdzonej integracji z programami handlowo-magazynowymi, Synergius CRM pozwoli Ci na znaczne ułatwienie codziennej pracy i zaoszczędzenie sporej ilości czasu. Integracja pozwala na przechowywanie wszystkich najważniejszych danych w jednym miejscu. W ramach wymiany danych, do CRM z zewnętrznego systemu pobierane są między innymi informacje dotyczące aktualnych stanów magazynowych, dokumentów i faktur czy też indywidualnych cen. Natomiast stworzone w systemie Synergius CRM zamówienia oraz przypisane im dokumenty są wysyłane do ERP.

Integracje ERP z systemem CRM w branży okien, drzwi i bram.

Prowadzisz firmę z branży okien, drzwi i bram?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje