System CRM dla branży medycznej

Jak zwiększyć sprzedaż maszyn i urządzeń?

Synergius CRM to program CRM, którego zadaniem jest wsparcie działu sprzedaży w procesie sprzedaży maszyn i urządzeń medycznych do gabinetów kosmetycznych, dentystycznych, szpitali i innych placówek tego typu. Najważniejszym zadaniem systemu CRM dla branży medycznej jest wsparcie handlowców w zarządzaniu szansami sprzedaży, budowaniu relacji z klientami oraz efektywnym planowaniu pracy. To także narzędzie dla kierownika, które wspiera go w skutecznym i efektywnym koordynowaniu pracy, monitorowaniu i optymalizowaniu procesu sprzedaży, a także raportowaniu wyników podlegającego mu działu.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży medycznej

  • Wzrost sprzedaży maszyn i urządzeń medycznych.
  • Oszczędność czasu handlowców.
  • Dostęp do aktualnych informacji w jednym miejscu.
  • Łatwa zastępowalność w przypadku nieobecności handlowca.
  • Zbudowanie dobrych i stałych relacji z klientami.
  • Optymalizacja działań handlowców.
  • Wiedza na temat przyczyn utraty szans.
  • Szybkie zauważenie ewentualnych problemów i wdrożenie usprawnień.
  • Bezpieczeństwo danych.
  • Proste monitorowanie działań sprzedażowych przez zarząd.
  • Łatwe prognozowanie wyników sprzedaży.
  • Dobra komunikacja wewnątrz organizacji.









Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży maszyn i urządzeń medycznych?






Baza produktów

Baza produktów w systemie CRM pozwala zapanować nad aktualnością oferty produktowej. Wszyscy handlowcy, w jednym miejscu, znajdą informacje na temat aktualnych maszyn oraz urządzeń i ich cen. Dodatkowo produkty wykorzystywane są przy szybkim tworzeniu ofert. Handlowiec wybiera produkt, a informacje o nim zaciągają się automatycznie. Przechowywanie informacji o ofercie produktowej w systemie CRM pozwala uniknąć sytuacji, w której handlowiec załącza do oferty nieaktualne ceny.





Pozyskiwanie nowych klientów

Zarządzanie szansami sprzedaży to widok, który odzwierciedla proces sprzedaży maszyn i urządzeń medycznych. CRM w jednym miejscu zbiera i porządkuje wszystkie szanse sprzedaży. To narzędzie wspiera handlowców w obsłudze klientów, wskazując konieczność zaplanowania zadania względem szansy lub podjęcie działań, gdy zadanie jest przeterminowane. Ten sam widok pozwala kierownikowi, w szybki sposób, zweryfikować pracę handlowców oraz prognozować wyniki.





Analiza działań sprzedaży

Przeniesienie czynności handlowych do systemu CRM pozwala na tworzenie automatycznych raportów na temat aktywności handlowców, wyników dotyczących ofertowania, zamówień i sprzedaży. To nie wszystko. System CRM dostarcza wskazówek na temat wąskich gardeł w procesie lub przyczyn utraty szans sprzedaży. Synergius CRM pozwala także na umieszczenie indywidualnych raportów, przygotowanych pod wymagania klienta.






Baza wiedzy o kontrahentach

Wszystkie informacje o kontrahentach i współpracy z nimi znajdziesz w jednym miejscu. Dane o klientach są uporządkowane i umożliwiają szeroką segmentacje kontaktów. Baza kontrahentów została wyposażona w zaawansowaną wyszukiwarkę, która pozwala w szybki sposób znaleźć interesujące grupy kontrahentów.





Sprawne planowanie pracy

Synergius CRM wspiera kierowników w planowaniu i koordynacji pracy zespołu. System umożliwia podejrzenie zadań innych pracowników w jednym kalendarzu. W ten sposób możesz szybko planować spotkania dla wielu osób lub zweryfikować ich niedostępność i wskazać zastępstwo. Oprócz kalendarza, dostępny jest także widget ze zdarzeniami wybranych osób. Dzięki niemu kierownicy mogą być na bieżąco z aktywnościami w dziale sprzedaży i szybko zareagować na ewentualny problem. Jednym z częściej wykorzystywanych narzędzi jest widget "zadania na dziś", który wyświetla zadania zaplanowane na dany dzień, a także (opcjonalnie) niewykonane w przeszłości.





Ofertowanie

Ofertowanie dzięki wykorzystaniu rozwiązań CRM staje się prostsze i szybsze niż kiedykolwiek wcześniej. Oferty przygotowane w CRM są spójne z identyfikacją wizualną Twojej firmy, ponieważ to Ty decydujesz o ich wyglądzie. W systemie oferty wiążą się z kontrahentami, dzięki czemu każdy handlowiec może szybko sprawdzić jak wyglądała propozycja Twojej firmy. CRM pozwala zachować spójny proces ofertowania i komunikacji z klientami. Każda oferta wygląda tak samo, jest dostępna dla uprawnionych pracowników oraz przechowywana w jednym miejscu.






Integracja z programem handlowo- magazynowym

Integracja systemu CRM z programem handlowo-magazynowym pozwala na przechowanie najważniejszych informacji w jednym miejscu - po stronie systemu CRM. Podczas wymiany danych do programu CRM pobierane są m.in. stany magazynowe, faktury i rozliczenia. Natomiast do systemu ERP wysyłane zostają zamówienia. Synergius CRM jest jednym z najpopularniejszych systemów CRM na polskim rynku, które oferują sprawdzone integracje z programami handlowo-magazynowymi.