System CRM dla branży medycznej

Jak zwiększyć sprzedaż maszyn i urządzeń?

Synergius CRM to program CRM, którego zadaniem jest wsparcie działu sprzedaży w procesie sprzedaży maszyn i urządzeń medycznych do gabinetów kosmetycznych, dentystycznych, szpitali i innych placówek tego typu. Najważniejszym zadaniem systemu CRM dla branży medycznej jest wsparcie handlowców w zarządzaniu szansami sprzedaży, budowaniu relacji z klientami oraz efektywnym planowaniu pracy. To także narzędzie dla kierownika, które wspiera go w skutecznym i efektywnym koordynowaniu pracy, monitorowaniu i optymalizowaniu procesu sprzedaży, a także raportowaniu wyników podlegającego mu działu.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży medycznej

  • Wzrost sprzedaży maszyn i urządzeń medycznych.
  • Oszczędność czasu handlowców.
  • Dostęp do aktualnych informacji w jednym miejscu.
  • Łatwa zastępowalność w przypadku nieobecności handlowca.
  • Zbudowanie dobrych i stałych relacji z klientami.
  • Optymalizacja działań handlowców.
  • Wiedza na temat przyczyn utraty szans.
  • Szybkie zauważenie ewentualnych problemów i wdrożenie usprawnień.
  • Bezpieczeństwo danych.
  • Proste monitorowanie działań sprzedażowych przez zarząd.
  • Łatwe prognozowanie wyników sprzedaży.
  • Dobra komunikacja wewnątrz organizacji.









Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Synergius CRM pomógł nam usystematyzować oraz kontrolować pracę z leadami oraz aktywnymi Klientami. Sporządzane na tej podstawie raporty pozwalają nam dużo celniej prospektować firmy, z którymi możemy podjąć współpracę oraz utrzymywać bieżące relacje z obecnymi partnerami.

Mateusz Fórmański

Kaantor.pl

Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży maszyn i urządzeń medycznych?






Baza produktów

Baza produktów w systemie CRM pozwala zapanować nad aktualnością oferty produktowej. Wszyscy handlowcy, w jednym miejscu, znajdą informacje na temat aktualnych maszyn oraz urządzeń i ich cen. Dodatkowo produkty wykorzystywane są przy szybkim tworzeniu ofert. Handlowiec wybiera produkt, a informacje o nim zaciągają się automatycznie. Przechowywanie informacji o ofercie produktowej w systemie CRM pozwala uniknąć sytuacji, w której handlowiec załącza do oferty nieaktualne ceny.





Pozyskiwanie nowych klientów

Zarządzanie szansami sprzedaży to widok, który odzwierciedla proces sprzedaży maszyn i urządzeń medycznych. CRM w jednym miejscu zbiera i porządkuje wszystkie szanse sprzedaży. To narzędzie wspiera handlowców w obsłudze klientów, wskazując konieczność zaplanowania zadania względem szansy lub podjęcie działań, gdy zadanie jest przeterminowane. Ten sam widok pozwala kierownikowi, w szybki sposób, zweryfikować pracę handlowców oraz prognozować wyniki.





Analiza działań sprzedaży

Przeniesienie czynności handlowych do systemu CRM pozwala na tworzenie automatycznych raportów na temat aktywności handlowców, wyników dotyczących ofertowania, zamówień i sprzedaży. To nie wszystko. System CRM dostarcza wskazówek na temat wąskich gardeł w procesie lub przyczyn utraty szans sprzedaży. Synergius CRM pozwala także na umieszczenie indywidualnych raportów, przygotowanych pod wymagania klienta.






Baza wiedzy o kontrahentach

Wszystkie informacje o kontrahentach i współpracy z nimi znajdziesz w jednym miejscu. Dane o klientach są uporządkowane i umożliwiają szeroką segmentacje kontaktów. Baza kontrahentów została wyposażona w zaawansowaną wyszukiwarkę, która pozwala w szybki sposób znaleźć interesujące grupy kontrahentów.





Sprawne planowanie pracy

Synergius CRM wspiera kierowników w planowaniu i koordynacji pracy zespołu. System umożliwia podejrzenie zadań innych pracowników w jednym kalendarzu. W ten sposób możesz szybko planować spotkania dla wielu osób lub zweryfikować ich niedostępność i wskazać zastępstwo. Oprócz kalendarza, dostępny jest także widget ze zdarzeniami wybranych osób. Dzięki niemu kierownicy mogą być na bieżąco z aktywnościami w dziale sprzedaży i szybko zareagować na ewentualny problem. Jednym z częściej wykorzystywanych narzędzi jest widget "zadania na dziś", który wyświetla zadania zaplanowane na dany dzień, a także (opcjonalnie) niewykonane w przeszłości.





Ofertowanie

Ofertowanie dzięki wykorzystaniu rozwiązań CRM staje się prostsze i szybsze niż kiedykolwiek wcześniej. Oferty przygotowane w CRM są spójne z identyfikacją wizualną Twojej firmy, ponieważ to Ty decydujesz o ich wyglądzie. W systemie oferty wiążą się z kontrahentami, dzięki czemu każdy handlowiec może szybko sprawdzić jak wyglądała propozycja Twojej firmy. CRM pozwala zachować spójny proces ofertowania i komunikacji z klientami. Każda oferta wygląda tak samo, jest dostępna dla uprawnionych pracowników oraz przechowywana w jednym miejscu.






Integracja z programem handlowo- magazynowym

Integracja systemu CRM z programem handlowo-magazynowym pozwala na przechowanie najważniejszych informacji w jednym miejscu - po stronie systemu CRM. Podczas wymiany danych do programu CRM pobierane są m.in. stany magazynowe, faktury i rozliczenia. Natomiast do systemu ERP wysyłane zostają zamówienia. Synergius CRM jest jednym z najpopularniejszych systemów CRM na polskim rynku, które oferują sprawdzone integracje z programami handlowo-magazynowymi.