System CRM dla branży kosmetycznej

Jak zwiększyć sprzedaż kosmetyków?

Synergius CRM to program CRM, który wspiera handlowców w skutecznej sprzedaży. CRM w branży kosmetycznej pomaga uporządkować procesy sprzedażowe, aby maksymalnie usprawnić sposób pozyskiwania stałych odbiorców na produkty kosmetyczne. System umożliwia zarządzanie wieloma kampaniami w jednym miejscu. Może wesprzeć Twoją firmę także w procesie utrzymywania relacji z klientami, dosprzedaży, wprowadzania nowych produktów na rynek i innych. To narzędzie, które organizuję pracę i przejmuje proste, ale czasochłonne czyności.



Korzyści z wdrożenia CRM w branży kosmetycznej

  • Wzrost sprzedaży produktów kosmetycznych i chemii gospodarczej.
  • Pozyskanie stałych odbiorców końcowych (gabinetów kosmetycznych, fryzjerskich, hurtowni).
  • Oszczędność czasu.
  • Szybki dostęp do kompletnej wiedzy o klientach.
  • Prosta zastępowalność pracowników.
  • Usprawniona praca działu sprzedaży.
  • Znajomość przyczyn utraty szans sprzedaży.
  • Bezpieczeństwo danych.
  • Proste i szybkie monitorowanie działań sprzedażowych.
  • Automatyczne prognozowanie wyników sprzedaży.
  • Dobra komunikacja wewnątrz organizacji.
  • Trwałe relacje z klientami.









Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

Katrzyna Nestorowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży?




Aktualna oferta produktowa w CRM

CRM przechowuje listę produktów wraz z ich cenami. Korzystając z integracji z programem ERP, do produktów zostaną przypisane także aktualne stany magazynowe.

Baza produktów jest dostępna dla uprawnionych pracowników. W ten sposób wszyscy mają dostęp do tej samej, aktualnej informacji i nie generują problemów w postaci błędnych cen na ofercie.

Dane z bazy produktów wykorzystywane są do szybkiego tworzenia ofert. Handlowiec nie musi uzupełniać ich ręcznie. Wystarczy, że wskaże produkt, a informacje zostaną przeniesione na ofertę.

Z oferty w kilka sekund możesz wygenerować zamówienie.





Jak sprawnie pozyskiwać hurtownie kosmetyczne lub odbiorców końcowych?

CRM wspiera producentów w procesie pozyskiwania nowych dystrybutorów oraz klientów końcowych,  którym cyklicznie sprzedawane są kosmetyki. Synergius CRM umożliwia zarządzanie wieloma kampaniami sprzedaży w jednym miejscu. Wspiera także proces utrzymania relacji, dosprzedaży, wprowadzenia nowego produktu na rynek i inne.





Analiza sprzedaży

System CRM to narzędzie analityczne. Oszczędza czas tworząc automatyczne zestawienia. Synergius CRM oferuje pakiet raportów, które podsumowują wartość ofert, zamówień, sprzedaży. Tworzy także ranking najlepiej sprzedawanych produktów oraz kontrahentów, którzy wygenerowali najwyższą sprzedaż. To także program, który zbiera informacje od handlowców i daje kierownikom wiedzę na temat powodów utraty szans sprzedaży, a nawet wąskich gardeł w procesie.

Możliwe jest także rozszerzenie analizy o indywidualne raporty, przygotowane specjalnie dla Twojej firmy.






Historia współpracy z kontrahentami

Synergius CRM uporządkuje informacje o współpracy z klientami. W karcie klienta znajdziesz podstawowe dane o firmie, dane kontaktowe, ale także wszystkie dokumenty (oferty, zamówienia, faktury). To nie wszystko. Możesz stworzyć własne pola opisujące kontrahentów, które ułatwią Ci ich segmentację i kolejne kampanie. Możesz także szybko wyszukiwać kontrahentów na podstawie atrybutów standardowych, ale także dodanych przez Ciebie.





Sprawne planowanie i koordynowanie pracy

Synergius CRM wspiera sprzedaż poprzez narzędzia do sprawnego planowania i koordynowania pracy. W systemie znajdziesz kalendarz z możliwością wyświetlania zadań wielu osób. W ten sposób znajdziesz wolny termin i zaplanujesz spotkanie dla Twojego zespołu. Zrobisz to sprawnie i szybko.

CRM oferuje także listy zadań na dziś, która przypomina o zaplanowanych na dany dzień czynnościach. Kierownicy mogą wykorzystać listy zdarzeń wszystkich osób, aby być na bieżąco i móc szybko zareagować na problem.





Ofertowanie

Ofertowanie to część komunikacji handlowca z klientem. Przesyłana oferta powinna być czytelna i atrakcyjna. CRM pomaga wprowadzić jeden standard ofertowania dla wszystkich handlowców. Synergius CRM umożliwia tworzenie własnych szablonów ofert, dzięki czemu wygląd oferty możesz dostosować do identyfikacji wizualnej Twojej firmy.

CRM umożliwia szybko stworzyć ofertę. Wystarczy, że wybierzesz produkty i kontrahenta, a system pobierze potrzebne informacje. W kilka sekund, na podstawie oferty, wygenerujesz zamówienie.






Integracja z programem handlowo-magazynowym

Synergius CRM integruje się z systemami ERP. Współpraca z zewnętrznym systemem polega m.in. na pobraniu do systemu CRM informacji o stanach magazynowych i fakturach. W ramach wymiany, do systemu ERP przekazywane są dokumenty zamówień.

Integracja z popularnymi programami handlowo-magazynowymi umożliwia przechowanie wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu.