System CRM dla branży kosmetycznej

Jak zwiększyć sprzedaż kosmetyków?

Synergius CRM to program CRM, który wspiera handlowców w skutecznej sprzedaży. CRM w branży kosmetycznej pomaga uporządkować procesy sprzedażowe, aby maksymalnie usprawnić sposób pozyskiwania stałych odbiorców na produkty kosmetyczne. System umożliwia zarządzanie wieloma kampaniami w jednym miejscu. Może wesprzeć Twoją firmę także w procesie utrzymywania relacji z klientami, dosprzedaży, wprowadzania nowych produktów na rynek i innych. To narzędzie, które organizuję pracę i przejmuje proste, ale czasochłonne czynności.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży kosmetycznej

  • Wzrost sprzedaży produktów kosmetycznych i chemii gospodarczej.
  • Pozyskanie stałych odbiorców końcowych (gabinetów kosmetycznych, fryzjerskich, hurtowni).
  • Oszczędność czasu.
  • Szybki dostęp do kompletnej wiedzy o klientach.
  • Prosta zastępowalność pracowników.
  • Usprawniona praca działu sprzedaży.
  • Znajomość przyczyn utraty szans sprzedaży.
  • Bezpieczeństwo danych.
  • Proste i szybkie monitorowanie działań sprzedażowych.
  • Automatyczne prognozowanie wyników sprzedaży.
  • Dobra komunikacja wewnątrz organizacji.
  • Trwałe relacje z klientami.
Sprawdzony program CRM dla branży kosmetycznej.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient CRM z branży kosmetycznej - Enzym
Klient CRM branża kosmetyczna - Beja
Klient CRM firma z branży kosmetycznej - Taida

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży kosmetycznej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM do sprzedaży artykułów kosmetycznych - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży kosmetycznej - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla firmy z branży kosmetycznej - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM - branża kosmetyczna - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM dla firmy kosmetycznej - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży kosmetycznej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM do sprzedaży artykułów kosmetycznych - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz

Prowadzisz firmę z branży kosmetycznej?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży?

Aktualna oferta produktowa w CRM

CRM przechowuje listę produktów wraz z ich cenami. Korzystając z integracji z programem ERP, do produktów zostaną przypisane także aktualne stany magazynowe.Baza produktów jest dostępna dla uprawnionych pracowników. W ten sposób wszyscy mają dostęp do tej samej, aktualnej informacji i nie generują problemów w postaci błędnych cen na ofercie. Dane z bazy produktów wykorzystywane są do szybkiego tworzenia ofert. Handlowiec nie musi uzupełniać ich ręcznie. Wystarczy, że wskaże produkt, a informacje zostaną przeniesione na ofertę. Z oferty w kilka sekund możesz wygenerować zamówienie.

Baza produktów w systemie CRM dla branży kosmetycznej.

Jak sprawnie pozyskiwać hurtownie kosmetyczne lub odbiorców końcowych?

CRM wspiera producentów w procesie pozyskiwania nowych dystrybutorów oraz klientów końcowych,  którym cyklicznie sprzedawane są kosmetyki. Synergius CRM umożliwia zarządzanie wieloma kampaniami sprzedaży w jednym miejscu. Wspiera także proces utrzymania relacji, dosprzedaży, wprowadzenia nowego produktu na rynek i inne.

Jak zorganizować proces sprzedaży w CRM dla branży kosmetycznej.

Analiza sprzedaży

System CRM to narzędzie analityczne. Oszczędza czas tworząc automatyczne zestawienia. Synergius CRM oferuje pakiet raportów, które podsumowują wartość ofert, zamówień, sprzedaży. Tworzy także ranking najlepiej sprzedawanych produktów oraz kontrahentów, którzy wygenerowali najwyższą sprzedaż. To także program, który zbiera informacje od handlowców i daje kierownikom wiedzę na temat powodów utraty szans sprzedaży, a nawet wąskich gardeł w procesie. Możliwe jest także rozszerzenie analizy o indywidualne raporty, przygotowane specjalnie dla Twojej firmy.

Analiza wyników sprzedaży w systemie CRM idealanym dla branży kosmetycznej.

Historia współpracy z kontrahentami

Synergius CRM uporządkuje informacje o współpracy z klientami. W karcie klienta znajdziesz podstawowe dane o firmie, dane kontaktowe, ale także wszystkie dokumenty (oferty, zamówienia, faktury). To nie wszystko. Możesz stworzyć własne pola opisujące kontrahentów, które ułatwią Ci ich segmentację i kolejne kampanie. Możesz także szybko wyszukiwać kontrahentów na podstawie atrybutów standardowych, ale także dodanych przez Ciebie.

Historia współpracy z kontrahentami w systemie CRM dla branży kosmetycznej.

Sprawne planowanie i koordynowanie pracy

Synergius CRM wspiera sprzedaż poprzez narzędzia do sprawnego planowania i koordynowania pracy. W systemie znajdziesz kalendarz z możliwością wyświetlania zadań wielu osób. W ten sposób znajdziesz wolny termin i zaplanujesz spotkanie dla Twojego zespołu. Zrobisz to sprawnie i szybko. CRM oferuje także listy zadań na dziś, która przypomina o zaplanowanych na dany dzień czynnościach. Kierownicy mogą wykorzystać listy zdarzeń wszystkich osób, aby być na bieżąco i móc szybko zareagować na problem.

Planowanie zadań pracowników firmy kosmetycznej w systemie CRM.

Ofertowanie

Ofertowanie to część komunikacji handlowca z klientem. Przesyłana oferta powinna być czytelna i atrakcyjna. CRM pomaga wprowadzić jeden standard ofertowania dla wszystkich handlowców. Synergius CRM umożliwia tworzenie własnych szablonów ofert, dzięki czemu wygląd oferty możesz dostosować do identyfikacji wizualnej Twojej firmy. CRM umożliwia szybko stworzyć ofertę. Wystarczy, że wybierzesz produkty i kontrahenta, a system pobierze potrzebne informacje. W kilka sekund, na podstawie oferty, wygenerujesz zamówienie.

Ofertowanie branży kosmetycznej w systemie CRM.

Integracja z programem handlowo - magazynowym

Synergius CRM integruje się z systemami ERP. Współpraca z zewnętrznym systemem polega m.in. na pobraniu do systemu CRM informacji oz stanach magazynowych iz fakturach. W ramach wymiany, do systemu ERP przekazywane są dokumenty zamówień. Integracja z popularnymi programami handlowo-magazynowymi umożliwia przechowanie wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu.

Integracje ERP z systemem CFRM dla branży kosmetycznej.

Prowadzisz firmę z branży kosmetycznej?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje