System CRM dla branży IT

Jak zwiększyć sprzedaż w sektorze IT?

W każdej branży technologicznej stały wzrost oraz sukcesy we wdrażaniu kolejnych produktów zależne są od obranej przez firmę filozofii zarządzania. Nie inaczej jest w sektorze IT. Oczywiście, zatrudnienie najwyższej klasy inżynierów oraz wspieranie się zdolnymi marketingowcami ma ogromne znaczenie, Jednak samo w sobie nie gwarantuje to sukcesu. Dlatego warto rozejrzeć się za narzędziem, które wspomoże firmę w koordynowaniu projektów, zarządzaniu relacjami z klientami oraz gromadzeniu wiedzy o nich. Synergius CRM jest właśnie takim narzędziem. Oprogramowanie to ułatwia zarządzanie firmą, a dodatkowo pomaga koordynować liczne projekty i procesy oraz wspiera przedsiębiorstwo w kontroli finansowej.

Uwaga!: Niektóre funkcje systemu przedstawione w powyższym filmie mogą być dostępne jedynie w dedykowanym wariancie naszego rozwiązania. Kliknij tutaj, jeżeli chcesz dowiedzieć się o nich więcej, a w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości – zapraszamy do kontaktu. :)

Korzyści z wdrożenia CRM w branży IT:

  • oszczędność czasu w dziale sprzedaży,
  • wsparcie w zarządzaniu projektami,
  • wsparcie w organizacji pracy,
  • wsparcie w ofertowaniu,
  • budowa wiedzy o produktach i kontrahentach,
  • udostępnienie wspólnego repozytorium plików,
  • raportowanie oraz analizy sprzedażowe,
  • synchronizacja z serwerem poczty,
  • dostęp do historii współpracy z klientem,
  • łatwa zastępowalność pracowników,
  • wzrost sprzedaży towarów i usług,
  • wsparcie w budowaniu relacji z klientami.
CRM dla branży IT.

W tej branży zaufali nam, między innymi:

Klient CRM sektor IT - Loco
Klient CRM branża IT - Trzecia Strona

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży informatycznej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży IT - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
System CRM dla sektora IT - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM - branża informatyczna - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM dla firmy z branży IT - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży informatycznej - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży IT - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies

Prowadzisz firmę z branży IT?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży usług i towarów w branży IT?

Zarządzanie projektami

Projekty w branży informatycznej są zazwyczaj rościągnięte w czasie i złożone, a zrozumienie ich zakresu, trafna estymacja czasu realizacji oraz odpowiednie rozdzielenie zadań jest kluczem do sukcesu. Sposobem na efektywną organizację projektów jest stosowanie sprawdzonych procedur oraz metodyk działania.Za pomocą systemu Synergius CRM można łatwo i skutecznie zarządzać projektami przy zastosowaniu metodyk Agile i Waterfall. Firmy operujące w branży IT mogą wesprzeć tym rozwiązaniem zarówno wewnętrzne przedsięwzięcia jak i projekty realizowane dla klientów zewnętrznych. Synergius CRM umożliwia uporządkowanie procesów, czytelne planowanie pracy oraz koordynację zadań w nawet najbardziej złożonych projektach. Więcej na temat skutecznego zarządania projektami za pomocą systemu CRM przeczytasz tutaj.

Branża IT - zarządzanie projektami w systemie CRM.

Szanse sprzedaży

Jedną z flagowych funkcji systemu Synergius CRM jest zarządzanie szansami sprzedaży. Panel ten w przejrzysty sposób odzwierciedla proces sprzedaży produktów oraz usług i w jednym miejscu zbiera wszystkie otwarte transakcje. Narzędzie to wspiera handlowców w ich codziennej pracy, pozwalając im na priorytetyzację działań oraz wskazując transakcje wymagające natychmiastowej akcji. Szanse sprzedaży pozwalają ponadto kierownikowi na łatwą weryfikację pracy podwładnych oraz prognozę wyników.

Zarządzanie szansami sprzedaży w CRM dla branży IT

Tworzenie ofert

Ofertowanie dzięki wykorzystaniu rozwiązań CRM staje się prostsze i szybsze niż kiedykolwiek wcześniej. Oferty przygotowane w CRM są spójne z identyfikacją wizualną Twojej firmy, ponieważ to Ty decydujesz o ich wyglądzie. W systemie oferty wiążą się z kontrahentami, dzięki czemu każdy handlowiec może szybko sprawdzić jak wyglądała propozycja Twojej firmy. CRM pozwala zachować spójny proces ofertowania i komunikacji z klientami. Każda oferta wygląda tak samo, jest dostępna dla uprawnionych pracowników oraz przechowywana w jednym miejscu.

Ofertowanie klientów IT w oprogramowaniu CRM.

Baza wiedzy o kontrahentach

Dzięki systemowi CRM wszelkie dane o klientach i współpracy z nimi znajdują się w jednej bazie. Informacje o kontrahentach są posegregowane i umożliwiają daleko posuniętą segmentację kontaktów. Baza klientów została wyposażona w kompleksową wyszukiwarkę, która umożliwia szybkie odnajdowanie interesujących nas grup kontrahentów.

Baza wiedzy o współpracy z kontrahentami w systemie CRM dla branży IT.

Planowanie i koordynacja pracy

Synergius CRM ułatwia kierownikom zarządzanie czasem ich pracowników, wspomagając ich w planowaniu oraz koordynacji pracy. Bardzo przydatną w tym funkcją jest kalendarz, który umożliwia wyświetlenie zadań innych pracowników w jednym widoku. Pozwala to na zweryfikowanie dostępności danej osoby i łatwe zaplanowanie wspólnego spotkania lub wskazanie zastępstwa w działaniu niecierpiącym zwłoki. Ponadto, Synergius CRM udostępnia kadrze zarządzającej szereg widgetów, które umożliwiają łatwą analizę czynności wykonanych lub zaniechanych przez pracowników.

Kalendarz i planowanie zadań w CRM dla branży informatycznej.

Baza usług i produktów

Baza usług oraz produktów umożliwia łatwą kontrolę nad aktualnością obecnej oferty przedsiębiorstwa. Każdy z pracowników działu handlowego ma dostęp do tych samych, aktualnych danych, które zebrane są w jednym miejscu. Baza usług i produktów służy również do szybkiego tworzenia ofert. Wystarczy, że handlowiec wskaże interesujące go pozycje, a informacje na ich temat w sposób automatyczny zaciągają się do dokumentu. Dzięki temu można uniknać sytuacji, w której pracownik działu sprzedaży przesyła klientowi nieaktualne ceny.

Oprogramowanie CRM dla branży IT - baza produktów.

Analiza działań sprzedażowych

Transfer działań handlowych do systemu CRM umożliwia tworzenie zautomatyzowanych raportów i zestawień. Mogą one dotyczyć aktywności handlowców, efektywności ofertowania oraz prognozowanych wyników sprzedaży. Oferowany przez nas CRM ułatwia również identyfikację wąskich gardeł w procesach sprzedażowych oraz wskazanie przyczyn utraty szans sprzedaży. Synergius CRM pozwala ponadto na przygotowanie indywidualnych raportów, zależnie od potrzeb klienta.

Analiza działań sprzedaży w systemie CRM dla sektora IT.

Integracja z programem handlowo - magazynowym

Połączenie systemu CRM z oprogramowaniem handlowo-magazynowym umożliwia przechowywanie najważniejszych danych w jednym miejscu - po stronie CRM. Podczas wymiany danych pomiędzy systemami, do CRM zaciągane są m.in. stany magazynowe i faktury. W drugą stronę, do systemu handlowo-magazynowego wysyłane zostają zamówienia. Synergius CRM jest jednym najczęściej wybieranych systemów CRM na polskim rynku, a sprawdzone integracje z programami handlowo-magazynowymi są jednym z głównych powodów takiej sytuacji.

Integracje ERP z systemem CRM dla branży IT.

Prowadzisz firmę z branży IT?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje