System CRM dla branży gastronomicznej
Jak zwiększyć sprzedaż maszyn i urządzeń?
Synergius CRM to system CRM, którego zadaniem jest wsparcie działu sprzedaży w procesie pozyskiwania nowych klientów i projektów na dostarczenie maszyn gastronomicznych. Do głównych zadań oprogramowania CRM dla branży gastronomicznej można zaliczyć wsparcie handlowców w budowaniu trwałych relacji z klientami, zarządzaniu szansami sprzedaży oraz efektywnym planowaniu własnej pracy. To także narzędzie pracy kierownika, które wspiera go w skutecznym i efektywnym koordynowaniu pracy, projektowaniu, monitorowaniu i optymalizowaniu procesu sprzedaży, a także raportowaniu jej wyników.
Korzyści z wdrożenia CRM w branży gastronomicznej
- Wzrost sprzedaży maszyn gastronomicznych dzięki efektywnemu zarządzaniu szansami sprzedaży.
- Oszczędność czasu.
- Zawsze aktualne informacje w jednym miejscu.
- Szybka zastępowalność w przypadku nagłej nieobecności handlowca.
- Zbudowanie dobrych i stałych relacji z klientami.
- Optymalizacja pracy działu sprzedaży.
- Dostęp do informacji na temat przyczyn utraty szans.
- Możliwość szybkiego zauważenia problemu i wdrożenia usprawnień.
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych.
- Wygodne monitorowanie działań sprzedażowych przez zarząd.
- Prostsze prognozowanie wyników sprzedaży.
- Usprawniona komunikacja wewnątrz organizacji.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM
Prowadzisz firmę z branży gastronomicznej?
Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.
Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży maszyn i urządzeń gastronomicznych?
Baza produktów
Synergius CRM przechowuje w systemie uporządkowaną bazę produktów i ich cen. W przypadku integracji z ERP, baza może zawierać dane także o aktualnych stanach magazynowych. W jednym miejscu znajdują się wszystkie niezbędne informacje do przygotowania spójnych ofert handlowych. Lista produktów i cen w CRM zmniejsza ryzyko występowania pomyłek i nieporozumień podczas ofertowania.
Pozyskiwanie nowych klientów i projektów
System CRM pomaga branży gastronomicznej w pozyskiwaniu nowych klientów na dostarczenie maszyn i urządzeń. W jednym miejscu zbiera wszystkie informacje o otwartych szansach sprzedaży. Wspiera handlowców w odpowiednim zarządzaniu kontaktami z potencjalnym klientem. Kierownikom pozwala w szybki sposób zorientować się w działaniach działu sprzedaży, poziomie realizacji planów, a nawet obszarach wymagających poprawy. CRM umożliwia obsługę wielu różnych procesów sprzedaży, np. utrzymanie współpracy lub budowa sieci stałych odbiorców końcowych.
Analiza działań sprzedaży
Analiza działań sprzedaży z wykorzystaniem systemu CRM staje się szybsza i prostsza. Raporty dostępne w systemie dostarczają kierownikom informacji o aktywności handlowców, a także o skuteczności procesu sprzedaży. Synergius CRM dostarcza informacji na temat przyczyn utraty szans sprzedaży, wartości ofert, zamówień i faktur oraz wskazuje wąskie gardła w procesie sprzedaży. W systemie dostępny jest także ranking kontrahentów, czyli firm z którymi wygenerowaliśmy najwyższą sprzedaż w okresie.
Jedna, spójna baza kontrahentów
System CRM zbiera i porządkuje informacje o kontrahentach. W jednym miejscu znajdują się wszystkie informacje o współpracy z kontrahentem. Do bazy przypisana jest wyszukiwarka firm oraz osób kontaktowych, która umożliwia w szybki sposób odszukanie potrzebnych informacji. Przechowywanie takich danych w systemie CRM nie tylko wprowadza porządek, ale umożliwia szybkie zorientowanie się w sytuacji klienta. Dzięki tym informacjom handlowcy w nagłej sytuacji mogą przekazywać sobie szanse sprzedaży bez tracenia czasu na omawianie całej historii kontaktów. Dodatkowo masz pewność, że dane o klientach są bezpieczne i dostępne dla uprawionych osób.
Sprawne planowanie pracy
Jednym z głównych założeń systemu CRM jest wsparcie pracowników w planowaniu zadań. Synergius CRM oprócz współdzielonego kalendarza dostarcza także widgety, które pozwalają np. na wyświetlenie zadań na dziś czy wyświetlenie zadań tylko wybranego typu (np. spotkania). Kierownik może wyświetlić listę zdarzeń wszystkich osób i na bieżąco obserwować aktywność zespołu. W ten sposób, bez czasochłonnych spotkań, jest w stanie szybko zauważyć problem i wesprzeć handlowców.
Ofertowanie
CRM pomaga wprowadzić spójny standard ofertowania w firmie. W ten sposób, oferty przekazywane klientom, będą:
- wyglądały atrakcyjnie i identycznie za każdym razem,
- dostępne w karcie danego klienta.
Oferty handlowe w sytemie CRM tworzone są bardzo szybko, ponieważ zawsze wykorzystywany jest zatwierdzony szablon, a dane o klientach, produktach i cenach zaciągają się automatycznie. Ofertę można pobrać do pliku PDF. CRM umożliwia także szybkie kopiowanie danych z ofety na zamówienie, co oszczędza czas handlowców.
Integracja z programem handlowo - magazynowym
Synergius CRM jest jednym z niewielu systemów CRM dostępnych na polskim rynku, które integrują się z wieloma programami handlowo-magazynowymi. Współpraca z systemami takimi jak Sage Symfonia, Subiekt GT i inne, pozwala na przechowanie wszystkich aktualnych informacji w jednym miejscu. W ten sposób, po stronie systemu CRM zyskujesz dostęp do faktur i rozliczeń czy aktualnych stanów magazynowych. Natomiast do systemu ERP przekazywane są np. zamówienia stworzone w Synergius CRM.
Prowadzisz firmę z branży gastronomicznej?
Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.