System CRM dla branży chemii gospodarczej

Jak poprawić sprzedaż produktów chemicznych?

Synergius CRM to kompleksowy system do zarządzania relacjami z klientami, a jego głównym celem jest wsparcie handlowców w sprzedaży. Narzędzie tego typu przydaje się również w branży chemii gospodarczej. CRM pomaga kontrolować procesy sprzedażowe, dzięki czemu zoptymalizowany zostaje sposób obsługi obecnych klientów oraz zdobywania nowych. Synergius CRM to również sposób na zarządzanie wieloma kampaniami sprzedażowymi, które dzięki niemu można prowadzić w jednym miejscu. Ponadto może wspomóc Twoje przedsiębiorstwo w działaniach takich jak dosprzedaż, rozbudowywanie relacji z klientami czy promowanie nowych produktów. System CRM to narzędzie, które pomaga w organizowaniu pracy i automatyzuje czasochłonne działania.


Korzyści z wdrożenia CRM w branży chemii gospodarczej

  • Wzrost sprzedaży produktów chemii gospodarczej.
  • Ułatwione pozyskiwanie odbiorców końcowych.
  • Oszczędność czasu pracowników działu handlowego.
  • Odręczny dostęp do kompletnej bazy danych o klientach.
  • Bezproblemowa zastępowalność pracowników.
  • Zoptymalizowana praca działu handlowego.
  • Ułatwiona analiza powodów utraty szans sprzedaży.
  • Zwiększone bezpieczeństwo danych.
  • Proste i szybka kontrola nad działaniami handlowymi.
  • Automatyzacja prognozowania wyników działu handlowego.
  • Upłynniona komunikacja wewnątrz firmy.
  • Wzmocnione relacje z kontrahentami.






Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



Jak Synergius CRM wspomaga sprzedaż?







Bieżąca oferta produktowa w CRM

W systemie CRM przechowywany jest spis produktów oraz ich ceny. Dzięki integracji z systemem handlowo-magazynowym, do produktów przypisać można również informację o aktualnych stanach magazynowych.

Umożliwia to wszystkim upoważnionym pracownikom dostęp do aktualnej oraz ujednoliconej informacji. Dzięki temu można uniknąć powstawania błędów w rodzaju nieprawidłowych cen na ofercie.

Informacje zebrane w bazie produktów można wykorzystać do błyskawicznego tworzenia ofert. Dzieje się to w sposób automatyczny, bez konieczności ręcznego przepisywania danych. Wystarczy wskazać wybrany produkt, a wszelkie istotne dane znajdą się na ofercie.

Sama oferta może posłużyć zaś do wygenerowania zamówienia. Zajmie to ledwie kilka sekund!





Jak sprawnie pozyskiwać odbiorców końcowych?

Synergius CRM wspomaga producentów w pozyskiwaniu nowych dystrybutorów i cyklicznym dostarczaniu im towarów. Oferowany przez nas CRM umożliwia prowadzenie wielu kampanii sprzedażowych i zarządzanie nimi wszystkimi w jednym miejscu. Pomaga również w utrzymywaniu oraz rozwoju relacji z już pozyskanymi klientami.







Analizowanie wyników sprzedaży

Synergius CRM to narzędzie bardzo przydatne w przeprowadzaniu wielu analiz. Pomaga zaoszczędzić czas dzięki automatycznemu generowaniu zestawień. Zaimplementowany w naszym systemie szeroki zestaw raportów umożliwia analizowanie zamówień, ofert i wielu procesów zachodzących w dziale handlowym. Dzięki Synergius CRM utworzysz również ranking najszybciej rotujących produktów oraz klientów, którzy generują największe obroty. Proponowany przez nas CRM to również sposób na zbieranie danych od handlowców. Można je wykorzystać na przykład do analizy powodów utraty szansy sprzedaży lub identyfikacji wąskich gardeł.

Lista raportów może zostać poszerzona o indywidualne, napisane specjalnie dla Twojego przedsiębiorstwa zestawienia.






Historia współpracy z kontrahentami

Synergius CRM umożliwia przejrzystą organizację danych na temat współpracy z klientami. W kartotece kontrahenta znajdziesz podstawowe o nim informacje, a ponadto powiązane z nim dokumenty, takie jak oferty, zamówienia czy faktury. Co więcej, możesz dowolnie prowadzić segmentację swoich klientów, bowiem nasz system pozwala na tworzenie własnych pól opisujących danego kontrahenta. Szybkie wyszukiwanie klientów ułatwi wykorzystanie standardowych lub dodanych przez Ciebie atrybutów.





Efektywne koordynowanie pracy

Synergius CRM wesprze Twoją firmę również w efektywnym planowaniu oraz koordynacji pracy. Zaimplementowany w systemie kalendarz może wyświetlić zadania wielu pracowników. Dzięki temu odnalezienie wolnego terminu i zaplanowanie Twojemu zespołowi spotkania zajmie dosłownie kilka sekund.

W systemie CRM można również zaplanować listy zadań na dany dzień oraz ustawić do nich powiadomienia. Dzięki temu kierownicy są na bieżąco z planami wszystkich pracowników i mogą błyskawicznie zareagować, jeśli pojawi się jakiś problem.





Ułatwione ofertowanie

Ofertowanie to jeden z najważniejszych elementów komunikacji pomiędzy handlowcem a klientem. Dlatego niezwykle ważne jest, aby przesyłany dokument był czytelny i prezentował się atrakcyjnie. CRM umożliwia wprowadzenie ustandaryzowanej formy oferty dla wszystkich handlowców. W systemie Synergius CRM utworzysz własne szablony ofert i z łatwością dopasujesz je do wizualnej identyfikacji Twojego przedsiębiorstwa.

Jedną z zalet CRM jest możliwość szybkiego stworzenia oferty. Wystarczy wybrać pożądane produkty i wskazać klienta, a system samoistnie pobierze wymagane informacje. Na podstawie oferty w zaledwie kilka sekund można wygenerować dokument zamówienia.






Integracja z systemem ERP

Synergius CRM integruje się z wieloma systemami handlowo-magazynowymi. Połączenie CRM z ERP umożliwia na przykład pobieranie do tego pierwszego danych o stanach magazynowych czy też fakturach. Do programu handlowo-magazynowego trafiają zaś dokumenty zamówień.

Dzięki integracji systemów CRM i ERP możliwe jest przechowywanie wszystkich istotnych danych w jednym miejscu.