System CRM dla branży artykułów biurowych i szkolnych
Jak zwiększyć sprzedaż artykułów?
System CRM wspiera branżę artykułów biurowych i szkolnych w sprzedaży produktów do odbiorców końcowych, czyli firm i szkół. Jest to najczęściej sprzedaż cykliczna, która polega na stałym zaopatrywaniu odbiorcy w produkty. Innymi procesami wspieranymi przez CRM są np. proces dosprzedaży produktów, wprowadzenie nowego produktu na rynek, utrzymanie współpracy i relacji z klientem i inne. Synergius CRM pomaga handlowcom sprzedawać, oferując sprawdzone narzędzie zarządzania szansami sprzedaży, które dobrze wykorzystane z pewnością poprawi ich wyniki. Natomiast kierownikom dostarcza wiedzy,którą mogą wykorzystać, aby doskonalić ofertę i proces sprzedaży.
Korzyści z wdrożenia CRM w branży artykułów biurowych i szkolnych
- Wzrost sprzedaży produktów.
- Pozyskanie stałych odbiorców końcowych.
- Znaczna ozczędność czasu pracowników.
- Uporządkowana baza kontrahentów i zaawansowana segmentacja (rodzaj podmiotu, potencjał na konkretny produkt).
- Dostęp do wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu.
- Możliwa szybka zastępowalność pracowników w nagłej sytuacji.
- Dobre relacje z klientami.
- Usprawniona praca działu sprzedaży.
- Możliwość szybkiego zauważenia problemu.
- Bezpieczeństwo danych klientów.
- Proste weryfikowanie działań sprzedażowych.
- Automatyczne prognozowanie wyników sprzedaży.
- Dobra komunikacja wewnątrz organizacji.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM
Prowadzisz firmę z branży artykułów biurowych i szkolnych?
Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.
Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży artykułów biurowych i szkolnych
Rozbudowana baza produktów
W systemie CRM możesz przechowywać informacje o aktualnej ofercie. To uporządkowana lista wszystkich produktów, podzielona na kategorie. Dzięki integracji z używanym w Twojej firmie programie handlowo-magazynowym, baza produktów będzie rozszerzona o aktualne stany magazynowe i ceny. Przechowywanie aktualnych informacji o ofercie produktowej w jednym miejscu pozwala uniknąć błędów podczas ofertowania. Ponadto, proces ofertowania przebiega sprawniej. Wystarczy, podczas tworzenia oferty, wybrać produkt, a dane o nim uzupełnią się automatycznie.
Jak zorganizować skuteczny proces sprzedaży?
W systemie CRM możesz stworzyć lub odwzorować proces sprzedaży, a następnie monitorować wyniki i wprowadzać usprawnienia. Synergius CRM umożliwia zarządzanie wieloma różnymi kampaniami jednocześnie. Jego zadaniem jest zebranie szans sprzedaży w jednym miejscu, tak aby handlowcy mieli szybki dostęp do wszystkich ważnych tematów. CRM wskazuje im, które szanse wymagają aktywności np. w postaci zaplanowania kolejnego kontaktu. To także narzędzie dla kierownika, ponieważ wystarczy zaledwie kilka sekund, aby był ze wszystkim na bieżąco.
Automatyczne raportowanie
Ręczne tworzenie raportów generuje mnóstwo czasu. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie automatycznych zestawień dostępnych w systemie CRM. W szybki sposób możesz zapoznać się z wynikami dotyczącymi ofert, zamówień, faktur, a nawet aktywności handlowców. Raporty dedykowane szansom sprzedaży wyjaśniają przyczyny ich utraty oraz wskazują wąskie gardła w procesie sprzedaży.
Historia współpracy z kontrahentami
Karta kontrahenta w systemie CRM to kopalnia wiedzy na temat współpracy i zbudowanych z nim relacji. Znajdują się w niej podstawowe informacje o firmie tj. nazwa, NIP, adresy, dane kontaktowe. To nie wszystko. Zyskasz dostęp także do historii kontaktów, ofert, zamówień i faktur tego kontrahenta. To także miejsce, które pomoże Ci segmentować klientów, aby Twoje kampanie były skuteczne. W karcie kontrahenta możesz dodać własne pola i przechowywać informacje np. o potencjale na konkretne produkty.
Planuj i pamiętaj o wszystkim
CRM to także sposób na sprawne planowanie zadań. Synergius CRM umożliwia wyświetlenie zadań innych osób, abyś mógł w szybki sposób zaplanować spotkanie dla całego zespołu. Oprócz kalendarza dostępne są także listy, np. zadania na dziś, które przypominają o wszystkich zadaniach zaplanowanych na dany dzień. Lista zdarzeń pracowników jest przydatna kierownikom, którzy bez poświęcania dodatkowego czasu, mogą być zawsze na bieżąco.
Ofertowanie
Ofertowanie to jeden z kanałów komunikacji z klientem. Handlowcy starają się zadbać o relacje i dobre wrażenie już od pierwszego kontaktu, a zdarza się, że zapominają o tym na etapie ofertowania. Wykorzystując CRM możesz wprowadzić standard ofertowania i zadbać o wizualną atrakcyjność ofert. Synergius CRM umożliwia edytowanie dostępnych szablonów ofert. Wszystkie oferty stworzone w systemie są dostępne na liście ofert oraz w kartach klientów, w ten sposób tworząc kompletną historię współpracy.
Integracja z programem handlowo - magazynowym
Synergius CRM oferuje sprawdzone integracje z popularnymi systemami ERP. Współpraca z zewnętrznym systemem pozwala na pobranie i przechowywanie najważniejszy danych w jednym miejscu. Wymiana danych z systemem ERP polega na pobraniu do programu CRM informacji m.in. o fakturach, stanach magazynowych i cenach oraz wysłaniu do niego dokumentów zamówień.
Prowadzisz firmę z branży artykułów biurowych i szkolnych?
Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.