System CRM dla branży artykułów biurowych i szkolnych

Jak zwiększyć sprzedaż artykułów?

System CRM wspiera branżę artykułów biurowych i szkolnych w sprzedaży produktów do odbiorców końcowych, czyli firm i szkół. Jest to najczęściej sprzedaż cykliczna, która polega na stałym zaopatrywaniu odbiorcy w produkty. Innymi procesami wspieranymi przez CRM są np. proces dosprzedaży produktów, wprowadzenie nowego produktu na rynek, utrzymanie współpracy i relacji z klientem i inne. Synergius CRM pomaga handlowcom sprzedawać, oferując sprawdzone narzędzie zarządzania szansami sprzedaży, które dobrze wykorzystane z pewnością poprawi ich wyniki. Natomiast kierownikom dostarcza wiedzy,którą mogą wykorzystać, aby doskonalić ofertę i proces sprzedaży.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży artykułów biurowych i szkolnych

  • Wzrost sprzedaży produktów.
  • Pozyskanie stałych odbiorców końcowych.
  • Znaczna ozczędność czasu pracowników.
  • Uporządkowana baza kontrahentów i zaawansowana segmentacja (rodzaj podmiotu, potencjał na konkretny produkt).
  • Dostęp do wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu.
  • Możliwa szybka zastępowalność pracowników w nagłej sytuacji.
  • Dobre relacje z klientami.
  • Usprawniona praca działu sprzedaży.
  • Możliwość szybkiego zauważenia problemu.
  • Bezpieczeństwo danych klientów.
  • Proste weryfikowanie działań sprzedażowych.
  • Automatyczne prognozowanie wyników sprzedaży.
  • Dobra komunikacja wewnątrz organizacji.
Sprawdzony program CRM dla branży artykułów biurowych i szkolnych.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient CRM z branży artykułów biurowych i szkolnych - Druk Serwis 24
Klient CRM z branży artykułów biurowych - AZ
Klient CRM z branży artykułów szkolnych - SYMBIO MEDIA GROUP

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży artykułów biurowych i szkolnych - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
Program CRM dla sprzedaży artykułów biurowych i szkolnych - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży artykułów biurowych i szkolnych - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla firm z branży artykułów biurowych - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM dla firm z branży artykułów szkolnych - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM dla branży artykułów biurowych i szkolnych - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży artykułów biurowych i szkolnych - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„Synergius CRM spełnił wszystkie nasze oczekiwania i stał się nieocenionym narzędziem w codziennej pracy naszego zespołu. Z pełnym przekonaniem polecamy go jako niezawodne i wysoce funkcjonalne narzędzie, które pozytywnie wpłynęło na naszą działalność.”
System CRM z opiniami klientów - Sun Poland
Filip Kurzyński, Sun Poland Sp. z o.o.

Prowadzisz firmę z branży artykułów biurowych i szkolnych?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Jak Synergius CRM wspiera proces sprzedaży artykułów biurowych i szkolnych

Rozbudowana baza produktów

W systemie CRM możesz przechowywać informacje o aktualnej ofercie. To uporządkowana lista wszystkich produktów, podzielona na kategorie. Dzięki integracji z używanym w Twojej firmie programie handlowo-magazynowym, baza produktów będzie rozszerzona o aktualne stany magazynowe i ceny. Przechowywanie aktualnych informacji o ofercie produktowej w jednym miejscu pozwala uniknąć błędów podczas ofertowania. Ponadto, proces ofertowania przebiega sprawniej. Wystarczy, podczas tworzenia oferty, wybrać produkt, a dane o nim uzupełnią się automatycznie.

Baza artykułów biurowych i szkolnych w systemie CRM.

Jak zorganizować skuteczny proces sprzedaży?

W systemie CRM możesz stworzyć lub odwzorować proces sprzedaży, a następnie monitorować wyniki i wprowadzać usprawnienia. Synergius CRM umożliwia zarządzanie wieloma różnymi kampaniami jednocześnie. Jego zadaniem jest zebranie szans sprzedaży w jednym miejscu, tak aby handlowcy mieli szybki dostęp do wszystkich ważnych tematów. CRM wskazuje im, które szanse wymagają aktywności np. w postaci zaplanowania kolejnego kontaktu. To także narzędzie dla kierownika, ponieważ wystarczy zaledwie kilka sekund, aby był ze wszystkim na bieżąco.

Jak zorganizować proces sprzedaży w CRM dla branży artykułów biurowych i szkolnych.

Automatyczne raportowanie

Ręczne tworzenie raportów generuje mnóstwo czasu. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie automatycznych zestawień dostępnych w systemie CRM. W szybki sposób możesz zapoznać się z wynikami dotyczącymi ofert, zamówień, faktur, a nawet aktywności handlowców. Raporty dedykowane szansom sprzedaży wyjaśniają przyczyny ich utraty oraz wskazują wąskie gardła w procesie sprzedaży.

Analiza wyników sprzedaży w systemie CRM stworzonym dla branży artykułów biurowych i szkolnych.

Historia współpracy z kontrahentami

Karta kontrahenta w systemie CRM to kopalnia wiedzy na temat współpracy i zbudowanych z nim relacji. Znajdują się w niej podstawowe informacje o firmie tj. nazwa, NIP, adresy, dane kontaktowe. To nie wszystko. Zyskasz dostęp także do historii kontaktów, ofert, zamówień i faktur tego kontrahenta. To także miejsce, które pomoże Ci segmentować klientów, aby Twoje kampanie były skuteczne. W karcie kontrahenta możesz dodać własne pola i przechowywać informacje np. o potencjale na konkretne produkty.

Historia współpracy z kontrahentami w systemie CRM dla branży artykułów biurowych.

Planuj i pamiętaj o wszystkim

CRM to także sposób na sprawne planowanie zadań. Synergius CRM umożliwia wyświetlenie zadań innych osób, abyś mógł w szybki sposób zaplanować spotkanie dla całego zespołu. Oprócz kalendarza dostępne są także listy, np. zadania na dziś, które przypominają o wszystkich zadaniach zaplanowanych na dany dzień. Lista zdarzeń pracowników jest przydatna kierownikom, którzy bez poświęcania dodatkowego czasu, mogą być zawsze na bieżąco.

Planowanie zadań w systemie CRM dla branży artykułów szkolnych.

Ofertowanie

Ofertowanie to jeden z kanałów komunikacji z klientem. Handlowcy starają się zadbać o relacje i dobre wrażenie już od pierwszego kontaktu, a zdarza się, że zapominają o tym na etapie ofertowania. Wykorzystując CRM możesz wprowadzić standard ofertowania i zadbać o wizualną atrakcyjność ofert. Synergius CRM umożliwia edytowanie dostępnych szablonów ofert. Wszystkie oferty stworzone w systemie są dostępne na liście ofert oraz w kartach klientów, w ten sposób tworząc kompletną historię współpracy.

Ofertowanie klientów na artykuły biurowe i szkolne w systemie CRM.

Integracja z programem handlowo - magazynowym

Synergius CRM oferuje sprawdzone integracje z popularnymi systemami ERP. Współpraca z zewnętrznym systemem pozwala na pobranie i przechowywanie najważniejszy danych w jednym miejscu. Wymiana danych z systemem ERP polega na pobraniu do programu CRM informacji m.in. o fakturach, stanach magazynowych i cenach oraz wysłaniu do niego dokumentów zamówień.

Integracje ERP z systemem CRM dla branży artykułów biurowych i szkolnych.

Prowadzisz firmę z branży artykułów biurowych i szkolnych?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje