System CRM dla agencji marketingowej i reklamowej

Efektywne zarządzanie sprzedażą i projektami

System CRM idealnie wpisuje się w filozofię zarządzania agencjami reklamowymi oraz marketingowymi. To narzędzie, które wspiera najważniejsze obszary działalności firm operujących w tej branży. CRM jest przede wszystkim wsparciem w budowaniu długotrwałych relacji z klientami, co dla agencji marketingowych jest nie do przecenienia. Poza tym, oprogramowanie tego typu ułatwia zarządzanie sprzedażą i projektami a także organizację pracy poszczególnych zespołów. Co więcej, system CRM może pełnić rolę wygodnego repozytorium firmowych materiałów oraz dokumentów, a także wspierać agencje w kontroli ich finansów.

Korzyści z wdrożenia CRM w agencji reklamowej i marketingowej:

  • wspólne narzędzie pracy dla kluczowych działów organizacji,
  • oszczędność czasu w dziale handlowym,
  • sprawne zarządzanie projektami,
  • ułatwienie organizacji pracy,
  • wsparcie procesu ofertowania,
  • baza wiedzy o usługach, produktach i kontrahentach,
  • wspólne dla pracowników repozytorium plików,
  • rozbudowane raportowanie oraz analizy sprzedażowe,
  • przejrzysta i szczegółowa historia współpracy z klientem,
  • tworzenie masowych mailingów,
  • zwiększenie wyników działu sprzedaży,
  • wsparcie w budowaniu długotrwałych relacji z klientami.








Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Synergius CRM pomógł nam usystematyzować oraz kontrolować pracę z leadami oraz aktywnymi Klientami. Sporządzane na tej podstawie raporty pozwalają nam dużo celniej prospektować firmy, z którymi możemy podjąć współpracę oraz utrzymywać bieżące relacje z obecnymi partnerami.

Mateusz Fórmański

Kaantor.pl

Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



Jak Synergius CRM wspiera zarządzanie agencjami reklamowymi i marketingowymi?





Szanse sprzedaży

Jedną z najbardziej interesujących oraz przydatnych funkcji w systemie Synergius CRM jest zarządzanie szansami sprzedaży. Widok ten jest odzwierciedleniem procesu sprzedaży usług oraz produktów. W panelu szans sprzedaży znajdują się wszystkie otwarte transakcje, podzielone na etapy, na których się aktualnie znajdują. Narzędzie to jest nieocenioną pomocą dla handlowców oraz kierowników, ponieważ umożliwia im priorytetyzację podejmowanych działań oraz wskazuje, które transakcje wymagają natychmiastowej interwencji. Szanse sprzedaży to również sposób na weryfikację tego, jak pracują sprzedawcy oraz na prognozowanie wyników.



Zarządzanie projektami

Synergius CRM umożliwia wygodne i efektywne zarządzanie projektami w metodykach Agile i Waterfall. Agencja reklamowa lub marketingowa może wesprzeć w ten sposób swoje wewnętrzne projekty, ale również te, które są realizowane dla klientów zewnętrznych. Dzięki temu można uporządkować kolejność pracy oraz wykonywania zadań - na przykład od projektu grafika po montaż bilboardu.

Więcej na temat zarządzania projektami marketingowymi z wykorzystaniem CRM przeczytasz tutaj.





Koordynacja pracy

Synergius CRM to nie tylko wygodne narzędzie do budowania relacji z klientami oraz tworzenia obszernej bazy danych o kontrahentach, produktach i usługach agencji reklamowych. To również sposób na organizację ich pracy oraz zarządzanie projektami i czasem ich pracowników. Przydaje się w tym szereg funkcji, takich jak na przykład kalendarz. Dzięki niemu możliwe jest ukazanie na jednym widoku zadań wszystkich pracowników, co pozwala na sprawdzenie dostępności konkretnych osób i bezproblemowe zaplanowanie spotkania czy też zastępstwa w jakimś obowiązku.





Analiza działań sprzedażowych

Prowadzenie działań handlowych za pomocą systemu CRM znacznie ułatwia ich analizowanie i optymalizowanie. Jest możliwe dzięki zautomatyzowanym raportom i zestawieniom, które mogą dotyczyć aktywności sprzedawców, efektywności wystawionych ofert czy też prognozowanej wartości sprzedaży.Synergius CRM posiada wbudowany zestaw raportów, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby tworzyć własne, jeżeli zaistnieje taka potrzeba. Raporty umożliwiają ponadto optymalizację procesów sprzedażowych - na przykład poprzez identyfikację wąskich gardeł czy też analizę powodów utraty szans sprzedaży.






Baza wiedzy o kontrahentach

Synergius CRM może służyć również jako wygodna i dostępna w chmurze baza danych na temat klientów oraz przebiegu współpracy z nimi. Wszelkie dane o kontrahentach mogą być segregowane i tagowane, dzięki czemu możliwa jest segmentacja klientów. Baza wiedzy o kontrahentach jest wyposażona w wyszukiwarkę o wielu zmiennych, dzięki czemu można szybko i wygodnie wyszukać konkretnego klienta lub całą ich grupę - wyodrębnioną, na przykład, na podstawie branży, ilości zatrudnionych osób czy jakiejkolwiek innej zmiennej wprowadzonej do systemu.






Baza usług i produktów

Baza usług oraz produktów to prosty sposób na utworzenie repozytorium wiedzy oraz materiałów dla wszystkich pracowników agencji. Każdy z nich ma dostęp do aktualnych danych na temat usług, produktów oraz klientów. Dzięki czemu nie tylko zaoszczędzą oni czas na docieraniu do tych informacji, ale również zachowają spójność pomiędzy wykorzystywanymi materiałami. Baza usług i produktów to także narzędzie do szybkiego tworzenia ofert, które polega po prostu na wybraniu odpowiednich produktów i usług - system sam zaciąga do dokumentu aktualne informacje na ich temat.





Tworzenie ofert

Synergius CRM wspiera również proces ofertowania, które dzięki niemu jest prostsze i szybsze. Jest także bardziej spójne, bowiem przygotowane w systemie oferty zachowują wizualną identyfikację agencji, a wszyscy handlowcy posiadają te same dokumenty i dane wyjściowe. Oferty są w systemie powiązane z kontrahentami i trafiają do historii współpracy z nimi.






Integracja z programem handlowo - magazynowym

Zintegrowanie Synergius CRM z systemem handlowo-magazynowym to kolejny sposób na upłynnienie i ułatwienie pracy w agencji reklamowej lub marketingowej. W czasie wymiany danych, do CRM przenoszone są, między innymi, faktury czy informacje na temat stanów magazynowych. Do programu handlowo-magazynowego trafiają zaś zamówienia. Synergius CRM może zostać zintegrowany z większością popularnych systemów handlowo-magazynowych.