
Cele sprzedażowe w CRM
Zarządzanie przez cele
Jasny kierunek działania - motor napędowy Twojego zespołu!
Synergius CRM to program CRM, który wspiera Twoją firmę w planowaniu i koordynacji działań sprzedażowych. Jedną z jego możliwości jest definiowanie celów sprzedażowych dla kierowników sprzedaży oraz handlowców.
Zarządzanie przez cele w systemie CRM jest bardzo proste. Zarząd może określić cele dla kierownika sprzedaży oraz kierownik może utworzyć cele dla konkretnego pracownika lub dla wielu jednocześnie, wybierając typ celu oraz interwał czasowy.

Jakie typy celów możesz utworzyć?
Cele sprzedażowe
Wartość sprzedaży w danym okresie np. w miesiącu lub kwartale
Cele na podstawie zdarzeń
Zdarzenia mogą być dowolne np. liczba kontaktów z klientem
Cele indywidualne
Dowolne cele na podstawie danych w systemie np. liczba sprzedanych produktów
Cele od wartości sprzedaży
Najważniejszym celem dla sprzedaży jest wartość sprzedaży. Taki cel pobiera informacje z dokumentu sprzedażowego, czyli pokazuje łączną kwotę, na którą handlowiec wystawił faktury w danym okresie. Pozwala to na bieżąco monitorować realizację celów, bez poświęcania dodatkowego czasu na zbieranie informacji i ręczne weryfikowanie wyników.

Cele na podstawie zdarzeń
Cele na podstawie zdarzeń (np. liczba spotkań z klientami, liczba kontaktów handlowych). Typy zdarzeń w Synergius CRM możesz tworzyć samodzielnie, więc w bardzo prosty sposób dodasz potrzebne cele do oceny działań pracowników.

Cele niestandardowe - jedyne takie rozwiązanie na rynku!
Możemy przygotować dla Ciebie dowolne cele na podstawie danych przetwarzanych w systemie. Chcesz zdefiniować np. cel sprzedaży na konkretny produkt? Potrzebujesz utworzyć inny cel sprzedażowy na podstawie danych zawartych w Synergius CRM? Skontaktuj się z nami, pokażemy Ci, w jaki sposób możemy je zaprezentować.
Wizualizacja celów sprzedażowych w CRM




Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz