Ranking CRM 2021 - Najlepsze systemy CRM wg PCWorld
System CRM to narzędzie, bez którego trudno obecnie wyobrazić sobie funkcjonowanie jakiejkolwiek firmy dążącej do utrzymania swoich procesów sprzedażowo-marketingowej na wysokim poziomie. Pytanie już od dawna nie powinno brzmieć: „Czy warto wdrożyć CRM?”. Teraz należy zapytać: „Jaki CRM warto wdrożyć?”.
Takich wyszukiwań Google odnotowuje z każdym dniem coraz więcej, dlatego redakcja PC World postanowiła po raz kolejny stworzyć ranking CRM, w którym przedstawione zostały najlepsze systemy na rynku. W procesie selekcji kierowano się głównie trzema aspektami: liczbą dostępnych funkcji i możliwościami dopasowania ich do potrzeb użytkownika (firmy) oraz kosztami. Wśród wyróżnionych rozwiązań znalazł się Synergius CRM.
„Synergius CRM to szereg wygodnych funkcji, które posłużą rozwojowi firmy.”
– redakcja PCWorld
Bezpłatnie wypróbuj jeden z najlepszych systemów CRM na rynku.
Darmowe testy Synergius CRM bez żadnych zobowiązań. Bez karty kredytowej. Przez cały miesiąc.
CRM, który warto wybrać
Redaktorzy docenili system Synergius CRM za swoją wszechstronność, a także praktyczne i wygodne w obsłudze funkcje, które pozytywnie wpływają na jakość zarządzania firmą i sprzedażą. Dostrzeżone zostały możliwości, takie jak szybki dostęp do ważnych informacji o współpracy z klientami, aktualnych szans sprzedażowych oraz bieżących projektów.
Redakcja była pod wrażeniem elastyczności i skalowalności naszego systemu. Te dwa czynniki sprawiają, że może on rosnąć wraz z potrzebami firmy. To oznacza, że inwestycja w takie rozwiązanie jest bardziej opłacalna, bo nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której wąskim gardłem w firmie będzie CRM. Oprócz tego istnieje możliwość płynnego przejścia na dedykowane rozwiązanie Aura Business przy zachowaniu wszystkich danych i ciągłości pracy.
Raporty
Czym byłby najlepszy system CRM bez możliwości monitorowania i analizy sprzedaży? Paleta zaawansowanych raportów dotyczących szans sprzedaży dostępna jest w Synergius CRM już w podstawowym pakiecie. Dzięki nim kierownicy i inne osoby odpowiedzialne za planowanie sprzedaży otrzymują skondensowaną i aktualną wiedzę, która pozwala im podejmować odpowiednie decyzje biznesowe.
Integracje
Do jednej z największych zalet Synergius CRM redakcja zaliczyła możliwość łatwej integracji z programami handlowo - magazynowymi. To opcja przydatna dla firm, które korzystają już z takich rozwiązań. Integracja zapewnia automatyczną synchronizację danych pomiędzy CRM a systemem ERP jest doskonałym sposobem na stworzenie spójnej bazy wiedzy. Do wymienianych między systemami informacji należą: faktury, płatności, stany magazynowe, produkty, ceny oraz zamówienia.
Ofertowanie
W rankingu jako zaletę Synergius CRM wyróżniono rozbudowane możliwości zarządzania ofertowaniem. Jest to nie tylko jedna z kluczowych funkcji systemu CRM, ale także ważne zadanie w pracy handlowca. Automatyczne uzupełnianie danych i generowanie ofert pozwala znacznie oszczędzić jego czas i wyeliminować niepotrzebne czynności. Przedstawiciel handlowy może skupić się na tym co naprawdę ważne. Każda oferta może być powiązana z odpowiednim zadaniem i przypomnieniem o kontakcie z klientem.
Zarządzanie projektami
W najlepszym CRM nie może zabraknąć możliwości zarządzania projektami. Synergius CRM wspiera tę czynność w dwóch narzędziach. W zależności od typu realizowanego projektu pracownicy mogą korzystać z tablicy wizualizującej przepływ zadań (widok Kanban), a także z osi czasu prezentującej zadania w projekcie (Gantt). To doskonały sposób na efektywne planowanie pracy, zapewnienie jej ciągłości, a także skrócenie czasu realizacji zadań i eliminację marnotrawstwa.
Aplikacja mobilna
Redaktorzy dostrzegli też korzyści płynące z połączenia Synergius CRM z bezpłatną aplikacją mobilną o tej samej nazwie (dostępnej na urządzeniach z systemem iOS oraz Android). Umożliwia ona dostęp do bazy firm, osób kontaktowych i listy zadań. Dzięki funkcji wyświetlania adresów kontrahentów na mapie, handlowcy mogą bez trudu zaplanować spotkanie i natychmiast wyznaczyć drogę do klienta. Funkcja wykorzystuje lokalizację GPS telefonu. Kierownik może błyskawicznie zlokalizować handlowca w terenie i sprawdzić klientów w jego okolicy. To świetny sposób na kolejne oszczędności czasu i pieniędzy – optymalizacja tras oznacza mniejsze wydatki na paliwo.
Podsumowanie
Obecnie na rynku można znaleźć wiele systemów CRM oferujących rozbudowaną funkcjonalność. Mnogość dostępnych narzędzi utrudnia dokonanie trafnego wyboru, dlatego z pewnością opłaci się sprawdzenie wszystkich opcji w rankingach. W tak dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym warto postawić na rozwiązanie, które można nie tylko zintegrować z systemem handlowo - magazynowym obecnym w firmie, ale też elastycznie dopasowywać do jej potrzeb teraz i w przyszłości.
Dowiedz się więcej:
- Lejek sprzedaży w teorii i praktyce
- Zarządzanie projektami w systemie CRM
- Udane wdrożenie CRM a kultura pracy
Bezpłatnie wypróbuj jeden z najlepszych systemów CRM na rynku.
Darmowe testy Synergius CRM bez żadnych zobowiązań. Bez karty kredytowej. Przez cały miesiąc.