System CRM dla branży finansów i ubezpieczeń

Jak zwiększyć sprzedaż w sektorze usług finansowych?

Branżę finansów i ubezpieczeń cechują specyficzne regulacje prawne, szczegółowe restrykcje oraz ograniczenia. System Synergius CRM ułatwia koordynację działań pracowników, bezpieczne przechowywanie danych o klientach kompleksowe zarządzanie szansami sprzedaży. Nasze rozwiązanie pozwala na oferowanie wszystkim klientom najwyższych standardów obsługi i przewyższanie ich oczekiwań, zapewniając w ten sposób unikalne doświadczenie i minimalizując wskaźnik utraconych szans sprzedaży.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży finansów i ubezpieczeń:

  • efektywne zarządzanie szansami sprzedaży na każdym ich etapie;
  • wsparcie pełnego procesu sprzedażowego firmy – od badania potrzeb, aż po składanie finalnych dokumentów;
  • wspólne narzędzie pracy dla wszystkich działów przedsiębiorstwa;
  • zmniejszenie codziennych kosztów operacyjnych i zaoszczędzenie czasu pracowników;
  • zatrzymanie ważnych klientów i poprawa relacji z kontrahentami;
  • kompletna, uporządkowana baza wiedzy o kontrahentach i wszystkich usługach;
  • łatwy dostęp do wszystkich informacji dotyczących powodów utraty szans;
  • szerokie możliwości tworzenia rozbudowanych raportów i analiz;
  • możliwość tworzenia masowych mailingów do wybranych grup klientów i synchronizacja z pocztą;
  • pełne bezpieczeństwo danych w systemie;
  • znacznie sprawniejsza komunikacja wewnętrzna w organizacji.
CRM dla branży finansów i ubezpieczeń.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient CRM z branży finansów - PG Leasing
Klient CRM z branży ubezpieczeń - Grupa Finansowa Południe

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży finansów i ubezpieczeń - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM w finansach i ubezpieczeniach - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży finansów i ubezpieczeń - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla finansów i ubezpieczeń - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM - finanse - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM - ubezpieczenia - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży finansów i ubezpieczeń - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM w finansach i ubezpieczeniach - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz

Prowadzisz firmę z branży finansów i ubezpieczeń?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

W jaki sposób Synergius CRM wspiera sprzedaż w sektorze usług finansowych?

Kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży

W Questy wiemy, jak wygląda specyfika pracy w branży finansów i ubezpieczeń. Rozwiązanie Synergius CRM wspiera więc cały proces sprzedażowy, jak i umożliwia szczegółowe administrowanie poszczególnymi szansami sprzedaży. Dzięki nowoczesnemu i wygodnemu w użytkowaniu panelowi uzyskasz podgląd we wszystkie otwarte transakcje, wraz z etapem na którym aktualnie się one znajdują (badanie potrzeb, rozpatrywanie dokumentów, itd.). Znacznie usprawni to codzienne czynności wykonywane przez handlowców w Twojej firmie i pomoże im zaoszczędzić czas, wspierając nie tylko automatyzację, ale i  priorytetyzację działań (poprzez wskazanie najważniejszych szans i tych, które wymagają podjęcia określonych akcji). Co więcej, dzięki szansom sprzedaży, wszystkie osoby uprawnione (np. kierownicy) będą mogli mieć wgląd w działania pracowników, co umożliwi weryfikację ich pracy oraz prognozę przyszłych wyników.

Zarządzanie szansami sprzedaży w CRM w branży finansów i ubezpieczeń

Baza klientów i usług

W systemie Synergius CRM uzyskasz dostęp do pełnej kartoteki kontrahentów oraz historii współpracy między Wami i szczegółowych statystyk w jednym miejscu. Bez trudu dodasz do bazy nowy kontakt i dane o kliencie oraz dokonasz dowolnej segregacji i segmentacji poszczególnych kontaktów lub ich grup. Profil nowego kontrahenta będziesz w stanie uzupełnić o wszystkie najważniejsze informacje, według różnorakich parametrów. Baza klientów w naszym rozwiązaniu CRM wyposażona jest również w kompleksową wyszukiwarkę, która umożliwi łatwe odnalezienie w systemie określonych kontrahentów lub ich grup. Twoi pracownicy zyskają więc nie tylko wspólne narzędzie do dzielenia się wiedzą, ale i bez problemu odnajdą w nim interesujące ich informacje. Kartoteka klientów zapewni, iż dotyczące ich dane nie znikną wraz z odejściem pracownika - zyskasz więc elastyczność w zastępowaniu i wdrażaniu nowych pracowników.

Baza wiedzy o współpracy z kontrahentami w systemie CRM w branży finansów i ubezpieczeń.

Monitorowanie działalności handlowców

Wszelkie podejmowane przez handlowców działania - od nawiązywania pierwszego kontaktu i przedstawiania ofert handlowych, przez wnioskowanie do banku, aż po zamykanie sprzedaży - mogą być rejestrowane w systemie CRM za pomocą zdarzeń. Ich rodzaje mogą przyjąć dowolną, wybraną przez Ciebie formę, np. spotkanie, kontakt handlowy czy złożenie oferty. Regularnie prowadzony kalendarz handlowca (wraz z podpinaniem poszczególnych danych do kartoteki kontrahentów) jest nieocenioną skarbnicą wiedzy zarówno dla samego pracownika, jak i dla kierownika nadzorującego jego pracę. Wykorzystanie systemu CRM likwiduje konieczność sporządzania ręcznych raportów i pozwala na pełen dostęp do podsumowania efektywności handlowców w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.

Analiza działalności handlowców w systemie CRM dla branży finansów i ubezpieczeń.

Zarządzanie zespołem

Synergius CRM to narzędzie, które umożliwi Ci łatwe planowanie zadań koordynację pracy pomiędzy wszystkimi Twoimi pracownikami, a także optymalizację samego procesu obsługi klienta. Przejrzysty panel systemu dostarczy Ci wszystkich informacji zarówno o wykonanych i zaniechanych przez pracowników czynnościach, jak i o dostępności Twojej kadry, dzięki czemu szybko będziesz mógł wskazać zastępstwo w sprawach niecierpiących zwłoki. We współdzielonym kalendarzu wyświetlisz wszystkie zadania określonych pracowników, co znacznie usprawni codzienną pracę zespołów.

Kalendarz i planowanie zadań w CRM dla branży finansów i ubezpieczeń.

Automatyczne raporty i analizowanie sprzedaży

System Synergius CRM umożliwia automatyczne generowanie wszystkich interesujących Cię raportów. Zaoszczędzi to zarówno czas potrzebny na samo ich przygotowywanie, jak i ten przeznaczany na zbieranie poszczególnych danych, nierzadko pochodzących z różnych działów firmy. Dzięki szerokiej gamie dostępnych raportów w łatwy sposób zapoznasz się z charakteryzującymi Twój proces mechanizmami i trendami, w odpowiednim czasie zareagujesz na zmiany i szybko skontrolujesz wcześniejsze założenia. Raporty dedykowane dla szans sprzedaży nie tylko wskażą Ci konkretne przyczyny ich utraty, ale też pozwolą zlokalizować wąskie gardła w procesie sprzedaży.

Analiza działań sprzedaży w systemie CRM dla branży finansów i ubezpieczeń

Integracja z programem handlowo - magazynowym

Synergius CRM to jedno z niewielu rozwiązań CRM dostępnych na polskim rynku, które oferują integrację z wieloma oprogramowaniami ERP. Szeroka współpraca z systemami takimi jak na przykład Subiekt GT, Comarch Optima czy Symfonia ERP pozwoli Ci przechowywać wszystkie aktualne dane w jednym miejscu. Dzięki temu, system ERP uzyska dostęp np. do poszczególnych faktur czy rozliczeń, natomiast oprogramowanie ERP zimportuje wszystkie zamówienia stworzone w Synergius CRM.

Integracje ERP z systemem CRM dla branży finansów i ubezpieczeń.

Prowadzisz firmę z branży finansów i ubezpieczeń?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje