System CRM dla branży finansów i ubezpieczeń

Jak zwiększyć sprzedaż w sektorze usług finansowych?

Branżę finansów i ubezpieczeń cechują specyficzne regulacje prawne, szczegółowe restrykcje oraz ograniczenia. System Synergius CRM ułatwia koordynację działań pracowników, bezpieczne przechowywanie danych o klientach i kompleksowe zarządzanie szansami sprzedaży. Nasze rozwiązanie pozwala na oferowanie wszystkim klientom najwyższych standardów obsługi i przewyższanie ich oczekiwań, zapewniając w ten sposób unikalne doświadczenie i minimalizując wskaźnik utraconych szans sprzedaży.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży finansów i ubezpieczeń:

  • efektywne zarządzanie szansami sprzedaży na każdym ich etapie;
  • wsparcie pełnego procesu sprzedażowego firmy – od badania potrzeb, aż po składanie finalnych dokumentów;
  • wspólne narzędzie pracy dla wszystkich działów przedsiębiorstwa;
  • zmniejszenie codziennych kosztów operacyjnych i zaoszczędzenie czasu pracowników;
  • zatrzymanie ważnych klientów i poprawa relacji z kontrahentami;
  • kompletna, uporządkowana baza wiedzy o kontrahentach i wszystkich usługach;
  • łatwy dostęp do wszystkich informacji dotyczących powodów utraty szans;
  • szerokie możliwości tworzenia rozbudowanych raportów i analiz;
  • możliwość tworzenia masowych mailingów do wybranych grup klientów i synchronizacja z pocztą;
  • pełne bezpieczeństwo danych w systemie;
  • znacznie sprawniejsza komunikacja wewnętrzna w organizacji.






W tej branży zaufali nam:




Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Synergius CRM pomógł nam usystematyzować oraz kontrolować pracę z leadami oraz aktywnymi Klientami. Sporządzane na tej podstawie raporty pozwalają nam dużo celniej prospektować firmy, z którymi możemy podjąć współpracę oraz utrzymywać bieżące relacje z obecnymi partnerami.

System CRM klienci - Kaantor.pl

Mateusz Fórmański

Kaantor.pl

Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

CRM - branża IT opinie - polskie radio szczecin

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

CRM dla firm IT - opinie - Loco

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

CRM do branży IT - opinie - Scapol

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



W jaki sposób Synergius CRM wspiera sprzedaż w sektorze usług finansowych?




Kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży

W Questy wiemy, jak wygląda specyfika pracy w branży finansów i ubezpieczeń. Rozwiązanie Synergius CRM wspiera więc cały proces sprzedażowy, jak i umożliwia szczegółowe administrowanie poszczególnymi szansami sprzedaży. Dzięki nowoczesnemu i wygodnemu w użytkowaniu panelowi uzyskasz podgląd we wszystkie otwarte transakcje, wraz z etapem na którym aktualnie się one znajdują (badanie potrzeb, rozpatrywanie dokumentów, itd.).

Znacznie usprawni to codzienne czynności wykonywane przez handlowców w Twojej firmie i pomoże im zaoszczędzić czas, wspierając nie tylko automatyzację, ale i priorytetyzację działań (poprzez wskazanie najważniejszych szans i tych, które wymagają podjęcia określonych akcji). Co więcej, dzięki szansom sprzedaży, wszystkie osoby uprawnione (np. kierownicy) będą mogli mieć wgląd w działania pracowników, co umożliwi weryfikację ich pracy oraz prognozę przyszłych wyników.



Baza klientów i usług

W systemie Synergius CRM uzyskasz dostęp do pełnej kartoteki kontrahentów oraz historii współpracy między Wami i szczegółowych statystyk w jednym miejscu. Bez trudu dodasz do bazy nowy kontakt i dane o kliencie oraz dokonasz dowolnej segregacji i segmentacji poszczególnych kontaktów lub ich grup. Profil nowego kontrahenta będziesz w stanie uzupełnić o wszystkie najważniejsze informacje, według różnorakich parametrów.

Baza klientów w naszym rozwiązaniu CRM wyposażona jest również w kompleksową wyszukiwarkę, która umożliwi łatwe odnalezienie w systemie określonych kontrahentów lub ich grup. Twoi pracownicy zyskają więc nie tylko wspólne narzędzie do dzielenia się wiedzą, ale i bez problemu odnajdą w nim interesujące ich informacje. Kartoteka klientów zapewni, iż dotyczące ich dane nie znikną wraz z odejściem pracownika - zyskasz więc elastyczność w zastępowaniu i wdrażaniu nowych pracowników.


Monitorowanie działalności handlowców

Wszelkie podejmowane przez handlowców działania - od nawiązywania pierwszego kontaktu i przedstawiania ofert handlowych, przez wnioskowanie do banku, aż po zamykanie sprzedaży - mogą być rejestrowane w systemie CRM za pomocą zdarzeń. Ich rodzaje mogą przyjąć dowolną, wybraną przez Ciebie formę, np. spotkanie, kontakt handlowy czy złożenie oferty.

Regularnie prowadzony kalendarz handlowca (wraz z podpinaniem poszczególnych danych do kartoteki kontrahentów) jest nieocenioną skarbnicą wiedzy zarówno dla samego pracownika, jak i dla kierownika nadzorującego jego pracę. Wykorzystanie systemu CRM likwiduje konieczność sporządzania ręcznych raportów i pozwala na pełen dostęp do podsumowania efektywności handlowców w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.



Zarządzanie zespołem

Synergius CRM to narzędzie, które umożliwi Ci łatwe planowanie zadań i koordynację pracy pomiędzy wszystkimi Twoimi pracownikami, a także optymalizację samego procesu obsługi klienta. Przejrzysty panel systemu dostarczy Ci wszystkich informacji zarówno o wykonanych i zaniechanych przez pracowników czynnościach, jak i o dostępności Twojej kadry, dzięki czemu szybko będziesz mógł wskazać zastępstwo w sprawach niecierpiących zwłoki. We współdzielonym kalendarzu wyświetlisz wszystkie zadania określonych pracowników, co znacznie usprawni codzienną pracę zespołów.



Automatyczne raporty i analizowanie sprzedaży

System Synergius CRM umożliwia automatyczne generowanie wszystkich interesujących Cię raportów. Zaoszczędzi to zarówno czas potrzebny na samo ich przygotowywanie, jak i ten przeznaczany na zbieranie poszczególnych danych, nierzadko pochodzących z różnych działów firmy. Dzięki szerokiej gamie dostępnych raportów w łatwy sposób zapoznasz się z charakteryzującymi Twój proces mechanizmami i trendami, w odpowiednim czasie zareagujesz na zmiany i szybko skontrolujesz wcześniejsze założenia. Raporty dedykowane dla szans sprzedaży nie tylko wskażą Ci konkretne przyczyny ich utraty, ale też pozwolą zlokalizować wąskie gardła w procesie sprzedaży.



Integracja z programem handlowo-magazynowym

Synergius CRM to jedno z niewielu rozwiązań CRM dostępnych na polskim rynku, które oferują integrację z wieloma oprogramowaniami ERP. Szeroka współpraca z systemami takimi jak na przykład Subiekt GT, Comarch Optima czy Symfonia ERP pozwoli Ci przechowywać wszystkie aktualne dane w jednym miejscu. Dzięki temu, system ERP uzyska dostęp np. do poszczególnych faktur czy rozliczeń, natomiast oprogramowanie ERP zimportuje wszystkie zamówienia stworzone w Synergius CRM.