System CRM dla branży finansów i ubezpieczeń

Jak zwiększyć sprzedaż w sektorze usług finansowych?

Branżę finansów i ubezpieczeń cechują specyficzne regulacje prawne, szczegółowe restrykcje oraz ograniczenia. System Synergius CRM ułatwia koordynację działań pracowników, bezpieczne przechowywanie danych o klientach i kompleksowe zarządzanie szansami sprzedaży. Nasze rozwiązanie pozwala na oferowanie wszystkim klientom najwyższych standardów obsługi i przewyższanie ich oczekiwań, zapewniając w ten sposób unikalne doświadczenie i minimalizując wskaźnik utraconych szans sprzedaży.

Korzyści z wdrożenia CRM w branży finansów i ubezpieczeń:

  • efektywne zarządzanie szansami sprzedaży na każdym ich etapie;
  • wsparcie pełnego procesu sprzedażowego firmy – od badania potrzeb, aż po składanie finalnych dokumentów;
  • wspólne narzędzie pracy dla wszystkich działów przedsiębiorstwa;
  • zmniejszenie codziennych kosztów operacyjnych i zaoszczędzenie czasu pracowników;
  • zatrzymanie ważnych klientów i poprawa relacji z kontrahentami;
  • kompletna, uporządkowana baza wiedzy o kontrahentach i wszystkich usługach;
  • łatwy dostęp do wszystkich informacji dotyczących powodów utraty szans;
  • szerokie możliwości tworzenia rozbudowanych raportów i analiz;
  • możliwość tworzenia masowych mailingów do wybranych grup klientów i synchronizacja z pocztą;
  • pełne bezpieczeństwo danych w systemie;
  • znacznie sprawniejsza komunikacja wewnętrzna w organizacji.






W tej branży zaufali nam:




Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu. „Karta kontrahenta” była dla nas prawdziwym kamieniem milowym.

CRM w firmach branży finansów i ubezpieczeń - opinie - Vector SH

Wojciech Kołodziejczyk

Vector Systemy Higieniczne

Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

CRM dla firm z branży finansów i ubezpieczeń - opinie - Polskie Radio Szczecin

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

CRM przedsiębiorstwa finansów i ubezpieczeń - opinie - Loco

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

CRM dla branży finansów i ubezpieczeń - opinie - Scapol

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.



W jaki sposób Synergius CRM wspiera sprzedaż w sektorze usług finansowych?




Kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży

W Questy wiemy, jak wygląda specyfika pracy w branży finansów i ubezpieczeń. Rozwiązanie Synergius CRM wspiera więc cały proces sprzedażowy, jak i umożliwia szczegółowe administrowanie poszczególnymi szansami sprzedaży. Dzięki nowoczesnemu i wygodnemu w użytkowaniu panelowi uzyskasz podgląd we wszystkie otwarte transakcje, wraz z etapem na którym aktualnie się one znajdują (badanie potrzeb, rozpatrywanie dokumentów, itd.).

Znacznie usprawni to codzienne czynności wykonywane przez handlowców w Twojej firmie i pomoże im zaoszczędzić czas, wspierając nie tylko automatyzację, ale i priorytetyzację działań (poprzez wskazanie najważniejszych szans i tych, które wymagają podjęcia określonych akcji). Co więcej, dzięki szansom sprzedaży, wszystkie osoby uprawnione (np. kierownicy) będą mogli mieć wgląd w działania pracowników, co umożliwi weryfikację ich pracy oraz prognozę przyszłych wyników.



Baza klientów i usług

W systemie Synergius CRM uzyskasz dostęp do pełnej kartoteki kontrahentów oraz historii współpracy między Wami i szczegółowych statystyk w jednym miejscu. Bez trudu dodasz do bazy nowy kontakt i dane o kliencie oraz dokonasz dowolnej segregacji i segmentacji poszczególnych kontaktów lub ich grup. Profil nowego kontrahenta będziesz w stanie uzupełnić o wszystkie najważniejsze informacje, według różnorakich parametrów.

Baza klientów w naszym rozwiązaniu CRM wyposażona jest również w kompleksową wyszukiwarkę, która umożliwi łatwe odnalezienie w systemie określonych kontrahentów lub ich grup. Twoi pracownicy zyskają więc nie tylko wspólne narzędzie do dzielenia się wiedzą, ale i bez problemu odnajdą w nim interesujące ich informacje. Kartoteka klientów zapewni, iż dotyczące ich dane nie znikną wraz z odejściem pracownika - zyskasz więc elastyczność w zastępowaniu i wdrażaniu nowych pracowników.


Monitorowanie działalności handlowców

Wszelkie podejmowane przez handlowców działania - od nawiązywania pierwszego kontaktu i przedstawiania ofert handlowych, przez wnioskowanie do banku, aż po zamykanie sprzedaży - mogą być rejestrowane w systemie CRM za pomocą zdarzeń. Ich rodzaje mogą przyjąć dowolną, wybraną przez Ciebie formę, np. spotkanie, kontakt handlowy czy złożenie oferty.

Regularnie prowadzony kalendarz handlowca (wraz z podpinaniem poszczególnych danych do kartoteki kontrahentów) jest nieocenioną skarbnicą wiedzy zarówno dla samego pracownika, jak i dla kierownika nadzorującego jego pracę. Wykorzystanie systemu CRM likwiduje konieczność sporządzania ręcznych raportów i pozwala na pełen dostęp do podsumowania efektywności handlowców w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.



Zarządzanie zespołem

Synergius CRM to narzędzie, które umożliwi Ci łatwe planowanie zadań i koordynację pracy pomiędzy wszystkimi Twoimi pracownikami, a także optymalizację samego procesu obsługi klienta. Przejrzysty panel systemu dostarczy Ci wszystkich informacji zarówno o wykonanych i zaniechanych przez pracowników czynnościach, jak i o dostępności Twojej kadry, dzięki czemu szybko będziesz mógł wskazać zastępstwo w sprawach niecierpiących zwłoki. We współdzielonym kalendarzu wyświetlisz wszystkie zadania określonych pracowników, co znacznie usprawni codzienną pracę zespołów.



Automatyczne raporty i analizowanie sprzedaży

System Synergius CRM umożliwia automatyczne generowanie wszystkich interesujących Cię raportów. Zaoszczędzi to zarówno czas potrzebny na samo ich przygotowywanie, jak i ten przeznaczany na zbieranie poszczególnych danych, nierzadko pochodzących z różnych działów firmy. Dzięki szerokiej gamie dostępnych raportów w łatwy sposób zapoznasz się z charakteryzującymi Twój proces mechanizmami i trendami, w odpowiednim czasie zareagujesz na zmiany i szybko skontrolujesz wcześniejsze założenia. Raporty dedykowane dla szans sprzedaży nie tylko wskażą Ci konkretne przyczyny ich utraty, ale też pozwolą zlokalizować wąskie gardła w procesie sprzedaży.



Integracja z programem handlowo-magazynowym

Synergius CRM to jedno z niewielu rozwiązań CRM dostępnych na polskim rynku, które oferują integrację z wieloma oprogramowaniami ERP. Szeroka współpraca z systemami takimi jak na przykład Subiekt GT, Comarch Optima czy Symfonia ERP pozwoli Ci przechowywać wszystkie aktualne dane w jednym miejscu. Dzięki temu, system ERP uzyska dostęp np. do poszczególnych faktur czy rozliczeń, natomiast oprogramowanie ERP zimportuje wszystkie zamówienia stworzone w Synergius CRM.