System CRM dla branży finansów i ubezpieczeń
Jak zwiększyć sprzedaż w sektorze usług finansowych?
Branżę finansów i ubezpieczeń cechują specyficzne regulacje prawne, szczegółowe restrykcje oraz ograniczenia. System Synergius CRM ułatwia koordynację działań pracowników, bezpieczne przechowywanie danych o klientach i kompleksowe zarządzanie szansami sprzedaży. Nasze rozwiązanie pozwala na oferowanie wszystkim klientom najwyższych standardów obsługi i przewyższanie ich oczekiwań, zapewniając w ten sposób unikalne doświadczenie i minimalizując wskaźnik utraconych szans sprzedaży.
Korzyści z wdrożenia CRM w branży finansów i ubezpieczeń
- efektywne zarządzanie szansami sprzedaży na każdym ich etapie;
- wsparcie pełnego procesu sprzedażowego firmy – od badania potrzeb, aż po składanie finalnych dokumentów;
- wspólne narzędzie pracy dla wszystkich działów przedsiębiorstwa;
- zmniejszenie codziennych kosztów operacyjnych i zaoszczędzenie czasu pracowników;
- zatrzymanie ważnych klientów i poprawa relacji z kontrahentami;
- kompletna, uporządkowana baza wiedzy o kontrahentach i wszystkich usługach;
- łatwy dostęp do wszystkich informacji dotyczących powodów utraty szans;
- szerokie możliwości tworzenia rozbudowanych raportów i analiz;
- możliwość tworzenia masowych mailingów do wybranych grup klientów i synchronizacja z pocztą;
- pełne bezpieczeństwo danych w systemie;
- znacznie sprawniejsza komunikacja wewnętrzna w organizacji.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM
Prowadzisz firmę z branży finansów i ubezpieczeń?
Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.
W jaki sposób Synergius CRM wspiera sprzedaż w sektorze usług finansowych?
Kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży
W Questy wiemy, jak wygląda specyfika pracy w branży finansów i ubezpieczeń. Rozwiązanie Synergius CRM wspiera więc cały proces sprzedażowy, jak i umożliwia szczegółowe administrowanie poszczególnymi szansami sprzedaży. Dzięki nowoczesnemu i wygodnemu w użytkowaniu panelowi uzyskasz podgląd we wszystkie otwarte transakcje, wraz z etapem na którym aktualnie się one znajdują (badanie potrzeb, rozpatrywanie dokumentów, itd.). Znacznie usprawni to codzienne czynności wykonywane przez handlowców w Twojej firmie i pomoże im zaoszczędzić czas, wspierając nie tylko automatyzację, ale i priorytetyzację działań (poprzez wskazanie najważniejszych szans i tych, które wymagają podjęcia określonych akcji). Co więcej, dzięki szansom sprzedaży, wszystkie osoby uprawnione (np. kierownicy) będą mogli mieć wgląd w działania pracowników, co umożliwi weryfikację ich pracy oraz prognozę przyszłych wyników.
Baza klientów i usług
W systemie Synergius CRM uzyskasz dostęp do pełnej kartoteki kontrahentów oraz historii współpracy między Wami i szczegółowych statystyk w jednym miejscu. Bez trudu dodasz do bazy nowy kontakt i dane o kliencie oraz dokonasz dowolnej segregacji i segmentacji poszczególnych kontaktów lub ich grup. Profil nowego kontrahenta będziesz w stanie uzupełnić o wszystkie najważniejsze informacje, według różnorakich parametrów. Baza klientów w naszym rozwiązaniu CRM wyposażona jest również w kompleksową wyszukiwarkę, która umożliwi łatwe odnalezienie w systemie określonych kontrahentów lub ich grup. Twoi pracownicy zyskają więc nie tylko wspólne narzędzie do dzielenia się wiedzą, ale i bez problemu odnajdą w nim interesujące ich informacje. Kartoteka klientów zapewni, iż dotyczące ich dane nie znikną wraz z odejściem pracownika - zyskasz więc elastyczność w zastępowaniu i wdrażaniu nowych pracowników.
Monitorowanie działalności handlowców
Wszelkie podejmowane przez handlowców działania - od nawiązywania pierwszego kontaktu i przedstawiania ofert handlowych, przez wnioskowanie do banku, aż po zamykanie sprzedaży - mogą być rejestrowane w systemie CRM za pomocą zdarzeń. Ich rodzaje mogą przyjąć dowolną, wybraną przez Ciebie formę, np. spotkanie, kontakt handlowy czy złożenie oferty. Regularnie prowadzony kalendarz handlowca (wraz z podpinaniem poszczególnych danych do kartoteki kontrahentów) jest nieocenioną skarbnicą wiedzy zarówno dla samego pracownika, jak i dla kierownika nadzorującego jego pracę. Wykorzystanie systemu CRM likwiduje konieczność sporządzania ręcznych raportów i pozwala na pełen dostęp do podsumowania efektywności handlowców w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.
Zarządzanie zespołem
Synergius CRM to narzędzie, które umożliwi Ci łatwe planowanie zadań i koordynację pracy pomiędzy wszystkimi Twoimi pracownikami, a także optymalizację samego procesu obsługi klienta. Przejrzysty panel systemu dostarczy Ci wszystkich informacji zarówno o wykonanych i zaniechanych przez pracowników czynnościach, jak i o dostępności Twojej kadry, dzięki czemu szybko będziesz mógł wskazać zastępstwo w sprawach niecierpiących zwłoki. We współdzielonym kalendarzu wyświetlisz wszystkie zadania określonych pracowników, co znacznie usprawni codzienną pracę zespołów.
Automatyczne raporty i analizowanie sprzedaży
System Synergius CRM umożliwia automatyczne generowanie wszystkich interesujących Cię raportów. Zaoszczędzi to zarówno czas potrzebny na samo ich przygotowywanie, jak i ten przeznaczany na zbieranie poszczególnych danych, nierzadko pochodzących z różnych działów firmy. Dzięki szerokiej gamie dostępnych raportów w łatwy sposób zapoznasz się z charakteryzującymi Twój proces mechanizmami i trendami, w odpowiednim czasie zareagujesz na zmiany i szybko skontrolujesz wcześniejsze założenia. Raporty dedykowane dla szans sprzedaży nie tylko wskażą Ci konkretne przyczyny ich utraty, ale też pozwolą zlokalizować wąskie gardła w procesie sprzedaży.
Integracja z programem handlowo - magazynowym
Synergius CRM to jedno z niewielu rozwiązań CRM dostępnych na polskim rynku, które oferują integrację z wieloma oprogramowaniami ERP. Szeroka współpraca z systemami takimi jak na przykład Subiekt GT, Comarch Optima czy Symfonia ERP pozwoli Ci przechowywać wszystkie aktualne dane w jednym miejscu. Dzięki temu, system ERP uzyska dostęp np. do poszczególnych faktur czy rozliczeń, natomiast oprogramowanie ERP zimportuje wszystkie zamówienia stworzone w Synergius CRM.
Prowadzisz firmę z branży finansów i ubezpieczeń?
Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.