Zarządzanie zamówieniami

Zawsze aktualna wiedza o stanie zamówień

Synergius CRM zadba o to, aby wprowadzić standard składania zamówień w Twojej firmie.

Tworzenie zamówień jest szybkie i wygodne. Informacje o kontrahencie uzupełniają się automatycznie, a produkty, których dotyczy zamówienie wystarczy załączyć z bazy produktów. Większość informacji uzupełnia system, a nie pracownik. Jeśli wcześniej stworzona została oferta, w szybki sposób możesz stworzyć z niej zamówienie. Dzięki czemu handlowiec zyska więcej czasu na budowanie relacji z klientami. Zamówienie może być powiązane z szansą sprzedaży. W ten sposób w jednym miejscu handlowiec będzie miał dostęp do wszystkich informacji o współpracy z danym kontrahentem. Twoi pracownicy mogą planować zadania względem zamówień, w taki sposób, aby system przypominał im o kontakcie z zainteresowanym klientem. Zamówienia są dostępne dla uprawnionych użytkowników systemu, co zarówno pozwala przejąć obsługę szansy sprzedaży, jak i umożliwia wgląd szefa sprzedaży w zaplanowane i już podjęte działania handlowców.


Zarządzanie zamówieniami — najważniejsze funkcje

  • Tworzenie zamówień przez pracowników
  • Tworzenie zamówień klienta
  • Dowolne cechy / atrybuty zamówień
  • Raportowanie zamówień wg dowolnych kryteriów / atrybutów
  • Szybkie tworzenie zamówienia z oferty
  • Definiowanie dowolnych szablonów zamówień i zapisywanie ich w formacie PDF
  • Planowanie działań wobec zamówień
  • Ewidencja działań względem zamówień

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO