Dopasuj CRM do biznesu


Konfiguracja systemu

Synergius CRM jest jednym z najbardziej elastycznych systemów CRM dostępnych na rynku. Jako właściciel lub administrator programu możesz w wielu obszarach samodzielnie dopasować rozwiązanie do potrzeb firmy. Wygodne? Możesz to zrobić o każdej porze i nieograniczoną liczbę razy. Bez ukrytych kosztów i bez oczekiwania na wdrożenie zmiany przez producenta. Sprawdź możliwości konfiguracji systemu.

Konfiguracja widoku szans sprzedaży

Kampania sprzedażowa składa się z kilku etapów, a ich liczbę i nazewnictwo możesz dopasować. Dany etap kampanii może składać się z kilku celów, które handlowiec powinien osiągnąć, aby przejść do następnego etapu - te cele również możesz dodać samodzielnie.

W samej karcie szansy sprzedaży, możesz dodać własne atrybuty np. źródło pozyskania. To mogą być pola tekstowe, tagi, lista, wybór i inne. Dzięki temu tworzysz zbiór kluczowych informacji o potencjalnej transakcji.

Dodatkowo decydujesz które atrybuty mają być dostępne i/lub wymagane podczas:

  • dodawania szansy,
  • wygrywania,
  • przegrywania.

Korzyści:

  • system umożliwia obsługę wielu kampanii sprzedażowych w zależności od sprzedawanego produktu lub usługi (jeżeli procesy sprzedażowe się różnią) np. pozyskiwanie nowych klientów/projektów, rozwój kanału dystrybucji, rozwój współpracy z aktualnymi klientami itp,
  • praca na wielu kampaniach jest wygodna dla pracowników i prostsza do analizowania dla kierownika. Szanse sprzedaży nie mieszają się.

Konfiguracja karty kontrahenta

System CRM jest kopalnią wiedzy o klientach. Niektóre informacje przechowywane o kliencie są tożsame dla wielu firm (np. NIP, adres, dane osób kontaktowych). O innych decyduje profil Twojego biznesu, dlatego umożliwiamy administratorowi samodzielne dodawanie pól, które opisują kontrahenta. Możliwe jest także dodawanie własnych atrybutów do osób kontaktowych (np. stanowisko).

W karcie kontrahenta przewidzieliśmy dodatkową zakładkę, która pozwoli Ci segmentować klientów według wielu kryteriów, takich jak np. źródło pozyskania, branża, typ kontrahenta, opis i inne. Co ważne, dzięki tym atrybutom zyskujesz możliwość wyszukiwania i tworzenia grup kontrahentów, które np. przydadzą Ci się przy mailingu.

Korzyści:

  • możliwość segmentowania kontrahentów według indywidualnie wybranych kryteriów,
  • szybkie wyszukiwanie kontrahentów,
  • tworzenie grup kontrahentów o wspólnych cechach i możliwość eksportu ich do pliku lub wysłanie mailingu.

Konfiguracja typów zadań i zdarzeń

Podzielenie zadań na typy np. spotkanie, przygotowanie oferty, kontakt telefoniczny i inne jest bardzo przydatne w codziennej pracy. Dzięki temu:

  • możesz wyszukiwać zadania swoje lub innych osób według typu, co znacznie przyspieszy odnalezienie konkretnego tematu,
  • możesz tworzyć listy zadań do wykonania wg typu np. nadchodzące spotkania,
  • możesz tworzyć listy zdarzeń (wykonanych zadań) swoich pracowników np. samych spotkań (nie musisz czytać każdej notatki, wybór najważniejszych tematów to oszczędność czasu),
  • zyskujesz możliwość analizy standardowego raportu, który w wizualny sposób prezentuje aktywność pracowników na podstawie typów zdarzeń np. ile wykonali kontaktów handlowych, ile wysłali ofert do klientów w danym tygodniu,
  • w przypadku projektów możesz wybrać konkretne typy zdarzeń, które mają zaliczać się do czasu poświęconego na dane zlecenie (przydatne podsumowanie czasu przy rozliczeniu z pracownikami).

Korzyści:

  • różne typy zadań i zdarzeń pozwalają na głębszą analizę działań wykonywanych przez pracowników, co pozwala szybciej zaplanować działania optymalizacyjne,
  • wyszukiwanie zadań staje się proste i szybkie - nie musimy przeglądać setek zadań, gdy chcemy znaleźć zadanie konkretnego typu, danej osoby w określonym przedziale czasowym.

Konfiguracja pulpitów pracy

Dashboard managera, handlowca czy marketingu znacznie się różni. To Ty decydujesz, co dany profil zobaczy zaraz po zalogowaniu. Pracownicy mogą też dopasować własny pulpit samodzielnie. Wybierasz do wyświetlenia wyłącznie to, z czego korzystasz na co dzień, aby nie tracić czasu na przełączanie się między zakładkami. Dostępne do wyświetlania na pulpicie są następujące obiekty:

  • kalendarz,
  • możesz tworzyć listy zadań, które możesz grupować wg typu np. nadchodzące spotkania,
  • listy oparte o zadania i zdarzenia,
  • raporty (kluczowe wskaźniki),
  • cele (własne lub podwładnych),
  • listy dokumentów (oferty, zamówienia, faktury),
  • zlecenia w konkretnej fazie (np. “tylko zakończone”),
  • aktualności.

Korzyści:

  • szybki dostęp do niezbędnych informacji,
  • oszczędność czasu - kierownicy i pracownicy nie muszą poświęcać dodatkowego czasu na przygotowywanie zestawień, wystarczy automatycznie wygenerowany raport z widżetów na pulpicie pracy.

Konfiguracja projektów i zleceń

System w obszarze projektów również jest bardzo elastyczny. Możesz samodzielnie:

  • dodawać wiele typów projektów (jeśli jest taka potrzeba),
  • dodawać własne etapy i fazy projektu
  • dodawać własne atrybuty do zleceń,
  • decydować jakie atrybuty mają wyświetlić się w karcie zlecenia (np. tagi, opis),
  • przypisać do typu projektu dowolną numerację (np. PM/01/2020),
  • decydować jakie są możliwe powiązania pomiędzy zleceniami,
  • tworzyć wiele, różnych widoków kanban (np. inny widok dla każdego zespołu).

Korzyści:

  • każdy zespół może korzystać z osobnej tablicy do zarządzania ich zleceniami, co upraszcza, porządkuje i przyspiesza ich pracę,
  • możesz dopasować obszar zarządzania projektami do specyfiki Twojego biznesu, zrezygnować z dodatkowych rozwiązań (oszczędzić czas i pieniądze) i korzystać z jednego systemu spajającego wiele obszarów działalności.

Konfiguracja profili użytkowników

Z systemu CRM w firmach korzysta wielu pracowników. Domyślnie ustawione są standardowe profile, takie jak:

  • administrator/kierownik - osoba o pełnych uprawnieniach, decyduje kto ma mieć dostęp do danych,
  • pracownik - osoba o ograniczonych uprawnieniach w systemie, najczęściej nie ma dostępu do zbiorczych raportów prezentujących wyniki innych pracowników, nie może wprowadzać zmian w konfiguracji systemu itp.,

Synergius CRM pozwala na tworzenie wielu profili i przypisywanie im dowolnych uprawnień. Osobny profil możesz stworzyć dla administratora, kierownika sprzedaży, kierownika marketingu, pracowników sprzedaży, stażystów itp. To Ty decydujesz kto i co powinien zobaczyć.

Korzyści:

  • zarządzanie dostępem do informacji to bezpieczeństwo Twojej firmy, masz pewność, że niepowołane osoby nie mają dostępu do danych,
  • możesz stopniowo wdrażać pracowników, stażysta nie musi mieć takiego samego dostępu do informacji jak doświadczeni pracownicy.

Konfiguracja raportów

Synergius CRM posiada standardowe raporty, które mogą zostać wyświetlone na pulpicie pracy w dowolnej konfiguracji. Jeden raport np. ofertowanie wg pozycji może prezentować:

  • wykres kołowy prezentujący oferty wg. kategorii produktów,
  • wykres liniowy z wartością wystawionych ofert w miesiącach,
  • wykres słupkowy z informacją o wartości ofert wystawionych przez konkretnych pracowników.

Takich przykładów jest więcej, możesz w dowolnym momencie zdecydować jak ustawić raport, aby pokazywał na pulpicie najważniejsze dla Ciebie informacje.

Korzyści:

  • szybki dostęp do ważnych informacji,
  • czytelność - jeden raport może prezentować wiele, różnych informacji (unikamy mnogości raportów, którym brak możliwości),
  • automatyzacja generowania danych - nie musisz męczyć się z tabelkami w Excelu - raporty generują się same.

Konfiguracja produktów

Jeżeli korzystasz z bazy produktów - w systemie masz możliwość dowolnego opisywania produktów wg stworzonych przez Ciebie atrybutów. W ten sposób, każdy z pracowników będzie miał dostęp do tych samych danych o produkcie.

Korzyści:

  • każdy pracownik korzysta z aktualnych opisów produktów, przy tworzeniu dokumentów np. ofert, system pobiera informacje z atrybutów produktów, co ogranicza ryzyko wystąpienia pomyłek.

Konfiguracja szablonów dokumentów

W programie dostępne są podstawowe szablony dokumentów, które decydują o wyglądzie faktury, oferty czy zamówienia. Jeśli potrzebujesz - możesz je samodzielnie edytować, aby zachować własne standardy identyfikacji wizualnej firmy.

Jeżeli nie jesteś osobą techniczną, możemy takie szablony przygotować dla siebie w ramach dodatkowego zlecenia.

Korzyści:

  • jeżeli w Twojej firmie jest osoba o podstawowych umiejętnościach technicznych możecie dowolnie modyfikować szablony, w zależności od potrzeb.

Korzystasz już z systemu? Sprawdź, jak dopasować go do swojej firmy


Sprawdź materiały video

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz